Debie dat is balen zeg ! Ariel ik zie geen link, leuke hobby trouwens, verdien je er ook een beetje mee?
en toen stond er geen link..of ik lees gewoon nog te slaperig.. HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ik is er weer (hoezooo ik voel me belangrijk..whahaha) Hier is alles oke.. op wat snotterbellen na gaat t perfectos... Een rustig daggie vandaag.... ik ga zo s ff flink teruglezen.. maar eerst aankleden en dan krijg ik zo vriendin op de koffie... Kan iemand me alleen ff meedelen hoe t met Thirzea of liever gezegd erik gaat? (schaamt zich een beetje voor de afwezigheid de afgelopen dagen) Dikke knuf voor de rest en tot straks!
heeel vaag dacht toch echt dat ik ctrl c ctrl v had gedaan nu staat ie er wel als het goed is. Wat ik eerder al op eBay deed liep wel goed, dit is nieuw dus kan nog niet echt zeggen wat ik er mee verdien.
Goeiemorgen, nog niet terug gelezen, hopelijk krijg ik daar straks de tijd voor. Even een update: voorhoofdholte-ontsteking en een beginnende keelontsteking. AB-kuur gekregen en moet rust (ja ja ja Maja) nemen. Ik ga even Tessje vermaken....laterrrrr. Oja, vannacht heeft ze weer keurig doorgeslapen...goddelijk. Maar nog steeds erg hoesterig en snotterig....zielig ding.
Hallo! Ben ik ook weer! Sorry dames, ik ga niet alles terug lezen, dus ik begin gewoon weer vanaf hier! Eerst even een update vanaf hier! Met Erik gaat het naar omstandigheden super goed! Hij kan weer goed lopen en hij is weer volledig zichzelf! Hij kan zich wel slecht consentreren en soms gaan wat dingetjes aan hem voorbij. Maar dat kan ook allemaal wel aan de vermoeidheid liggen die hij nu nog heeft. De tijd zal het leren. De neuroloog was erg tevreden. Die had uberhaubt niet verwacht dat Erik zo goed zou opknappen, en al helemaal niet zo snel! De fysiotherapeut weet niet wat hij met erik aanmoet, omdat het allemaal zo goed gaat. Dus die kan niet meer met Erik oefenen! Erik verveelt zich super in het ziekenhuis, maar we moeten nog op een paar uitslagen wachten van onderzoeken. Als dat allemaal goed is (wat we wel verwachten) dan mag hij naar huis. Dat zal vandaag of morgen zijn. Als het aan erik ligt, vandaag nog! Zoals je ziet, klinkt het allemaal heel goed. Maar toch blijft het ook nog spannend. Pas over een paar weken of zelfs maanden kunnen we zeggen of hij er echt iets aan overgehouden heeft. Dingen die bij ons automatisch gaan (lopen, luisteren, iets oppakken) daar moet hij heel erg bij nadenken. En vooral die vermoeidheid is erg vervelend. Maar goed, we zullen zien hoe het verder opknapt. En anders maar niet! Ik ben nu ook al erg tevreden! Ik zei van te voren al:'dan maar verlamt op bed, als hij Erik maar blijft.' En dat is ie gelukkig! En niet eens verlamt! NOu dat was mijn update weer! Aaron is gisteren met zijn oma mee gegaan, die komt morgen weer terug. Dus vandaag heb ik even mijn handen vrij! Ik heb erik beloofd dat ik hem de hele dag gezelschap zal houden! Dus ik ga zo de stad even in en dan op naar het ziekenhuis! x iedereen, en bedankt voor jullie medeleven!
Dat klinkt superpositief Thirza! Wat een opluchting moet dit zijn! Krijgt hij nu medicatie om te voorkomen dat het nogmaals gebeurd? Ik hoop zo dat hij vandaag naar huis mag, mijn duimen draaien voor jullie. Ziekenhuis verveelt snel, daar is werkelijk niets te beleven....dus ik hoop dat jullie er een gezellig (hopelijk laatste) dagje van kunnen maken daar. Ik wil nog even kwijt dat ik het super vind hoe je met de situatie omgaat. Niet klagen (wat uiteraard jouw grootste recht is), maar schouders eronder en positief blijven. Respect meissie, knuffel van ons. SM, neem geen vrij, maar blijf wel thuis....ha ha ha. Gisteren ben ik al thuis gebleven en vandaag ben ik altijd vrij. Van Jan moet ik morgen ook nog thuis blijven, maar dat zien we morgen wel. Dus je hebt een leuke vakantie gehad? Fijn zeg en nu weer lekker thuis? Leuke foto hoor, van ons mooie spaanse chickie! Ga nu een poging doen om de rest terug te lezen....Tess ligt op bed, maar af en toe wat gejammer,omdat ze weer eens een hoestbui heeft. Zou zoooooo blij zijn als het hoesten over is, dat snotteren heeft ze weinig last van.
Goedemorgen! Wat een supernieuws Thirza Hopelijk mag hij vandaag al mee naar huis. Suus, beterschap meis, en blijf nou morgen ook gewoon nog thuis! Ariel, ik hou mp in de gaten! Ha Ichtus Sofie heeft het heel goed gedaan vandaag. Pas om vijf uur werd ze wakker Helaas ben ik er wel een keer of 6 uitgeweest voor Kas. Vanavond maar wat vroeger gaan. Ik ga nu Sofie uit bed halen en dan nog even naar het nieuwe huis, want Piet heeft gisteren een deel van de keuken gezet!
Dees, al uitslag van de urine? Ichy kwam even voorbij sjeezen....druk meissie? Naatje, geen voorhoofdholte-ontsteking? Volgens de HA heersen de ontstekingen van de holtes enorm. Voorhoofdholte en oor en keel waren momenteel erg hot. Maar die gebroken nachten zullen ook vast niet helpen.... Knuf meissie! Bryan niet lekker te pas....gatsie. Ben benieuwd wat de HA te zeggen heeft over de plek op zijn gezicht. Zal vast weer een zalfje worden. Tess blijft hoesten, maar volgens mij slaapt ze wel...anders had ze zich wel gemeld met huilen. Zo komt ze alleen niet in de diepere slaap vrees ik. Ik mocht nu trouwens ook eindelijk de balsomaclase geven, omdat ze over de 10 kilo was. We hadden het vannacht willen geven, als ze gekomen was, maar gelukkig sliep ze door en was het niet nodig. Blijf het een eng goedje vinden....
Meiske, ik had je laatst gevraagd of er al een verhuisdatum in zicht is. Weet alleen niet of je al antwoord had gegeven. Las net dat Kas flink had overgegeven. Hoe gaat het nu met hem dan? Hij is lekker thuis, denk ik? Vanavond lekker op tijd het bed in, wij zijn gisteren ook al om 9 uur naar bed gegaan en ik moet zeggen.....heeeeeerlijk!
Yep, het ging super SM. We waren er om 8.00 en om 9.00 waren we alweer thuis. Ze mocht direct weer mee naar huis en ze heeft die dag net zo goed geslapen, gegeten en gespeeld als andere dagen. Niets van te merken dus. Of het effect heeft, kunnen we nu mooi afwachten...want ze is nu snipverkouden en tot nu toe nog geen indicatie van een oorontsteking (was bij de vorige verkoudheden standaard). Dus even afwachten nog. Lief dat je ernaar vraagt trouwens!
Staat een mega volle wasmand mij aan te staren....maar moet dan veel met mijn hoofd bewegen en dat doet pijn....Ga toch heeeel voorzichtig proberen iets op te vouwen.
Doe toch eens rustig aan SUUS, je bent ZIEEEEEEEEEK. Ik hoop dat het plaatsen van de buisjes geholpen heeft,en dat ze geen of minder oorontsteking heeft! Thirza, wat een goed nieuws, dat Erik zo goed opknapt! Hier een foto van Sara bij mijn broer op de arm toen Sinterklaas net voor de deur stond met cadeautjes
Oh, da's Tess ook hoor, moet werkelijk niets van die bal hebben.... Ha ha ha, die foto. Sarah kijkt als enige dwars de andere kant op, vindt zwarte piet niet echt interessant.
Ik heb een nieuwe hobby, denk ik Ik was in Nederland en bij mijn schoonzusje zag ik zo'n boek over zelf amerikaanse taarten maken. Nu ga ik voor mijn andere schoonzusje die bijna uitgerekend is voor haar kraamfeest een taart maken (althans proberen )