Thanx Dees, dus de ritmes komen wel aardig overeen qua eten, alleen heeft Zoë één flesje minder. En wat fijn dat de stenen er nu waarschijnlijk uit zijn, of in ieder geval ee gedeelte. Dat zal wel een opluchting zijn! Zoë slaapt ook beter en vaster in haar eigen bedje, misschien het proberen waard? Zoë slaapt wel in dezelfde kamer (ahum, caravan) als ik, dus ze is wel dichtbij.
Haaaaa SM. Fotoooooooooo's! Ooh ja, Elise loopt trouwens zei Dwaasje. Luuk stond vandaag per ongeluk even los in zijn handjes te klappen mij verbaasd aankijkend omdat ik zei: heey je staat los guppie
He Supermummy, ja vast heb je morgen veel tijd om te forummen op je werk En dus een leuke vakantie gehad! Haha, Sara in een koffer, FOTO! Ja Dees, het afbouwen gaat hier echt een probleem worden, Sofie lust geen opvolgmelk. Ik had gisteren een kant en klaar pakje gekocht om het te proberen. Ze nam een slok, ging kokhalzen en duwde de fles weg.
Wat heb je toch een mooie dochter Supermummy! Dus Elise loopt al, geweldig! En Luuk en Gwen staan al los Vlotte kindjes hoor!
Toen ik de eerste keer Nutrilon gaf keek hij me aan alsof hij dacht: wat flik je me nou. Hij trok de fles uit zijn mond maar stopte hem er ook meteen weer in. Nu vindt hij het prima.
Tjeetje, dat gaat inderdaad erg snel met de berichtjes! Hihi, dankjewel Mysterie. En die Sofie, pfff, ik heb respect voor je, weet niet of ik het zou redden, nog 2 x per nacht eruit. Moet je eerlijk zeggen dat als Zoë 's nachts wakker wordt (en dat is heel zelden) ik het al zwaar vind.. Oh, wat een prachtige foto Supermummy, klinkt alsof jullie een leuke vakantie hebben gehad. Zoë probeert sinds vandaag ook vaker los te staan. Dan laat ze los, kijkt even heel verbaasd en valt na een paar seconden weer op haar billen. Dit doet ze nu steeds vaker, erg leuk om te zien.
Nou, Luuk heeft per ongeluk los gestaan. Hij loopt wel langs de tafel en stapt over maar los durft hij nog niet.
Sara loopt ook niet los, die ging zo snel in het begin,dat ik dacht dat ze wel zou lopen met 9 maanden, nou niet dus.
Dankjewel supermummy . Inderdaad erg kort op elkaar, was ook niet echt gepland, maar wel super leuk. Het zal even druk zijn, maar daarna wel erg leuk voor Zoë en haar broer/zus dat ze maar zo weinig schelen.
meiden ik barst van de koppijn dus ga mijn bedje opzoeken morgen weer werken! tot morgen avond! dikke knuffel en trusten alvast! KUZZZ
Truste Joma. Even een vraag over kinderopvangtoeslag. Dat vraag je dus aan en dan? Moet je elke keer je nota's opsturen of eenmalig of hoe gaat dat?
Elise loopt?! Wauw... dan is ze de eerste van de februari mama's... leuk zeg! Cassie... fijn dat de misselijkheid over is en je nu wat meer kunt gaan genieten, inderdaad ook wel zo handig met nog een kleintje die veel aandacht van je vraagt... en wat leuk dat je broeken al strakker gaan zitten! Hoe lang is je man in het buitenland dan? Joma... doe het rustig aan meid!