Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje wat is er veel gekletst zeg vandaag!

Hier was het wat minder gezellig. Vlak na het eten kotste Kas alles er weer uit :( Zit ik op mijn knieen alles op te dweilen, zegt Piet: zo, je kan el zien waar het inslagpunt zit, op de badkamerdeur! Gatver, die zat er ook helemaal onder! Nu ligt Kas te slapen en ik hoop zo dat hij verder niet meer hoeft te spugen!
    Nou, ik ga poging 1 doen om Sofie in haar bedje te leggen.

Trouwens wel weer schattige foto's gezien van Lune en Fenne en van een het heeft heerlijk gesmaakt Luuk :D

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Zo, bad en bedritueel gehad hier en hij slaapt. Hij wilde niet de hele fles hebben maar dat was gewoon omdat hij te moe was. De tas voor morgen is voor het grootste deel al ingepakt alleen de flessen nog.

Mys, je kwam net rond etenstijd dus dan is iedereen druk ;)

He bah, lekker dan Meiske, kots ruimen. Hopen dat dat het was en hij verder niet meer kotst.

Suus, hoe was het bij de ha?

Ichy, hoestie daar?

Thirza, hoe gaat het nu met Erik en red je het allemaal nog een beetje?

Beertje ook al even niet gezien. De zwembroekjes heb je vandaag waarschijnlijk gekregen en anders morgen.

Naatje, jij liever dan ik. Ik vind helemaal niks aan Britney maar ik heb dan ook wel een extreme muzieksmaak. Hoest met jou nou?

Joma ook al even niet gezien. Hoest met je aanhechtingsspier enzo? En nog reacties op de foto's gehad?

3. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Dees, met mij gaat het goed hoor, alleen druk en nu die hoofdpijn :(

Slaapt Luuk al lekker? Heerlijk zeg, dat lijkt me ook wel wat. Mike gaat hier meestal pas 9 uur naar bed (soms nog later), ben dan ook rustig nog een half uur of langer met hem bezig om em in slaap te krijgen, en dan wordt ie gerust weer na een uurtje wakker.

4. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    nog een poging dan maar

hoi

5. 40plusmama

Hoofdpijn is klote ja, kheb het ook vaak. Is het bij jou spanningshoofdpijn of gewoon omdat je verkouden begint te worden?

Hoi Mys.

6. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ik let niet zo op de tijd dees .. maar inderdaad het was etens tijd ...

heeft het iedereen gesmaakt ?

7. 40plusmama

Ja was lekker hoor. Luuk heeft ook lekker zitten smikkelen.

8. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi Mystery, hoe is het?

Britney, nee dank je. Ik houd uberhaubt niet zo van muziek. Zal nooit thuis de radio aanzetten (kan ook niet, die staat boven op zolder, omdat hij niet in het nieuwe kastje past :D ) Alleen in de auto staat de radio aan.

Naatje, waardeloos he, dat Mike zo moeilijk gaat slapen. Heb hier hetzelfde met Sofie, die gaat ook heel moeilijk slapen.
    Volgens mij slaapt ze nu wel. Ben 1 keer naar haar toe gegaan en gezegd dat ze weer moest gaan slapen. Na nog wat krijsen en erg hard huilen is het nu stil :D

Dees, gaat Luuk morgen weer naar het kdv? Omdat je alles aan het klaarzetten en inpakken was?

Ga even rekensommetjes doen met Stijn, heeft hij zin in.

9. 40plusmama

Ja ik breng hem om 9 uur naar het kdv. Om 10 uur vertrek ik richting huisarts om mijn plas na te laten kijken en daarna meteen door naar therapie en om 5 uur haal ik Luuk weer op.

10. 40plusmama

Ooh en over muziek, ik luister de hele dag.

Ik luister momenteel vaak klassieke muziek maar normaal eigenlijk heel veel gothic muziek en stevige rock of Marco Borsato maar dat is alleen als ik er voor in de mood ben.

Wil ik aan de poets en ik kom niet in de mood dan zet ik bonke bonke herrie op :)

11. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    fijn dat het lekker was :D

hier , hmmm gaat niet zo lekker , maar teveel om uit te leggen ....

balen meiske dat kas niet lekker is !

@ dees , dat met die muziek doe ik ook altijd :)

12. 40plusmama

13. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Druk dagje dus Dees!

Mys, knuf!

Hier uitgerekend, heb echt geen zin om sommen te verzinnen. Doet ie maar op school :D
    Ga even warme chocomelk maken, daar heb ik zin in. Er ligt ook nog 2 kilo pepernoten in de kast. Mmm, die verleiding is denk ik te groot...

14. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb trouwens een slaapzak met mouwen gevonden op marktplaats. Nu maar hopen dat ze hem snel opstuurt! Vind het zo zielig als ik haar 's nachts uit haar bedje haal en ze is helemaal koud :(

15. Cassie

Cassie Actief lid

5 jul 2007
    252
    0
    0
    Nederland
    Liggen jullie kids nu al op bed! Ik heb Zoë haar ritme net terug, de afgelopen weken ging ze niet voor 12 uur slapen, en werd dan ook niet voor 12 uur wakker. Op zich heerlijk natuurlijk, maar wat tijd voor mezelf 's avonds is toch ook wel lekker. Ik heb haar gelukkig nu al weer terug op 21.20-09.30, daar ben ik wel blij mee.
    Ze had net zelfs een bloedneusje van de verkoudheid! Arm prulletje, maar ze lacht gelukkig nog steeds :)

16. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    dank je meiden ..

morgen moetten mijn ouders met bryan naar de dokter , hij heeft weer een soort van eceem plek op zijn hoofd ... ook al weer dagen temp rond de 38.5 .... god wat zijn we toch aan het sukkelen met hem , ook is hij weer verkouden :(

17. 40plusmama

Ik probeer Luuk meestal wel tussen 19 en 20 uur in bed te leggen ja.

18. Cassie

Cassie Actief lid

5 jul 2007
    252
    0
    0
    Nederland
    Wow, en hoe laat wordt hij dan weer wakker Dees?

En arme Bryan, veel succes morgen, geef hem maar een dikke knuffel van ons!

19. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hier gaat bryan tussen 18 en 19 naar bed ... de laatste dagen al vaak om 17 uur al ....

hij slaapt dan tot ong half 9 smorgens

20. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    @Dees; Het is geen spanningshoofdpijn, daar heb ik nooit zo'n last van, maar ik ben ook nog niet echt verkouden ofzo. Krijg soms echt van die steken, heel vreemd.

@Meiske; Het kost me zoveel energie, heb nooit een avondje rust, en een nachtje lekker doorslapen zit er ook niet bij. Vond het normaal nooit zo erg, maar begin het nu wel zat te worden.

Deel Deze Pagina