Hoi, Te laat voor jou om te lezen Maja, maar veel plezier op de bruiloft! Hoop dat Lune zich weer iets beter voelt en het goed gaat met opa en oma. Suus, och jee... jullie allebei zo ziek en aan de AB... veel beterschap! Heb jij het tasje ook gekregen vandaag? Ik ben zo blij met de mijne, vind 'm te schattig! En wat een goede service van haar zeg, echt profi! Trouwens... bij mij stond Ivan al weken op 1... vond het echt zoooo goed... en daarna Timor, dan Annemiek en dan Julia... dus eigenlijk ben ik de gemiddelde Nederlander whahaha... geloof niet dat ik daar heel blij mee ben... Ariel, Rosalie dus ook een kuurtje, sneu hoor... ook beterschap! Heb je trouwens foto's van Rosalie hoe ze nu is... ben wel benieuwd, heb haar al zo'n tijd niet gezien! Joma: bij Gwen helpt de zalf al toch? Fijn! Boney... super schattige foto's! En idd een verbaasde blik in dat filmpje... Fenne zit al zeker een maand in die stoel, zij vind het ook geweldig! En nu... WEEKEND! JEEEEEEJ! morgen de boom opzetten & naar de kerstmarkt hier int dorp en dan 's avonds dobbelspel met 6 vriendinnen, gezellig dus!
zozo, wat een rust. Leuk he die verbazing van zo'n autostoel. Ilse vind het nu niet meer bijzonder helaas, ze vind autorijden niet echt leuk. Ariel en suus balen van dat ziek zijn he. Ilse ligt hier nu lekker op bed, zo ff gtst kijken en verder lekker niksen. Morgen gaan we een mini boompje kopen voor op de kast. Ben trouwens megatrots op mijn meisje, vandaag voor het eerst een halve boterham als ontbijt en een hele (jaja) als lunch. En wat warm eten,ze gaat het leren. wen veel plezier morgen. Heb je al gefietst met de buggy?
Yep, tasje is gewooon TE mooi voor die prijs. Ga haar visitekaartjes dan ook zeker doorgeven. Goede service, leuke meid en super mooi werk. Zal morgen even een foto posten!Oh wacht, die heeft ze me al gestuurd, dus kan ik zo even posten. Dus jij bent er ook blij mee Wen? Hoe gaat het met jullie? En gemiddeld is niets mis mee, toch....ha ha ha. Ariel, join the club. Tess en ik dus ook....balen he? Maar idd, we overleven het wel. Dames, ik ga even foto's posten en dan languit op de bank. Het was weer een zeer zware en vermoeiende dag. Allemaal een fijne nacht, koes koes.
Zoals jullie zien ben ik dol op stipjes en ruitjes. Ik heb het zo laten maken, dat ze het tweezijdig kan dragen. Echt, ziet er super uit! Nu echt weg.....
even vanuit hier , bryan is nog niet in orde echt sneu inmiddels heb ik een flinke blaasontsteking en ben verkouden , dus ook ik in de lappe mand ! verga van de buikpijn leuk begin van de vakantie
@Thirza, wat fijn dat Erik ontslagen is! Geniet van het weekend En voor de rest, veel beterschap allemaal! En Boney: wat een leuke foto's en filmpje !
goedenavond meiden! hier drukke werkdag achter de rug, morgen weer en dan weer weekend lekker zeg pfff ALLEMAAL ZIEKE LAS IK PFFFF BETERSCHAP ALLEMAAL! Gwen heeft zich weer prima vermaakt met papadag op vrijdag en morgen weer papadag voor hem en hij vindt het geweldig en is ideaal. en hij zei dat de schimmelinfectie er beter uitzag, dus wel fijn.
@Suus leuk tasje zeg! denk dat ik ook wel een leuk tasje voor Gwen wil ,wat was het adres van de site?