Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!

Deze heeft Jayde al voor sinterklaar gekregen...

2. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    hmm...waarom doet ie het niet..

3. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!

Zo wel als het goed is ;)

4. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Die is leuk!

Doe je je nagelgebeuren nog eigenlijk en hoe loopt dat dan?

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oh, die is gaaf MissN! Waar heb je die van? Ja, van sinterklaas, maar waar heeft hij het gekocht?

6. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ja nagels doe ik ook nog steeds, gaat ook erg goed :D

Suus, hij is van rockabye, we hebben hem besteld op internet.

7. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Je kan er tot 35 kilo op, dus dat duurt nog wel even.
    Ze vind hem iig ontzettend leuk :D

8. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    effe snel want er is bezoek:
    oooh leuk die wipjes (of hoe heet zo iets hahaha) Ga vrijdag eens zoeken voor zoiets.

Muziekinstrumenten had ik ook in m'n hoofd, want meneer is ook een herrie maker! :D

nou gauw weer naar beneden!

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Tjonge jonge zeg...

Waar is iedereen?
    Ik zit (weer eens) alleen op de bank. Peter heeft vanavond om 0.00u een deadline op z'n werk. Dan gaat de server draaien en alle cijfers van 2009 invoeren, maar dan moeten die cijfers wel klaar zijn. En dat is hij nu aan het doen. Dus die is heel laat thuis.
    Ik zal zooooo blij zijn als we volgende week de hele week samen op de bank kunnen zitten.

Is er nog iemand hier? Tessa ligt op bed en ik ben gtst aan het kijken (bij gebrek aan beter) dus ik kan wel wat gezelschap gebruiken.

10. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    @Thirza; Wat een teleurstelling weer zeg! Hoop dat de uitslagen goed zijn en hij na het weekend naar huis mag. Snap wel dat hij zich daar verveelt, zou ik ook doen. Dikke knuffel voor jullie!

@Debora; Dus zaterdag gaan jullie erin als ik het goed begrijp?
    Ben benieuwd wat je ervan gemaakt hebt. Je laat ons toch wel het eindresultaat zien hè?

Ben sinds korte tijd weer "verslaafd" aan GTST :( dus zo de 2e helft weer kijken.

Oja, een vraagje; Mike probeert steeds vanuit ligstand te gaan zitten, maar dat lukt nog niet echt, en knalt daardoor met zijn achterhoofd op de grond, zo zielig. Komt jullie dat bekend voor?

11. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    yep ik ben er ook nog even.. hihi.. dus bones heeft een avondje alleen voor de boeg!

Thirza..jee.. ff een domper zeg... grrr.. artsen..

dees.. fijn dat je die "steen" kwijt bent! maar dat griepje dat je onder de leden hebt is dan weer minder!

12. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    yep.. deed nora eerst ook.. na een week kon ze toen ineens zitten.. en nog een week later stond ze!

13. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hmm... dus nu is iedereen goede tijen aan het kijken....

ik ga topstylist kijken denk ik..

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Heb nieuwe foto's op m'n hyves...

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nog steeds niemand hier? Nou, ik ga maar douchen en naar bed denk ik.
    Sluiten jullie af?

Truste.

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hoi,
    Ben ziek, griep. Hoop morgen fit genoeg te zijn voor mn sollgesprek..
    Kom later kletsen.
    Trusten.
    X

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Intussen niemand meer geweest.. Wat een rust! :confused:
    Ben ietsie beter, Jeroen is wel gewoon aan het werk. Als ik nog ziek zou zijn zou hij Lune naar zijn moeder brengen maar dat wil ik liever niet dus ik ben gewoon weer beter :) Ze heeft vandaag nog 2 kids van jeroen zn zus en ik zie haar niet voor 3 kinderen zorgen en helemaal niet nou Lune steeds wat mopperig en hangerig is. Dus Lune blijft lekker thuis. Mijn papa komt vanmiddag even 2 uurtjes oppassen zodat ik naar dat sollicitatiegesprek kan.

Hoe is het hier verder? Met de zieke/verkouden beebjes en mama's?
    Suus, heb je je een beetje rustig gehouden? 8) Slaat de AB al aan?
    Dees, hoe is het met de steentjes? Toch uitgeplast en geen pijn meer? Hoop het..
    Thirza, kan me goed voorstellen dat Erik zich te pletter verveeld, is ook niet echt een stimulerende omgeving, een ziekenhuis.. Wel fijn dat hij zo goed vooruit gaat!
    Naatje, dat zitten vanuit liggen probeert Lune ook maar knalt niet echt hard met haar koppie weer terug, ze probeert het denk ik niet hard genoeg :)
    Bones, heb je foto's even bekeken nog gister, leuk! Had een paar al gezien maar een paar ook niet geloof ik. Ze is echt een poepie hoor!
    Vind die dat ze van boven bij het traphekje naar beneden kijkt zo grappig :D

Ik ga Lune zo weer even naar bed brengen, zie zit zich alweer in dr oogjes te wrijven.

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goeiemorgen,

jahaaaa, ik ben thuis gebleven!Vannacht moest ik overgeven van de hoofdpijn en dat heb ik nog nooit gehad. Vanmorgen direct een poedertje gehad en het gaat weer iets beter. Ik hoop dat de AB snel aanslaat, want tot nu toe voel ik me alleen maar slechter ipv beter.

Tess heeft weer keurig doorgeslapen. We zijn trouwens gister nog wel even met haar bij de HA geweest, want haar temp. liep op tot 39,1 en ze at en dronk niets meer. Maar het is gewoon een fikse verkoudheid met koorts. De longen klonken goed, dus het zijn de bovenste luchtwegen. Haar keel was wat rood en opgezet, maar (nog) niet ontstoken. Oja, en haar oortjes waren schoon.....JIEHAA! Goed warm houden en veel vocht blijven aanbieden en een hoestdrank + neusspray. We moeten haar wel om de 6 uur een zetpil geven, maar we hebben alleen vannacht er een gegeven. Ik heb het niet zo op zetpillen, omdat het een vertekend beeld van de koorts geeft.
    Vanmorgen getempt en toen had ze 37,6.
    En de fles is voor de helft weer op gegaan. Waarschijnlijk drinkt en eet ze niet goed, doordat ze een zere keel heeft. Ze is echt enorm zielig nu, helemaal schor en ziet er niet uit....maja, mama ook niet, dus mooie ziekenboeg.

Vandaag maar eens zo rustig (mogelijk) aan doen.

Maja, bah....ook al ziekjes. Ik hoop dat de sol. vanmiddag goed gaat. Hoelaat moet ik duimen?
    Probeer tot die tijd even rust te pakken, zodat je weer eerder beter bent (zo nu lekker het advies terug geven).
    Succes meid!

Even de foto's van Bones bekijken.....laterrrrr.

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Goede morgen..

wat een ziekenboeg zeg...

@Maja.. VEEL SUCCES VANDAAG! ik duim voor je

@Bones.. wat vervelend zeg dat Peter zoveel moet werken..maar volgende week is vrij begrijp ik of is het dan rustiger op t werk.. iig lekker samen bankhangen.. is veeeeeel gezelliger...helemaal mee eens

@Suus.. in de lappenmand? Rustig an he.. las dat je ook even thuis bent van t werk.. voor de rust of zolang de ab kuur duurt?.. Tess ook al niet fit.. pfff.. wordt tijd dat de lente begint.. dan kan iedereen weer genieten van de mooie bloempjes ipv snotterkloeten en koortsdagen....bah..

@MissN.. evne pas op de plaats meis.. oververmoeid.. kan me er bij jou wel iets bij voorstellen ja...druk bijtje... rustig an he..

@Dees.. nierstenen? AUW.. gelukkig ben je er 1 kwijt.. hopelijk was dat t ook.. en de koorts.. ja tis wat suus zegt en ik hier dus ook lees.. heel nederland ligt onder de wol.. zal idd in belgie niet veel anders zijn...THNX VOOR DE POST TROUWENS ;) KUSS

@Sizz.. hoest daar meis...

@Thirza.. jemig.. balen zeg dat ie nu nog langer moet blijven.. kan me voorstellen dat ie zich rot verveeld.. echt puzzelen of pcspelletje zal nog wel te vermoeiend zijn dus dat schiet dan ook niet op... hoop dat jullie het onderzoek vrijdag dan ook krijgen en de uitslag dusdanig is dat ie dan senl naar huis mag...zal meteen een bult rust geven.. dat heen en weer geklepper naar het zh (ook al doe je het met liefde) vreet ook energie zeg...DIKKE KNUF

@Debora.. heerlijk zeg een eigen plekje...Leuk he.. je eigen spulletjes weer terug.. hebben jullie eenlange tijd niet gezien vermoed ik.. scheelt wel weer kerstinkopen doen..whahaha..
    en kadootje voor 1e verjaardag.. hier doe ik een leertrein van v-tech.. vinden de anderen ook leuk...

@MissN.. ook al bijna eigen stekkie.. hope so voor jullie..

en toen was ik het kwijt..

Oh ja.. Supermummy weer zuruck en nieuwe baan?

De rest dan dikke knufff.....

@Alle beebjes geef ik bij deze van Marijn een lekker snotterbellenknuffel.. iedereen is toch al verkouden dus t maakt nu niet uit....pas op.. hij kan wel goed bijten.. er zitten nu 2 tandjes..JOEHOE! en die zijn scherp.. AUW

@Hier.. verder gaat alles zo t gangetje.. ene dag gaat beter dan de andere.. humeur verschilt nogal van dag tot dag.. kan heeeeeel emo zijn en ook zielsgelukkig.. wordt een beetje gek van mezelf zo af en toe.. soms zou een mens gewoon even bij zichzelf weg meoten kunnen lopen...even afstand van je eigen gezeur kunnen nemen.. helaas.. kan moeilijk mijn hoofd op de keukentafel zetten als ik boodschappen ga doen...whahahaha..

Vandaag ga ik me storten op de kerstboom... Hij staat al.. nu de takken nog goedvouwen en die verrekte lampjes erin...

Dan mogen Jur en Lisa de ballen hangen en de slingers erin gooien...dan vorm ik nog wat na...en klaar is klara...

Dan nog even kijken waar ik nu de box ga plaatsen want daar is door de kerstboom geen plaats meer voor.. en staat nu tot grote schik van Marijn midden in de kamer...kan ie alles leuk overzien.. wij kunnen nergens meer langs, maar dat zal hem een zorg zijn..whahhaha...

En toen was er weer tijd voor koffie...

(ik wordt nog s een bak koffie..)

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    en toen was t weer stil.. ga ik ff aankleden enzo....

Deel Deze Pagina