Ooh ja, Luuk doet iets geks, iemand met een jongen die het herkent? Hij duwt speeltjes en zijn fles enzo in zijn kruis en maakt dan een 'wip' beweging. Soort van rijden op zijn speeltjes. Soms doet hij het ook op zijn buik met een speeltje eronder. In bad speelt hij sinds eergisteren steeds met zijn piemeltje. Ik moet er wel om lachen maar voor preutse oma's kon dit weleens genant zijn.
oh echt ja?... dus dat is gewoon een fase in de spraakontwikkeling? Ik noem het jodelen, klinkt echt zooo grappig... ze is sowieso steeds allemaal dingen met dr tong aan het proberen, ze draait 'm nu ook op de zijkant en ze maakt er zo'n rolletje van enzo... cute!
Lijkt me gewoon een normale ontdekkingsfase hoor Dees... ik herken 't uiteraard niet, maar kan me voorstellen dat als er iets zit dat je dr dan aan gaat voelen als je in je blootje zit...
ze is nu bezig aan haar 2e WARME boterham.. hihi.. nou ja.. ze heeft in ieder geval iets binnen! op het cb zeiden ze ook dat echt warm en iets hard, pijn doet als ze tandjes erbij krijgen en dat ze dat dan dus ook vaak laten staan! Misschien is het 'm dat wel.. ze is nu ook doodmoe.. roodomrande ogen van de verkoudheid (en vermoeidheid) en een super rode neus... nee.. ze heeft er wel eens charmanter uit gezien.. hihi..
Die rode neus heeft Luuk ook. Ergens heeft het wel iets liefs als ze zo waterig kijken. Ach, het zal wel een fase zijn. En dan komt ook de fase "lust ik niet" nog
Wat is die Britney toch briljant! Wie kan dit nou bedenken? Womanizer, woman-womanizer, you're a womanizer, Oh womanizer, oh you're a womanizer, baby You you you are, you you you are Womanizer, womanizer, womanizer (womanizer)
er staat ons nog heeeeel veel te wachten.. nora heeft net dus 2 (warme) boterhammen, halve liga, een danoontje en 100 cc fruit op...
whahahahahahahaha wen... ja inderdaad.. gewoonweg geniaal.. ik zou er noooooit opgekomen zijn.. Dit is briljant gewoon.. ver boven mijn niveau..
Britney spoort niet. Hit me baby, nou die hit moet ze eens voor haar reet krijgen. Ach Sizzel, dat is nog een aardige hap toch? Ik ga zo Luuk zijn eten eens opwarmen. Witlof, aardappel en rundergehakt.
Wij eten opgebakken hutspot van gister, jammie. Luuntjepuuntjepoepseruuntje ligt weer even op bed, ze trekt het niet tot 18u. Moet zeggen dat het vandaag best aardig gaat met haar, ze heeft toch wel wat geslapen. En is ook wel vrolijk, wel moe maar dan mieter ik haar gewoon naar bed. Ze is in elk geval erg blij met haar muziek koekjestrommel, deze: http://www.fisher-price.com/nl/infantto ... l&id=41939 en met Ashley is ze ook blij. Super toch?
maja, nora heeft precies dezelfde en vind 'm ook echt geweldig! ze kan zich er uren meer vermaken.. gelukkig zit er ook een aan en uit knop op.. doe een koekje in mijn mond, driehoek, vierkant, hart en rond, doe de ster er ook maar bij, maak me blij... zoiets toch? hihi
Jahaha! Geweldig! En: Wil je soms wat koekjes, hier zijn ze allemaal.. 5 verschillende kleuren, stop ze in de pot.. ze kunnen erin, ze kunnen eruit.. 5 lekkere koekjes jam jam jam.. Lune gaat flink mee dansen als de trommel begint te zingen. (ik heb alleen al sinds ze dat ding heeft die liedjes in mn hoofd )