Mijn vriend vanmorgen; Hij was vannacht wel erg vaak wakker hè? Ik zo; Nee hoor, dat is ie elke nachts. Snap je nu waarom ik zo moe ben. Gelukkig slaapt Mike wel naast me, dus hoef er niet uit
nou zeg typ ik een heel verhaal plaatst hij het niet grrr. dees fijn dat je ze uit heb geplast meid. wel snel zeg bij mij duurde het toch zeker wel 14 dgn maar erna wat een opluchting he. mys meisje toch een dikke kus voor jullie! sophie nog steeds slecht slapen? wat een ellende zeg,hou je het nog wel vol meiske? ik hoor keano ook vaak brabbelen maar zolang hij niet huilt vind ik het prima hoor. hier hopelijk nu eens virus vrij ik en manlief waren gister aan de beurt en jimmy ook nog steeds,morgen mag hij na het cb voor zijn laatste 4 jarige prik. op 16dec as mag hij een halve dag oefenen op de grote school. de 20e wordt hij 4 en mag hij per 5 jan hele dagen naar de grote school. spannend allemaal dus,
Hier gaat het ongeveer zo 6 uur fles slapen 9 uur fruit 12 uur brood en water slapen 3 uur fles 5 uur warme hap slapen 7 uur fles Soms slaapt hij rond 4 uur en blijft dan tot de laatste fles wakker maar het wisselt.
Joma, wat sneu voor Gwen zeg... hoop dat de nieuwe zalf snel helpt... en jij ook nog zo'n pijn in je nek en hoofd, sterkte! Hoi mys Naatje... dat kan natuurlijk dat jij Britney leuk vindt... ik vind 't VRESELIJK! Zeg... waar is Debora?
Naatje, hier hielp het om Luuk in zijn eigen bed te leggen. Daardoor sliepen we beiden beter. Ja Lianda, ik had ook erg veel gedronken. De pijn is ook ineens weg alleen nog wel steeds verhoging/koorts. Net was het weer 38.8
thnx Dees... das dan logisch dat ik haar even niet gezien heb... iemand hier al ervaring met een buggy op de fiets?
Ja hij slaapt nog steeds bij ons, erg hè. Wil hem binnenkort ook echt in zijn eigen bed gaan leggen, maar nu hij steeds wakker wordt, heb ik het uitgesteld. Ben ff Wii-en...
Dankjewel Wen, fijn om zo even te zien hoe het bij anderen gaat. We hebben hier nl geen consulatie bureau of zo, je bent echt op jezelf aangewezen. Alleen een keer in de maand een bezoek aan de kinderarts en die kijkt alleen of je kindje gezond is en goed groeit. Zoë lust absoluut geen pap, heb van alles geprobeerd maar ze moet het niet, dus ze krijgt 's ochtends rond 09.30 fruit en daarna een droge boterham en wat drinken. Dan even spelen en een uurtje slapen en rond 12 uur twee boterhammen en wat drinken. Dan rond 3 uur een fles (240 ml, 8 scheppen) en rond 4/5 uur weer een uurtje slapen en rond 6 uur warm eten en dan rond 8/9 uur inderdaad weer een flesje (weer 240 ml, 8 scheppen) Hihi, begin het al wel te merken dqt ik zwanger ben, de broeken gaan wat meer knellen en ik denk al een klein buikje te zien, ik vind het wel heel apart om het nu zo voor de tweede keer mee te maken. het is nog wel erg spannend en natuurlijk maak ik me wel druk of alles wel goed is, maar het is allemaal niet zo eng nieuw meer, ik weet nu een beetje wat me te wachten staat en ik ben ook een stuk "relaxter" dan met Zoë, toen was ik zo nerveus voor wat er komen ging. De eerste weken was ik erg ziek (dacht dat ik een virus had ...), 's ochtens overgeven en erg moe, erger dan met Zoë, maar nu gaat het een stuk beter. Af en toe een vlaagje misselijkheid maar dat is dan ook weer zo weg. gelukkig, want mijn vriend zit in het buitenland en als ik de hele dag ziek zou zijn met Zoé, dat zou niet leuk voor haar zijn. Ook merk ik sinds een paar dagen dat ik veel meer eet (net een zak spekjes op .....). Hihi, sorry, ben er weer helemaal van in de ban en blijf maar ratelen.
Ik zit meestal gewoon op het zadel eigenlijk Naatje, dat was bij Luuk ook toen hij nog bij ons sliep. Vanaf dat hij in zijn eigen bedje ging sliep hij beter.
misschien stomme opmerking hoor , maar kan het niet zijn dat hij juist wakker word van jullie ? ik zeg niet dat het erg is hoor , dat hij bij jullie slaapt ieder zijn keus .... maar ik heb wel vaker gehoord dat kindjes slechter gaan slapen ivm dat ze bij hun ouders liggen .... ook kan ik me nog van bij beertje herinneren , deem sliep erg onregelmatig toen hij bij hun op de kamer sliep , nu slaapt hij als een roosje ( in de meeste gevallen ) sinds hij op zijn eige kamertje ligt .. misschien toch get proberen waard ? en dat gaat dan niet over 1 nacht he whahah
Ooh ik hou het niet meer bij hier, ik vind het moeilijk om er weer in te komen, zo na de vakantie. Ik ben morgen weer op mijn werk dan heb ik vast tijd om weer te forummen De vakantie was heel leuk. Lekker rondgereisd met een huurauto in marokko. Met Sara ging alles heel goed, meestal hadden ze wel een babybedje in het hotel, een nacht hebben we haar in de koffer gelegd met een deken erin als matras . We hebben elk soort weer gehad warm,sneeuw,regen,wind koud,zon.
Joma, dus lekker geshopt Hopelijk gaat het met het nieuwe lotionnetje bij Gwen snel over. Zielig hoor. Dees, wat lief van je peute dat ze zo'n leuke reactie heeft gegeven! Lianda, spannend he, voor het eerst naar de basisschool! Kas mag morgen weer voor de 2e keer een ochtend wennen. Weet alleen nog niet of hij gaat, hangt van de nacht af, of hij niet verder ziek wordt. Schema van Sofie 2x 's nachts bv (tijd staat niet vast) 9.30 bv en slapen 11.00 fruithap 12.00 boterham en bv 13.30 fruithap als ze dat 's ochtends niet heeft gehad anders koekje en roosvicee en slapen 15.30 bv 17.00 warm hapje 19.00 bv en slapen 22.30 bv Ik wil de bv om half 10 en half 4 weg gaan laten, maar vind het erg moeilijk om daar "afscheid" van te nemen.
wahhahah jullie gaan erg snel vandaag hihihi nou alle zieke beterschap! en leuke fimpjes en foto ,s gezien zo schattig! Gwen die staat nu af en toe los zo leuk! en dan denkt ze ohhhhhh daar ga ik en dan gaat ze op de billen zitten!
Is ook moeilijk Meiske, afbouwen vond ik ook erg moeilijk. Heel soms mis ik het nu nog maar als ik zie hoe ontspannen hij nu kan drinken dan maakt dat het wel weer goed. Ja lief van Yvonne he, tis echt een geweldig mens!