ichtus fijn dat Marijn weer thuis is meid! heerlijk! Ik ga nu eerst douchen.. lees strax wel bij.. heb 2 drukke dagen achter de rug! kuzzzz
Nora drinkt er maar 1 leeg! hihi.. maar ja ik heb dan ook wel flinke (.)(.) zit waarschijnlijk genoeg in! hihi
Debie: hier ook zo 6 per dag. Het maakt ook niet uit zolang ze maar goede plas luiers blijven houden. En sizzel, het ligt volgens mij niet aan de groote van je borsten. Zelfs met kleine borsten kunnen ze op 1 borst drinken. Ik het E en bij mij drinkt ze ook 2 kanten. 's nachts soms maar 1.
hihi hier ook cup F hoor... heb een klein vreetzakje... ik weet ook niet of ze allebei leeg zijn hoor... laat dr aan eentje drinken, wanneer ze los laat (en meestal in slaap valt) dan ga ik haar luier verschonen, dan is ze weer wakker en drinkt ze nog tijdje aan de andere borst...
goedemorgen trouwens. Hier nog ff lekker kunnen slapen. M'n broer belde net en het gaat goed met Maryn (ja, m'n neefje heet ook Maryn...) Hij wist niet precies wat het was, maar waarschijnlijk toch z'n balletjes klem. (auw) Maar dat hoor ik vast nog wel vandaag. We gaan zo ff bij m'n ouders op de koffie. M'n moeder is jarig. We gaan maar even, we willen vandaag namelijk ff lekker niks doen. De meiden met BV: als jullie de voeding met een flesje geven? Hoeveel geven jullie dan? Ik geef nu om de dag een flesje en dan meestal 1x 's avonds door Peter en doe er dan z'n 100cc in. Maar als ik kolf met volle borsten heb ik vaak uit 1 borst al bijna 100.
We moeten zo weg, drukke dag vandaag. Ik snap er trouwens niks van. Vanaf het ziekenhuis (daar begon het) begint Luuk een uur tot anderhalf uur na de voeding te huilen. Hij is nu wel weer in slaap gelukkig maar meestal lukt hem dat niet. Ik wil donderdag vragen aan de ka of we hem mogen inbakeren want dit kan zo niet.
Raar dees. Zou het met inbakeren verholpen zijn? Je blijft ook maar tobben met je ventje zeg. Fijne dag vandaag.
Hij wappert nogal met zijn handjes en mept zichzelf dan wakker. En alleen inwikkelen dan schopt hij de dekens van zich af. Hij heeft dan zijn voetjes vrij namelijk.
Dees, dan lijkt het er toch op dat inbakeren moet helpen. Veel plezier vandaag! Ik ga even een wasje draaien en dan mijn mannetje wakker schudden. Tis mooi geweest zo.
Even snel.... Ik weet niet of inbakeren mag met zijn reflux. Zo raar, de nachten slaapt hij goed en overdag is het gedonder. Geen idee hoe het kan want hij huilt boven in zijn bedje maar ook beneden. We zijn er gisteren ook al de hele dag zoet mee geweest
dat kan ik misschien ook wel eens proberen, tussendoor verschonen.. wie weet helpt het voor het 's nachts doorslapen.. kan het toch eens proberen! nu verschoon ik haar vantevoren!
dees, volgens mij mag je inbakeren, mijn huisarts gaf ook het advies. En aangezien Luuk met zijn handjes wappert lijkt het mij wel te kunnen helpen. En wat jij beschrijft, huilen na de fles en ´s nachts niet, hier ook, heel vervelend. Succes
hey boney! ik heb het toevallig nagevraagd op het cb afgelopen week. Nora zou nu tussen de 120 en 150 cc mogen. wanneer wij 130 geven is ze echt laveloos..haha.. heeft dan meer dan genoeg! ze drinkt! ik kolf niet zo veel als jij.. zo'n 50 cc per borst! met een volle borst zo'n 80 cc volgens mij, maar kinderen drinken altijd meer. Die pakken alle melkkliertjes, daar kan een kolf niet tegenop!
Ken ik! doet nora ook.. en hoe onrustiger ze is hoe meer ze mept en zichzelf dus slaat... Dekens trapt ze ook steeds vaker weg, dus ik wil nu de combisleeper gaan proberen of eerst een gewoon slaapzakje. Daar ligt ze nu nog niet in! dat kan namelijk al helpen! Ik weet niet of het bij Luuk helpt hoor.. Tis maar een ideetje..