Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ja maar bones.. Maandag is overmorgen al hoor! En misschien heb je morgen wel helemaal geen tijd om te forumen en dan heb je onze fijne vakantiewensen helemaal niet gelezen :(
    ;)

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goedenmiddag,

nou, de nacht is hier wel redelijk gegaan. Tess heeft af en toe een hoestbui gehad, maar viel dan zelf wel weer in slaap. Ik heb zelf ook als ik blok geslapen, maar ik was ook helemaal gesloopt. Vanmorgen om 8.20 melde Tess zich weer, heeeeerlijk.
    Voelde me een stuk beter, dus ben (zoals gepland) naar de kapper gegaan. Alleen kreeg ik daar weer vreselijke hoofdpijn, dus ben ik snel naar huis gegaan. Tess was toen net weer uit bed en lekker vrolijk.
    Alleen met de fles net heeft ze maar 100cc gedronken, dus ze is nog niet de oude. Want de flessen gingen ALTIJD op. Nu ligt ze een beetje te jammeren, maar voorlopig probeert ze het nog maar in bed. Anders wordt het zo'n strijd tot vanavond....

Maja, nou lekker dan die ruzie..... :( Maar fijn dat jullie het uit hebben kunnen praten. Is Jeroen nu extra lief voor je?
    Volgens Jan wil ik ook altijd te vroeg naar huis. Maar als ik van 20.00 tot 24.00 bij vrienden heb gezeten, dan vind ik het welletjes. Ik ben dan de bob en kan vanaf 23.00 giga in. Hij vindt het nog altijd reuze gezellig (met z'n biertjes) en voor hem houdt ik dan nog een uurtje mijn klep dicht.
    Hij mag in het weekend altijd in bed blijven liggen 's ochtends en dat is hem heilig. Dus zo hebben we een mooi compromis gesloten....ha ha ha.
    A.s. vrijdag is de stapavond met vrienden (Tess is bij opa en oma) en dan ben ik benieuwd wie wie mee naar huis moet trekken. Want als ik mag drinken, kan ik het altijd goed volhouden.....

Tasje is geweldig he dames? Hier de link.....http://www.stipenbloem.nl/

Nu even verder terug lezen.....

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oe oe oe, oliebollen....jaaaaaaa, zin in zin in zin in. Wie gooit me er een paar toe?

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Leuke foto's van Rosalie!
    Ariel, beterschap meis!

Bones, word helemaal vrolijk van jouw feel-good-moment van gister. Da's toch rijkdom, dat besef je niet altijd. Maar ik lees het door de regels duidelijk heen.....

Meiske, jammer dat het niet lukt met de zwangerschap van jouw zus.
    Veel gedaan vandaag? Las dat je heel wat op het programma had....

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Kikkert, ik neem aan dat jullie nu aan het babbelen zijn.....laat even weten hoe het gegaan is.
    Succes!
    Enne, foto van de nieuwe coupe van Dylan?

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oeh, vind die vlaggetjes van stip en bloem ook helemaal het einde, maar moet echt even rustig aan doen met het geld....
    Ik zeg januari, met als bedoeling voor de verjaardag van Tess!

7. Cassie

Cassie Actief lid

5 jul 2007
    252
    0
    0
    Nederland
    Hallo allemaal,

Nou, volgens mij is het virus via het forum besmettelijk ... Zoë is nog nooit ziek geweest, nu vannacht eerst 2 keer overgegeven in haar eigen bedje, alles zat onder, echt sneu. Na de tweede keer maar lekker bij mij in bed gelegd, en daar dus weer overgeven....., ons bed ook maar verschoond en na een uurtje vingertjes uit mijn neus en oren halen konden we dan toch eindelijk gaan slapen. Was echt sneu haar zo te zien. Vanochtend wilde ze ook geen fruit, dus toen maar een flesje gemaakt en daar heeft ze een beetje van op. Vanmiddag wilde ze geen brood dus toen het fruit van vanochtend maar geprobeerd, en daar heeft ze een halve portie van op. En net weer een vol flesje en ze heeft het er niet uit gespuugd, dus ik hoop dat het eenmalig was en Zoë vanacht weer lekker slaapt. Merk toch wel dat het me zo erg zwaar valt, ben al extra moe door de zwangerschap, snipverkouden, vriend is er niet .... Maar het ergst was het natuurlijk voor mijn kleine meid. Gelukkig is ze nu lekker aan het spelen en heeft ze geen koorts of zo, dus ik hoop dat ze snel weer de oude is.

Sorry, was ff flink ego berichtje, maar moest het ff van me afschrijven :(

Voor de rest van de zieken, heel veel beterschap! En sorry, heb alles wel gelezen, maar weet het allemaal ff niet meer :oops:

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Hooooooooooooooooi! :D

Eerst even spammen met foto van Fenne op dr kamertje en een foto van het tasje (zie je op deze foto al aan de kast hangen)...

Ga zo ook even snel terug lezen hoor...

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Tasje... ben er zooooooooo blij mee! :D

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    En de laatste... hebben jullie gelijk een beetje een idee hoe Fenne dr kamertje er uit ziet...

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Oh... nu is de site er weer... hij klapte er net uit... nu ff geen tijd meer om te reageren, ga eten voor Fenne maken... maar ik weet dat jullie me vergeven... tot straks misschien!

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    joepie heb mijn punten van vorige week binnen en ben super tevreden!
    een 7,6 en voor mijn presentatie een 8,7 kan haast niet beter voor mijn gevoel, hoop dat de punten van deze week er ook snel op staan.

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Debie: wat super dat Ilse zo goed gaat eten... toch een zorg minder lijkt me... go Ilse!
    En ik heb nog niet eens een fiets, laat staan een buggy... :) Maar de fiets is besteld via het fietsplan van mijn werk en komt waarschijnlijk volgende week en dan ga ik maar eens buggy shoppen...

Suus... wat een super goed idee om de naam op beide kanten te laten zetten, zo heb je bijna 2 tasjes... hmmm, had IK dat maar bedacht... :(
    En wat een leuke stofjes, heel schattig!

Thirza... jeeeeeej! Wat ben ik blij voor jullie dat Erik weer thuis is...

Mys, Ariel, Lune, Tess, Zoe & Sizzel: beterschap! (niemand vergeten toch?)

Ariel: oh leuk! Foto's van Rosalie... wat wordt ze groot zeg, lekker ding!

Boney: heerlijk bijna vakantie!

Naatje... wat cool dat Mike gaat kruipen!

Maja... lekker dan van de ruzie... en herkenbaar ;)

Nou... dan ga ik maar weer... tis wel erg rustig hier!

Vanavond dobbelen met vriendinnen... wel zin in, maar ben zelf ook niet heel erg fit... mijn hele nek zit vast, hoop dat het geen griep wordt... :(

14. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ooh wat een mooie fotos van FENNE! en ook een super leuk tasje!

VIVI goed gedaan meid! wanneer begin je voor de echt?

15. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    vivi mooie cijfers hoor

suus; hele nieuwe coup gehad?

maja; balen van de ruzie, snel weer lief doen. ;)

wen; haha dacht dat je al ging fietsen. Volgende week dan,als je je fiets hebt, fenne vind het vast geweldig.

Ik heb het voor elkaar, heb echt de lelijkste mini kerstboom gekocht die er bestaat :) zal morgen ff foto maken, ziet er echtniet uit, maar goed, hebben er wel vreselijk veel lol om, is z'n geld dus al waard.

ga ff ik hou van holland kijken, lekker burgelijk :oops:
    (er is ook echt niets op tv op zaterdag, bah)

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik heb net ook even zo'n Stip & Bloem tasje besteld. Als kerskado voor me nichtje, hoop dat ik em op tijd binnen krijg! :)

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @supermummy we gaan nu met de grote stage beginnen dat betekent 3 tot 4 weken werken en dan 3 dagen naar school enz enz maar dit is dus wel het echte werk :) heb er zon zin in, ga morgen de wacht in dus duim maar allemaal dat ik een gezinnetje krijg.

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    sow dylan en ik zijn alweer thuis, de bruiloft vond ik tegen vallen maar ja hun moeten het naar hun zin hebben ;) . davy zou dus mee naar huis komen maar ja....ik had geen zin om daar ruzie te gaan maken dus ik heb gezegt dat hij daar kon blijven met een boos gezicht en dan durft hij ook nog te vragen...vind je het erg schat ](*,) dus die zal vanacht wel weer laat thuis komen en dan krijg hij morgenochtend de volle lading :) ....... ow ja dylan had zich ook nog beplast dus die heb ik helemaal moeten uitkleden tussen alle mensen in, ik had gelukkig nog een pyama in de tas zitten en een schone romper, alle ben ik nu nog steeds nat (ik had dylan namelijk op de arm en voelde ineens iets warms aan mijn buik :) ). nou dat was het verhaal zo een beetje.

enne morgen als ik het niet vergeet dan maak ik een foto van zijn nieuwe coupe, ik vind hem zelf best goed gelukt (aangezien ik het zelf heb gedaan :) )

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    super meid :D

20. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Wat is dit? Wat een rust!

Ik kwam nog even langs om te licht uit te doen... kom nu thuis van dobbelavondje (dobbelen om belachelijke cadeaus), was weer lachen gieren brullen!

Maar ben nog steeds niet lekker, dus nu snel mijn bedje in...

Trusten! (voor Boney of misschien Maja die hier vast nog wel even komen spieken over een kwartiertje ofzo... ;) )

Deel Deze Pagina