Goedemorgen, Suus, nog steeds ziek Neem Tess bij je en blijf samen de hele dag op de bank hangen/liggen! Beterschap voor jullie Maja ook al niet lekker las ik. Vervelend zeg, net nu je dat gesprek hebt vanmiddag. Succes meid. Hoe laat is het? Ichtus, haha ja leuk die kerstboom, maar waar laat je de rest! Ik vind het altijd heel gezellig staan, maar ben altijd blij als ik hem weer buiten kan gooien Wij gaan hem dit weekend opzetten denk ik. Thirza, dus Erik moet nog langer blijven in het ziekenhuis, he bah! Knuf voor jullie! Zal straks nog een paar foto's spammen
Poffer, wil ik hier gaan typen na een hoop geruim en gepoets, ist jong wakker. Ah Ichtus, je hebt de post dus ontvangen . Nou, dan ga ik hem maar halen en dan verder poetsen
Zal je altijd zien Dees, ze worden altijd wakker als jij dat nog niet wilt Daarom ga ik altijd iets voor mezelf doen als Sofie ligt te slapen en poets ik als ze wakker is. Nu is Sofie ook wel een makkelijk kindje hoor, dus dat kan gewoon. Oh ik hoor ze nu ook, dus ben weg. Doeidoei
Deze poppenwagen heeft ze van Sinterklaas gehad. Dekentjes zijn gemaakt door mijn moeder. Ze vindt het steeds leuker worden om erachter te lopen
Als eerste: ik heb mijn gesprek om half 4. Gaat wel lukken, voel me al een stuk beter. Vreemd ééndagsgriepje.. Meiske, wat een gave poppenwagen! En wat staat ze er ook stoer achter. Dat zie ik Lune voorlopig echt nog niet doen! Ichtus, succes met de kerstboom En arme Marijn wordt zijn box midden in de kamer gedropt hahaha! Ach, ook wel gezellig Suus, overgeven van de hoofdpijn? Ai, dan had je ook wel flink last.. Ik moet eerlijk zeggen dat er leukere dingen zijn dan voorhoofdsholte ontsteking, oeoe wat doet dat zeer! Goed dat je thuis bent gebleven. En bedankt voor je advies, ik volg hem trouw op.. Lune ligt te mopperen in bed maar is wel moe. Ik spring zo even onder de douche en als ze daarna nog niet slaapt haal ik haar er maar weer uit. Helaas kan je niet echt plannen met een kind. He Dees..? tot later
Suus; Veel beterschap voor jullie tweetjes! Dikke knuf.. Maja; Veel succes vanmiddag bij je sollicitatie! Zet em op Ichtus; Ik is jaloers! Wil al een paar dagen de boom in huis halen, maar komt er niet van. Hoop straks te gaan als we tijd hebben. Meiske; Wat een schattig wagentje en een leuke foto! Dees; Hoest nu met jou? Nog steeds pijn? Ik zelf begin steeds meer te hoesten, echt zo irritant, elke keer als ik inadem, moet ik hoesten, noemen ze nou zoiets een kriebelhoest. En als ik hoest doet mijn hoofd weer pijn Ook als ik opsta, dus mss toch voorhoofdholteontsteking of zoiets. Naja er is nog mee te leven, hoop alleen niet dat het erger wordt. Willen dit weekend naar Aken en Valkenburg gaan... Oja, zit er aan te denken om een kitten in huis te nemen. Mike werd helemaal wild toen ie de poes van mijn zus zag. Ik twijfel alleen omdat we vroeger thuis ook een poesje hadden, maar daar hebben geen goede ervaringen mee gehad. Zo en nu ga ik die luie donder (vriend) uit bed halen, en Mike een banaantje geven.
Gelukkig voel je je weer iets beter Maja. En om half 4 ga ik voor je duimen Naatje ook al in de lappenmand Hopelijk zet het niet door en kun je lekker weg dit weekend! Ik moet nog om boodschappen, Sofie heeft geen fruithapje meer (vers lust ze niet meer) Heb haar nu maar een koekje en drinken gegeven. Dan ga ik vanmiddag wel even als Kas op de psz zit. Zal nog even een foto showen van Sofie in bad
Hoi! Leuke foto's van Sofietje. Wat staat ze al goed zeg. Tessa wil nog niet achter de babywalker. Alleen maar er voor zitten. Wel als ik haar vast hou, maar zodra ik loslaat, gaat ze zitten. Alle zieke mama's beterschap. Tis echt vreselijk hoeveel mensen er ziek zijn. Volgens mij ligt half nederland in bed te snotteren. Ook snotterige beebjes snel weer beter worden. Maja, veeeeeeeeeeeeeel succes vanmiddag. Spannend hoor. M'n duimen draaien. Verder ben ik MOE! Vannacht ging ik pas om kwart over 3 slapen. Ik lag al vroeg in bed, maar heb nog even gewacht tot Peter thuis kwam. Toen we eenmaal goed en wel sliepen is Tessa wakker geworden. En die wilde niet meer gaan slapen. Om kwart over 3 was ze eindelijk stil en heeft ze lekker geslapen tot half9 vanmorgen. Peter en ik hebben ons allebei verslapen daardoor. Peter moest om 6u de deur weer uit, maar werd ook pas om 8u weer wakker. Nou, dat heeft hij echt nodig gehad. Hij had gisteren al 45u gewerkt deze week (en dan is het nog maar woensdag ) Ik moest naar een schoonheids salon voor m'n couperose. Zo'n gesprongen adertje onder m'n oog. Heb hem eindelijk weg laten halen. Ben vorige week ook al een keer geweest. Dit was behandeling nr 2. En waarschijnlijk moet ik nog 1 keer terug. Maar daar moest ik half 10 zijn, dus dat was racen. Nu ligt Tessa op bed en ga ik ff op de bank. Ik moet vanavond werken. Tot later.
Meiden, ik heb in etappes terug gelezen en weet niet alles meer, sorry. De keuken is netjes en Luuk ligt weer op bed, die was zo sjaggie. Hij werd vanmorgen om 6.45 wakker (hele nette tijd voor hem, gisteren was het 5 uur), flesje gedronken en dan terug naar bed zoals altijd. Hij wilde alleen niet slapen en na 2x weer neerleggen met speen wilde hij niet meer. Dus naar beneden gegaan, fruithap gemaakt en toen even in de box. Dat was meneer alleen al snel weer zat. Dus hoppa, naar bed. Na een half uur was hij weer wakker. Beneden kon hij alleen maar piepen en aandacht eisen. Ik heb hem weer op bed gelegd, hij was zoooo moe. Nu slaapt hij even maar ik ben benieuwd hoe lang. Gisteren op het kdv had hij ook maar 1 uurtje geslapen over de hele dag dus veel te weinig. Vandaag voel ik me minder goed dan gisteren. Ik heb de hele morgen al zo'n buikpijn en het gaat niet over. Het zijn meer steken, heel pijnlijk. Gisteren bij Yvon hebben we het weg gekregen d.m.v me concentreren op de plek en het afvoeren via mijn benen. Heel raar om te voelen maar ik kan het dus al zelf. De ene keer voelde ik het omhoog gaan en kon ik het afvoeren door aaaaaaa te zeggen en de 2de keer lukte het via mijn benen naar de grond. Ik was helemaal verbaasd dat ik dat kon. Volgens Yvonne begin ik het nu steeds meer te ontwikkelen en dat merk ik dus ook. Ik kan de energiestromen gewoon oproepen, heel vreemd. Het klinkt misschien voor sommigen vreemd maar dat valt wel mee hoor. Ik heb blijkbaar ook een helende gave en zou ook healingen kunnen geven als ik het voldoende heb ontwikkeld. Ik heb er best zin in eigenlijk. Maar over de buikpijn, gisteren lukte het. Misschien dat Yvon me er toch wat bij hielp want vandaag gaat het niet. Ik kan me concentreren, naar de pijn gaan en even krijg ik het weg maar dan verlies ik de concentratie en komt het weer terug. Maandag met Yvonne eens over hebben hoe ik het vast kan houden. Mgoe, misschien is dit voor jullie wat te 'zwaar' en daarom heb ik het er niet zo vaak over hoe ik het ervaar. Het is voor mij in ieder geval een hele openbaring. Maja, veel succes vandaag. Het klinkt leuk moet ik zeggen. Vantevoren even lekker ontspannen, desnoods een paracetamol in je giegeltje en gewoon aangenomen worden . Naatje, klinkt een beetje als voorhoofdsholte ontsteking inderdaad. Lekker rustig aan doen en af en toe een lekker dutje ofzo. Beterschap. Suus, och arme, spugen van de hoofdpijn isnie best meid. Luister nou eens naar je lijf, het schreeuwt om rust Ichy, staat de boom al? Ik wil hem hier ook neer gaan zetten morgen maar ik ben bang dat Luuk hem om trekt. Gupke is ineens oostindisch doof voor 'nee'. Hij kijkt me lachend aan als ik nee zeg. En haal ik zijn handjes weg bij iets dan gaat hij op mijn handen meppen en boos kijken. Jaja, kheb een vent met ballen
Ooh ja, de foto's van Sofie, zoooo leuk. Leuke kleertjes heeft ze aan ook. Vermoeiend zo Boney . Laten we hopen dat het een fase is en dat het weer over gaat he. Werkse alvast.
Zo, ik heb even een paar uurtjes kunnen slapen. Kan niet zeggen dat ik me veel beter voel, maar dat zal ook wel niet zo snel gaan. Naatje, ik hoop echt niet voor je dat het een voorhoofdholte-ontsteking is. Kun je niet beter, voor de zekerheid ivm weekendje weg, even langs de HA gaan. Mocht het er een zijn, dan ben je snel met de AB-kuur. Aaaaaaah Sofie, wat zie je er weer geweldig uit! En supermooie poppenwagen. Bones, heavy nachtje, pfffff.Ik hoop dat je nu nog even lekker bij kunt slapen, want je moet nog een hele ruk. Sterkte meis! Dees, klinkt voor mij idd ver-van-mijn-bed-achtig. Ik heb er niets mee, maar ook niets op tegen. In ieder geval vind ik het fijn om te lezen dat het je goed doet, dat is namelijk het belangrijkste. Enne, hier ook geen kerstboom hoor. Zie dat echt niet zitten met die grijpgrage handjes van Tess. Ik hang wel her en der wat kerstballen neer en doe leuk met lampies op hoogte....ha ha ha. Maja, al zenuwachtig? Ik ben al aan het duimen hoor. Laat je vanavond nog wel even weten hoe het ging? Ik ga heel voorzichtig (met gebonk in mijn hoofd) een broodje maken. Tessje heeft lekker geslapen en nu maar kijken of ze iets wil eten. De fles ging vanmorgen maar weer tot 100cc op. Duidelijk last van haar keeltje.
Nou, m'n vorige bericht was kwart voor 12. Ik ging liggen en Tessa werd 12.05 wakker... Niet rustig kunnen liggen dus. Nou straks nog een poging. Het is idd nog een flinke ruk tot vanavond, maar daarna heb ik vakantie! ! Nu ff boontjes en aardappelen koken voor vanavond. Dees: Het zegt mij ook allemaal niet zoveel dat energiegebeuren. Maar tis niet dat ik er niets van moet weten, maar ben daar beetje te nuchter voor denk ik. Maar als het jou helpt met alles wat je te verwerken krijgt is prima toch? Hoe gaat het nou tussen jou en Yvonne?
Haha, tussen mij en Yvonne gaat het heel goed. Er is een click en we gaan heel leuk met elkaar om. Ik vind het fijn dat we straks contact houden al weet ik niet hoe die invulling zal zijn. Qua spanning, die is weg bij mij. Gisteren was het gewoon heel fijn. Ik had op gevoel een klein kadootje voor haar besteld. Ze was er zo blij mee, leuk om te zien. Ze heeft het meteen opgehangen en was dol enthousiast. Het is zo'n fijn mens! Voor mij voelt het als vriendinnen en ik denk wel dat er iets bijzonders is. Als ik weg ga krijg ik altijd een lange knuffel en gisteren nog 3 dikke zoenen. Dat heb ik nooit met een peute gehad. Nou heb ik ook nooit een peute in het alternatieve circuit gehad en dat is wel een verschil. Ik hoop haar straks nog regelmatig te zien als zij dat ook wil. De 'verliefde' gevoelens zijn ook helemaal weg maar ik geef wel heel erg veel om haar en dat weet ze.
Zo wij hebben net ook een boom gekocht, nu nog kijken wanneer ik em op kan tuigen. Ben echt benieuwd wat Mike ervan vindt. Ik zet em tussen de box en de bank, dus hij kan er in ieder geval niet bij @Dees; Nee zeggen helpt hier ook niet. Mike gaat telkens naar de plant, en met zijn handjes erin Misschien snapt ie nog niet wat nee inhoudt Zo nog even een bakje koffie en dan gaan we weer weg...
Tessa snapt echt wel wat nee betekend. Ze luistert dan soms ook echt en gaat wat anders doen. Maar soms luistert ze dus echt niet. En gaat vrolijk door. Maar dan kijkt ze wel mijn kant op en gaat nep lachen. Dus ze weet donders goed dat dat niet mag. Hier dit jaar geen boom. Ten 1e kan het niet met Tessa en ten 2e zijn wij volgende week op vakantie en met kerst moet ik werken en met oud en nieuw zijn we ook niet thuis. Ik flikker wel een paar ballen in van die grote wind lichten en klaar is Boney Tessa ligt alweer op bed. Ze zat alweer in haar ogen te wrijven. Dus poging 2 voor mama op de bank. Doei