Heb hier van de week Welterusten van Weleda gehaald. Ook voor in het badje. Het heeft een vies kleurtje, maar ons meisje heeft heerlijk geslapen... . Vandaag voor de tweede keer met de kinderwagen naar de AH gegaan. (Neem haar normaal in de draagdoek mee, omdat ze niet in de wagen wil blijven, en tis natuurlijk lekker warm. Bij de drukke plekken huilde ze wel een beetje... maar niet op volle kracht... leek wel een klein jammerend muisje... .
Daisy: In de draagdoek naar de winkel. Ik heb het nog niet gedaan. Maar het is ook niet echt aan te lopen met een draagdoek. Ik gebruik hem hier in huis. Heerlijk vind ze het. Hoe is het met je? de drukte al een beetje te boven?
Ichtus: Wat een geweldige nieuws voor jullie! fijn zeg dat hij weer thuis is. Voor de rest van mijn dinnetjes een knuffel *heb ook zin in de 10e!*
Ze vind het heerlijk, en oh wee als ik haar er uit haal wanneer ze er nog niet uit wil..... Alles gaat lekker, alleen soms raakt ze een beetje overstuur wanneer we bezoek hebben 's avonds, en de tv aanstaat. Net te veel omgevingsgeluiden denk ik. Ik heb haar de laatste paar keren (onbewust) in de doek gedaan wanneer we bezoek kregen. Dan kunnen ze ook niet vragen om haar vast te houden . Sowieso mag ze 's avonds bij mama in de doek..... Ergens volgende week met de kinderwagen de bus proberen . Mag over een week naar de zwangerschapnagym... maar dan moet ik eerst een stukje met de bus .
ff update vanuit hier. Vandaag een hele leuke dag gehad. Wezen varen met de pannenkoekenboot door de havens van Rotterdam. Het was errug leuk en zeker een aanrader voor een familie uitje. Tessa heeft het super gedaan. Die had ik hier thuis nog lekker vol gestopt met slagroom en op de boot in de kinderwagen laten liggen. Ze heeft niet eens gemerkt dat we weg waren. Ze heeft alleen maar geslapen.... De dag is helaas wat minder geeindigd. Het zoontje van mijn broer die gaf opeens erg pijn aan in z'n lies. Hij is net 5 geworden. Ze kwamen daarna bij ons nog ff koffie drinken. Hij lag bij ons op de bank. Zo zielig... Hij schreeuwde het echt uit. Hij moest spugen van de pijn. Ze zijn met hem naar de HAP gegaan en een uur later is hij al geopereerd... Zijn balletje was gedraaid... Het gaat heel goed nu. Mag morgen als het goed is weer naar huis. Arm joggie... Tessa heeft net flesje gehad van papa. Ik ga nu nog ff kolven en dan lekker slapen. Het is tenslotte als je de klok al verzet kwart over 12. Truste allemaal. Tot morgen. xx
Daisy, wij plannen zo min mogelijk 's avonds. En het meest bezoek hebben we gelukkig nu gehad. En ik ga ook gerust boven zitten met haar als ik het te druk vind. Das jammer dan. Ik heb zelf ook last van de drukte (geluiden enzo... vind het snel te hard) maar dat komt denk ik meer omdat ik bang ben dat Tessa overprikkelt raakt. Ik doe ook de laatste voeding (om de andere dag na het badje) in het bijna donker boven. Zo rustig, stil en donker mogelijk. Daarna gaat ze eigenlijk altijd gelijk slapen. Spannend zeg met de bus. Maar dat is 1 xtje doen en dan weet je hoe het werkt. En je twingo dan? of heeft je vriend die? Ik ben nu echt naar bed. doei
Ik heb zelf tien jaar niet gereden, moet dus ff wat moed verzamelen... en dan ff met begeleiding van mijn Lief gaan rijden inderdaad. Heb zelf gezegd dat ik het misschien als ze 1 maand oud is, aan durf.... maar nu dat al over 1 week ik... weet ik het nog niet... .
Zo goeieavond! Ik kom ook weer ff kijken, anders loop ik dalijk helemaal zo veel achter T begint weer lekker snel te gaan hierzo! Nog ff en we zitten op 400 pagina's! Vandaag dr lekker op uitgeweest met ze 3tjes, lekker shoppen en boodschappen gedaan. Vanavond lekker chocolade fondue gedaan met aardbeitjes hmmmmmm Rosalie niet voor het eerst in bad gedaan met Natusan bedtime bath en daarna lekker in gesmeerd met die olie daarvan! En ze viel meteen na de voeding in slaap! Normaal is ze nog wel ff wakker, maar nu was ze echt uitgeteld! Wilde vanochtend met die kleine onder de douche, dus ik had dr in de wipstoel gezet in de badkamer en ging eerst zelf ff douche, bleek dat we geen warm water hadden Dus maar van het plan om met haar te douchen afgestapt..en toen duurde het iets te lang voor madame en heeft ze heel dr wipper onder geplast Zo mannetje is weer stappen vanavond, ben benieuwd hoe laat die vanavond weer thuis komt en in wat voor staat! Morgen is namelijk mijn uitslaapdag en het maakt me niet uit wat voor kater die heeft, hij gaat dr gewoon uit
Ik kom weer es ouderwets nachtbraken hier. Das zo lang geleden.... De laatste keer was ik nog zwanger en waren m'n vliezen gebroken... Misssen jullie het zwanger zijn ook zo? Ik moet even mijmeren/meimeren hoor. Het is nacht en senti tijd dus het mag. Ik dacht dat dat gemis na de 1e 2 weken wel over zou zijn, maar ik zou zo graag nog even weer zwanger willen zijn... Even die dikke buik weer hebben en even voelen hoe het ook weer was met ons meisje nog in m'n buik... Al is het maar 5 minuten. Gisteren op de boot was er een vrouw met een buik van een maandje of 8 denk ik. En die zag er zo mooi uit. Was even gewoon jaloers. Peter kan het niet begrijpen. Die zegt: kijk dan wat je hebt gekregen. Daar heeft hij wel gelijk in. Het is eigenlijk raar dat je dat nog een keer wil. Eerst 3 maanden jezelf leegkotsen, lek tieten krijgen, paar gekneusde ribben, vreselijk maagzuur, tintelende vingers, dikke voeten en dikke de rest... en zo kan ik nog wel ff door gaan. Daarna een bevalling met pijn die onmenselijk is, inknippen, hele zere tepels van het voeden, hechtingen die in de weg zitten enz enz enz.... En toch wil ik nog minstens 1 x. Ik vertelde het aan m'n moeder. Die is 55 (word ze vandaag) en heeft 4 kinderen gekregen. En zelfs zij heeft het nog dat ze even het gevoel van zwanger zijn heel graag nog een keer wil ervaren. Het is iets heel bijzonders. Wat zit ik toch weer te kletsen allemaal.... hihi Lekker belangrijk, maar goed, ik ben het kwijt of jullie het nou willen lezen of niet. Ik ga weer terug naar bed, lekker nog ff slapen. Doei doei
Boney..ik begrijp je volkomen meis.. Hier precies hetzelfde gemis.. Zou zo graag weer zwanger willen zijn..het is inderdaad zoiets bijzonders..
mis hier het zwanger zijn echt niet, voel me nu zoveel beter dan tijdens de zwangerschap. En al die kwalen enz, nee hoor, wil dolgraag meer kinderen maar als het ook met een kortere zwangerschap kan, sta ik voor in de rij.
bv vraag; hoeveel voedingen geven jullie nu op een dag, de 8 red ik echt niet meer, zijn er nu 6 of 7.
Goedemorgen! Daisy: ik wist niet dat Weleda ook Weltrusten spullen had... hmmm zal eens kijken, want heb de rest ook van Weleda... maar vind Natusan wel heerlijk ruiken! Spannend eerste keer met bus... en helemaal spannend: eerste keer weer autorijden! Denk dat het gewoon een kwestie van doen is, succes! Boney: klinkt goed die pannenkoekenboot... fijn dat het zo goed is gegaan... En wat sneu van je neefje... dat zoiets zomaar kan gebeuren joh! Ik mis het zwanger zijn trouwens ook hoor, een vriendin van mij is nu 29 weken zwanger en als ik haar met haar hand op haar buik zie zitten dan krijg ik ook zo'n week gevoel, dan wil ik ook weer dat geschop en gedraai voelen... Ariel: haha Rosalie plast gewoon lekker in dr wippertje! Fenne plast ook het liefst in dr blootje, en dan net op het moment dat je de luier er onder vandaan haalt... Ik heb vannacht voor het eerst een nachtje zonder Vincent gehad. Hij had slaapdienst op zijn werk, dus is gisteren om 15:00 uur gaan werken en vandaag om 12:00 uur klaar. Heb Fenne om 22:00 uur in badje gedaan met Natusan en toen de voeding gedaan. Om 22:45 lag ze te slapen... ze is om 03:45 gekomen en om 8:00 uur en beide keren is ze zonder te mopperen & zonder speen direct weer in slaap gevallen... ik ben zo blij!
Ik denk dat ik er nooit 8 heb gedaan... ik kom ook zo op 6 a 7 voedingen & dan 2 borsten per keer leegdrinken...
Goeiemorgen allemaal, hier had er eentje vanmorgen heel veel last van krampjes.....zoooo zielig! Ik heb bij haar gezeten en met haar gespeeld. Dit laatste vond ze erg leuk, want ze was volop aan het kletsen met de beer, echt lachen! Nu ligt ze lekker te slapen, ze was natuurlijk doodop. Wat dat betreft werkt cinababy hier erg goed. Ik geef haar 3 druppels en 20 min. later is ze rustig. Ze valt dan niet in slaap, maar krijst niet meer. Ariel, ik hoop dat je nog lekker ligt te slapen en dat jouw mannetje met Rosalie bezig is. Met of zonder kater.... Wen, Fenne nog steeds verkouden? Dat duurt wel erg lang zeg. Zielig meiske, dikke knuffel van ons. Dus bij jou werkt die Natusan ook al zo goed? Fijn dat ze zo lekker slaapt. Wij kregen gister onverwachts bezoek, wat is dat irritant zeg. Ik kwam net weer van sporten (was trouwens echt heerlijk en gezellig, niet verwacht dat ik het zo fijn zou vinden) en toen zaten de tante en oom van Jan er ineens. Die tante stuifde meteen mee naar boven, trok Tess uit bed en ging er uitgebreid (lees:luidruchtig en druk)mee spelen. Je kon aan de ogen van Tess zien dat ze het helemaal niets vond. Ik heb haar in bad gedaan (met een constant schreeuwende en drukdoende tante naast me) en daarna een flesje gegeven. Ze heeft een uurtje geslapen, maar werd toen huilend wakker. Ze had natuurlijk veel te veel prikkels gehad. Boney, ik mis het zwanger zijn ook weleens. Maar niet echt vaak, alleen als ik andere zwangere dames zie. Ik vond het, vooral nu achteraf, toch wel heel bijzonder allemaal. Daisy, veel succes met het uitproberen van de bus. Maar als ik jou was, zou ik toch snel gaan oefenen met auto rijden, zoveel makkelijker. Hier een rustig dagje gepland. Misschien nog even wandelen als het weer goed blijft. Ik zit te twijfelen over het badje. Ik ben zo bang dat haar huidje te droog wordt van al dat badderen. Ik houd het wel goed in de gaten en smeer het telkens goed in, maar toch......
hier 5 of 6 in 24 uur debie! en dat was prima volgens het cb! zolang de kleine het er maar goed op doet!
Tess is morgen alweer 8 weken, wat gaat dat toch snel zeg! Ik vind dat het pasgeborene er nu al echt af is. Ze kijkt al zo wijs de wereld in....