Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Nog niemand die de buggy meeneemt op de fiets?

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Nee ik ook niet dus. Maar nu Luuk vaker gaat en in januari 2x per maand gaat dan wel ik het toch wel aanvragen. Alleen nog even navragen in welk land dat we dat het beste kunnen doen.

3. Cassie

Cassie Actief lid

5 jul 2007
    252
    0
    0
    Nederland
    Wow, dat is inderdaad knap, de eerste die loopt! Dat de rest snel mag volgen ;)

Mijn vriend is voor minimaal een half jaar in het buitenland voor werk, maar gelukkig komt hij wel regelmatig thuis. Nu is hij een maand weg, maar hopelijk kunnen we het straks zo regelen dat hij iedere 2 weken voor 4 dagen naar huis kan. We zullen zien. Mis hem wel enorm hoor :cry:

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    poeh, kan ik me voorstellen Cassie... vooral nu natuurlijk... gelukkig is hij dan wel weer thuis als de kleine er is, of zal hij daarna ook nog geregeld weg moeten? Ook zwaar voor hem trouwens om Zoe minder te zien!

5. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ wen , nee helaas kan ik je niet mee helpen
    @ cassie ,ja snap dat je hem mist , hoop dat hij het anders kan regelen !
    @ dees , nee ook geen ervaring mee sorry .....

6. 40plusmama

Niemand die weet hoe het gaat met de toeslag aanvragen?

Dan mail ik het belastingkantoor wel.

7. Cassie

Cassie Actief lid

5 jul 2007
    252
    0
    0
    Nederland
    Wat er daarna gaat gebeuren weten we nog niet precies, deze klus, het opknappen van een jacht, gaat een half jaar duren en daarna zijn er misschien ook nog wat andere opdrachten.
    De werkeloosheid in Spanje is op het moment erg groot, dus we konden dit niet weigeren, we willen hier echt blijven wonen, en dankzij dit werk is dit nu mogelijk.
    Hij heeft het er inderdaad erg moeilijk mee dat hij Zoƫ nu zo weinig ziet, ik kan me niet voorstellen dat ik een dag zonder haar ben, laat staan een maand! Maar hopelijk heeft hij daar snel een webcam, dan kunnen we toch gezellig met hem kletsen.

8. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wen, ik weet dat je een lichtgewicht buggy nodig hebt om aan een speciaal iets aan je fiets te hangen. Zie er wel eens moeders mee fietsen en dat ziet er niet verkeerd uit hoor.

Ik zat net op de site van de basisschool van de kinderen te kijken naar de foto's die zijn gemaakt met sinterklaas. lk zal hier 1 foto proberen te plaatsen waarin de twijfel in Stijn zijn ogen staat. Hij weet gewoon niet meer of ie nu echt is of niet :)

9. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik weet het, hij moet echt in zijn eigen bed, maar dan wordt het naar bed brengen nog moeilijker :(

Shit, heb al 2 keer verloren van mijn vriend met tennis :( dat kan natuurlijk niet

10. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Stijn is zit 2e van rechts

11. 40plusmama

Daar moet je gewoon even doorheen Naatje, echt, was bij Luuk ook zo.

Pffff, kan nergens vinden hoe het werkt met die toeslag aanvragen. Ik wil weten of je rekeningen moet sturen of niet. Hoe controleren ze anders of je kindje wel gaat en hoe vaak.

Hier betalen we trouwens best weinig, 20 euro per dag ongeacht hoe lang hij gaat en incl. luiers en eten (behalve de fles melk)

12. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Cassie, petje af hoor, zo lang zonder je mannetje!

En Naatje, begrijp je heel goed. Wij waren nu op het punt aangekomen dat we ze gewoon even laten huilen en dan steeds om de vijf minuten er heen gaan om te laten zien dat we niet weg zijn. Dat werkt nu gelukkig steeds beter. En leuk he, dat wii-en :D

13. supermummy

supermummy Niet meer actief

hahaha meiske
    hou oud is hij nu?

14. 40plusmama

Haha, je ziet inderdaad de twijfel bij hem.

15. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hij is 7 jaar. Waarschijnlijk was dit het laatste jaar dat hij er in geloofde!

16. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ik zit nu trouwens te denken , ik heb het er met beertje ook wel eens over volgens mij wordt het per maand betaald , en je krijgt van het kvd ook een rekening per maand , maaaaaaar ik kan me ook vergissen....

17. 40plusmama

Ja maar stuur je dan elke maand je rekening op of hoe gaat dat? Ik krijg hier ook elke maand een rekening maar hier betaal ik per dag, niet per uur. Ze zou een offerte kunnen maken lees ik net en dat ik die mee stuur maar het is me niet duidelijk of je bewijzen moet sturen.

18. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    volgens mij is het hier zo dat je een contract aan gaat met het kdv voor bijv 18 uur per week ( ongeacht hoe je die 18 uur indeeld ) en daar krijg je dan je vergoeding over ! als je dan bijv een week hebt met maar 10 uur ivm dat de kleine ziek is of zo , dan betaal je toch die 18 uur daar veranderd niks aan , dus ook niet aan de vergoeding ....

ik hoop da je me snapt haha :)

19. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik hoor net van mijn moeder dat mijn zus bij de vk is geweest, en ze heeft duidelijk het hartje gehoord :D Ben wel heel blij voor d'r...

20. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijn voor je zus Naatje! Hoe ver is ze nu?

Deel Deze Pagina