Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Net wakker....

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Kado uitpakken....

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    En spelen maar.....

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Jemig Sm, da's hartstikke veel werk joh!Maar het ziet er wel fantastisch uit....goooood luck.

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Waar is iedereen? Niemand die mij even gezelschap wil houden?

Mijn meissie is de slaap aan het inhalen, want ligt nu al sinds 10 uur te slapen.

Ik verveel me en heb net toch de was maar opgevouwen. Even weer een poedertje nemen en de volgende dosis AB.

6. supermummy

supermummy Niet meer actief

Leuke fotos van Tess! Heeft ze op die ene foto een nachtponnetje aan?

Mijn werkdag zit er weer op, tot later!

7. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    haaai meiden!

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ja, van Nijntje.....dat staat zooooo schattig!

Hey MissN is back! Hoe is ie meissie?

9. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ja wel lekker, zit nu alleen thuis.
    Ben niet zo lekker, oververmoeid en van alles en nog wat..blegh

En hoe is het met jou ?

10. Cassie

Cassie Actief lid

5 jul 2007
    252
    0
    0
    Nederland
    Hihi, die foto van je zoontje Meiske, je ziet hem inderdaad denken ...., prachtig!

En Thirza, heb niet het hele verhaal mee gekregen, maar ben wel erg blij te horen dat het beter gaat!

En wat een mooie foto’s allemaal weer! Tess ziet er prachtig uit, erg leuk.

Hier alles prima, Zoë heeft nog steeds een enorme loopneus, maar zit wel tevreden te spelen en te kletsen, ze lijkt er niet veel last van te hebben gelukkig.
    Gisteren nacht was ze flink aan het huilen, ik even in het mondje voelen en ja hoor, tandje 2 is onderweg! Hoe lang duurt het eigenlijk voordat het volledige tandje er is? Het eerste tandje is een week of twee geleden door gekomen, maar het is nog steeds maar een klein stukje. Hoe is dat bij jullie kids gegaan? Ben wel erg benieuwd, vind het altijd zo’n komisch gezicht, baby’s met een paar tandjes :)

11. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Hai Cassie, lang niet hier gezien of gesproken...
    Moet zeggen dat ik er ook een tijd niet ben geweest..

Maar zwanger van de tweede zie ik, leuk!
    Gefeliciteerd!

12. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Hoi!
    Net terug uit het ziekenhuis, en toch nog een kleine domper...
    Ze willen nog een onderzoek doen naar Erik zijn hart. Niet omdat er iets op wijst dat het niet goed zou zijn ofzo, maar gewoon voor de zekerheid. Dat onderzoek doen ze pas vrijdag, dus als ze haast maken met de uitslag mag hij zaterdag naar huis (mits de uitslag goed is natuurlijk). Kunnen ze geen haast maken, dan krijgt hij sowieso weer weekend verlof en dan wordt het maandag of uiterlijk dinsdag dat hij ontslagen wordt!
    Grrrrrrr... dokters, als ze nou gewoon gelijk zeggen wat ze allemaal nog van plan zijn!
    Had Erik zich er al wat op ingesteld om vandaag of morgen naar huis te mogen!
    Heb zo'n medelijden met hem! Hij verveeld zich dood.
    En ze zijn weer antistollingmedicijnen aan het uitproberen. Dus hij heeft weer hoofdpijn. Maar gelukkig niet zo erg als de vorige keer! Dus het lijkt beter te gaan! Volgens de arts is het even doorzetten en je lichaam aan die pillen laten wennen. Als dat klaar is dan schijnt hij veel baat te hebben bij die medicijnen! NOu dat hopen we dan maar!

Erik slaapt nu, dus ik ben even naar huis gegaan... Ik ga ook nog ff een uurtje pitten!
    Straks weer naar het zh!

Bye bye!

Ow suus, beterschap meid! en niet te snel weer aan het werk gaan hoor! Is alleen maar ongezond!

13. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat een poepie is die Tess toch :D
    En Suus, we hebben nog geen verhuisdatum gelukkig. Ons huis is ook nog niet verkocht, dus we kunnen op ons gemak verbouwen.

Haha, Sara lijkt Sinterklaas niet echt interessant te vinden!

Cassie, ik heb eigenlijk geen idee hoe lang het duurt voordat een tandje echt helemaal uitgegroeid is. Heb ik eigenlijk bij Sofie niet zo op gelet. Ze heeft er nu ook twee :D

Missn, niet zo lekker? Knuf voor jou!

Mijn zus komt net voor een bakkie thee, dus tot later!

14. Cassie

Cassie Actief lid

5 jul 2007
    252
    0
    0
    Nederland
    Wat jamer Thirza, dat het toch langer gaat duren. Het zou inderdaad fijn zijn als ze je beter op de hoogte houden van de plannen, kan je jezelf toch wat beter voorbereiden. Ik duim dat je man van het weekend lekker naar huis kan.

Hoi MissN, dankjewel :) . Hoe gaat het allemaal bij jullie?

15. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Jeetje Thirza, eerst lees ik heel positiefs nieuws en dan toch weer een domper. Ik ben blij met het positieve nieuws en tsja, langer blijven om dingen uit te sluiten is niet leuk maar op zich wel goed. Jammer dat het weer tot vrijdag moet duren.

Even ego, kben moe en ga zo even liggen. Vanmorgen toch nog 38.8 dus nog niet helemaal kiplekker.

Mijn urine was schoon dus netjes. Ik heb inderdaad toch wel een steentje uit geplast omdat de pijn zo ineens weg was. Ze konden alleen de koorts niet plaatsen bij de niersteen. Waarschijnlijk toch ook iets van een griepje onder de leden. Ik kreeg een standje, moet nu eens een keer echt uitzieken. Mja, ik voel me ook weer een beetje lullig naar het werk toe want echt ziek voel ik me niet meer. Ik heb dus gebeld dat ik er waarschijnlijk vrijdag weer ben :oops: .

Therapie ging erg goed, fijne sessie gehad. Ik ben er ook heel positief weg gegaan. Wat een warmte geeft Yvon me toch steeds.....

Ik voel me goed vandaag en dat mag ook weleens een keer. Ik weet dat het zo weer om kan draaien maar voorlopig geniet ik even van het moment. Ik heb wierook aan, lekkere broodjes gebakken, muziekje aan en even ontspannen. Rond 4 uur ga ik koken en om half 5 Luukje ophalen. Dan is het weer 'gewoon' maar nu probeer ik even te genieten van het geen mama zijn.

16. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    he thirza!
    Fijn om te lezen dat het beter gaat met Erik. Wel rot dat ze niet gewoon een dag kunnen noemen voor die onderzoeken.... maar wel goed dat ze ze toch doen! rust maar goed uit meis! ik denk erg veel aan jullie

Rest: wat een scheetje is Tess!
    En supermummy leuk zo'n taart maken! vind ik ook geweldig om te doen!
    Dees: nierstenen: getsie! sterkte meis

de rest: heb niet bijgelezen dus sorry!

hier alles goed! eeeerrrug druk.... Finn slaapt nu dus ga ik even de oven aanzetten want marc is jarig en nu ga ik een hele kip braden voor vanavond!

Huis zit vordering in. dit weekend komen alle spullen uit de opslag en die zetten we dan beneden. Dan boven nog afmaken.... Zal wel net alsof je cadeautjes uitpakt zijn, zaterdag! al m'n spulletjes weer zien!

MMMMM nog een vraagje voor ik weer ga: heb jullie een leuke tip voor een cadeau voor finn z'n verjaardag? Van opa de sint heeft ie al een loopauto gehad die doorgroeit tot 3 jaar dus die valt al af! hij vind hem geweldig!

knuffel voor iedereen!

17. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ik zit ook zooooo na te denken over een cadeautje voor Jaydee, maar ik heb werkelijk nog geen idee...

Dus ook hier zijn tips meer dan welkom :D

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hmmmm, net met tempen had Tess 38,2. Ze voelde ook erg warm aan, toch maar even in de gaten houden. Ze wilde ook niet veel eten.

Jemig Thirza, da's balen! Mijn duimen hebben bikkelhard gedraaid voor jullie. Ik hoop nog steeds dat hij dan vrijdag naar huis mag en niet alleen en enkel een weekendje. Snap dat de teleurstelling groot is.

Meiske, veel plezier met jouw zus!En idd, geen haast voor jullie dus.

Dees,dat klinkt positief, behalve die koorts natuurlijk. Wie weet staat het los van de nierstenen. De helft van Nederland (en ook vast Belgie) ligt met koorts op bed....
    Knuffel meissie!

19. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hey Deb, oe wat leuk! Bijna lekker weer in jullie eigen stekkie.
    Ik ga een zandbak met speeltjes vragen aan opa en oma voor haar verjaardag. Misschien een idee? En ik wil zelf wat muziekinstrumentjes voor Tess kopen, want ze is dol op lawaai maken....

Missn, ook al niet lekker te pas....join the club. Misschien even een tandje lager voor jou? Je bent ook wel erg druk de laatste tijd. Ooooh, ik gun jullie een eigen huisje zooooo!

20. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Luuk krijgt deze voor zijn eerste verjaardag

Veer en draai zebra is het.

Zo, aardappels zijn geschild, worteltjes gesneden dus zo alleen even koken. Over een half uurtje ga ik mijn manneke halen.

Deel Deze Pagina