We hebben nog een keer alles op een rijtje gezet, en blijven toch lekker in Spanje wonen, we hebben het veels te goed hier. En de sollicitaties in NL zijn ook niks geworden. Nu zijn we van plan (eerst heel klein) een webwinkel beginnen met babykleertjes, we beginnen met een paar artikelen zoals maillots,dekentjes,sokjes. (Baby kleertjes/artikelen zijn DUUR hier)
goeie morgen meiden, poeh het is echt rustig hier zeg! ik ga vandaag maar eens een stukje wandelen met dylan en de hond het is heerlijk weer (wel koud) maar de zon schijnt volop . ik stond vanochtend op en ik ben zoooo duizelig snap er niks van dus misschien helpt de frisse lucht een beetje. tot straks
Goedemorgen meiden hier lekkere nacht Gwen kwam om 8.15 en ligt nu weer op bed en is aan het protesteren tegen de slaap die ze heeft! vanmiddag komen nog ff familie hier ook nog ff voor een kerstcoupe dus mag weer aan de gang, maar ja hoort erbij oh gwen weer ff goedleggen ........
Mogguh chickies! Zelfs hier merk ik dat het een rustige zondag is Jeroen is aan het verven bij mijn ouders en Lune ligt weer op bed. Even forumtijd SM, leuk een webwinkeltje! Is alles echt zo duur daar? Veeeel duurder? Ariel hoe gaat het met jouw webwinkel? Jij deed dat toch, of vergis ik me? Kikkert, heb je davy al aangesproken? 8) Lekker wandelen! Zit ik ook over na te denken voor straks. Of even fietsen. Of zou dat te koud zijn voor Lune..? Hmm.. Vivi, ik duim voor een gezinnetje Debie, foto foto foto! (van je lelijke kerstboom dus ) Wen, nog niet fit? Balen.. Denk je toch griep? Mijn nek zit trouwens ook helemaal vast. Hoop dat Jeroen me nog even wil masseren vandaag. Merk het nu met typen ook. En dat tasje... *zucht* ik heb spijt van mijn tasje, vind die van jou en Suus veeel leuker! Gelukkig komt Lune haar verjaardag eraan Leuk kamertje heeft Fenne! En dat vestje heeft Lune ook maar ligt allang op zolder.. Heb je hem toen al gekocht? Is al best lang geleden Rokje heeft Lune trouwens ook (H&M toch?) Valt haar alleen zo groot. Bones, al zin in morgen? Suus, al een beetje opgeknapt? En Tess? Hoop het voor jullie. Hmm, Lune wordt al weer wakker.. Vreemd, ze was erg moe en ligt er net in. Even heen.
Goede reden, ze had een mega poepluier Joma, haai! Succes met knippen vandaag. Lijkt me best wel eens ;astig als je kapper bent. Dan vraagt iedereen natuuelijk of je hem/haar ook 'even' wil knippen. Of valt dat mee? Ik zie het met een handige zwager, die overal aan het werk 'moet', bij familie en vrienden. Heeft ie ook niet altijd zin in. Ik ga even douchen, zit nog in pyama Lui weekend heb ik..
Hi girls, Ben ik ff druk geweest vanmorgen... 08:15 uur al opgestaan met Fenne en de kerstboom versierd... ben blij met het resultaat! Ook nog een mooi soort kerststuk met kaarsen in elkaar geflanst met allemaal dingetjes die ik over had, ook wel redelijk gelukt (als zeg ik 't zelf )... toen met Fenne fruit gegeten en nog even samen gespeeld... daarna zij naar bed en ik de keuken poetsen... en misschien vragen jullie je af waar manlief was? Nou juist, die lag te slapen! Maja: ook last van je nek ja? Balen is dat he?... je voelt 't met alles wat je doet! Dat vestje heb ik als kraamcadeau gekregen van iemand, was maat 74 en past nu precies, vind 'm zo schattig staan en eindelijk eens een keer geen roze! En dat rokje is idd van de H&M, ook maat 74, past Fenne nu goed maar ik denk dat ze hem ook als 80 makkelijk nog kan dragen... maillotje trouwens van de Cakewalk hihi... Jij en Jeroen al weer helemaal happy met elkaar, of hangt er nog een na-ruzie-sfeertje? Hier alles weer redelijk ok... (ik negeer mijn irritatie hihi) Joma: succes met je eigen thuiskapsalon! Kikkert: verstandig even frisse neus halen... SM: leuk zo'n webwinkeltje zeg... hoop dat het goed gaat lopen! Ga nu ook maar eens aankleden, we gaan zo bij schoonmama koffie drinken en daarna over de kerstmarkt struinen met wat vrienden... gezellig, wordt waarschijnlijk 1 groot vreetfestijn met broodjes worst, oliebollen & warme choco!
Gaaf kerststuk Wen! Creabea hoor! Doe ik je niet na Ook foto van je kerstboom? Wij krijgen toch niet eentje.. Balen. Maar ook weer niet want we hebben beide steeds zoiets van 'oja, kerstboom.. hmm, veel gedoe, toch maar niet dan?'.. Erg he.. We moeten nog zoveel in huis doen dat we er geen zin in hebben. Ik ga het huis anders kerstig maken. Jeroen en ik zijn weer happy met elkaar hoewel ik soms zo'n vlaag van 'nee, eigenlijk ben ik nog pissig op je' heb.. En ik moet dan mijn irritantie idd ook negeren Komt wel weer.. En bij jullie vast ook hihi.. Jullie hebben het toch wel goed uitgepraat? Veel plezier met het vreetfestijn! Klinkt leuk Ik ga ff opruimen hier.
zo ben ik weer ff Gwen ligt nu eindelijk een half uurtje te pitten .. wel lekker anders is het straks druk hier en dan wil mevr helemaal niet meer slapen.(al doet ze dat al bijna niet meer) @Wen leuk gedaan je kerstschaal met kaarsen ! ziet er toppie uit! @Maja fietsen brrr ja lijkt me wel koud ja! en ja pff das zeker wel eens lastig dat ik iedereen moet knippen en ja nee zeggen doe je ook niet! Zo net ff lekker stoofpeertjes gemaakt,(doe dan met siroop ipv wijn) en Gwen vindt dat ook zo lekker.. dus gelijk paar porties in de vriezer in het sap. nu staat er aardappelen op met brocollie en spruiten sus zo weer ff maaltijdjes invriezen en dan 13 uur komen ze , nou gaat net lukken denk ik allemaal hihi Oja had die vrouw van de tasjes een mail gestuurd maar nog niks terug gehoord.....
@maja nee heb davy nog niet echt gesproken die is opgestaan en heeft zich verzorgt en is meteen vertrokken naar het voetballen, maar ik ze er zometeen als hij terug komt wel nog wat van. trouwens fijn dat alles weer goed is tussen jullie ik ga nu ff wat foto's maken van dylan en dan kom ik ze later hier plaatsen @wen gaaf kerststuk zeg @debie wij hebben ook een lelijke kerstboom (z'n kant en klare) gekregen van mijn opa en oma....och ja het gaat om het idee knuffie
Joma: dat meisje van de tasjes is dit weekend in Engeland, dus ze kan haar mail ook niet beantwoorden... ik weet zeker dat je meteen mail krijgt als ze weer terug is, bij mij reageerde ze steeds heel snel en uitgebreid... komt helemaal goed! En mmmmmmmmmmmmmm stoofpeertjes! Vind ik ook zooo lekker... dat kan ik idd ook wel eens gaan maken, zal Fenne vast ook heerlijk vinden! Recept? Maja: thnx for the compliments, vind altijd wel leuk om crea te zijn, deze is ook echt groot, schaal is iets van 60 cm doorsnee dus hele tafel gevuld! Foto van de boom... zal eens kijken of ik 'm er een beetje goed op kan krijgen... En jullie GEEN BOOM! Dat kan niet hoor, hup in de benen en nu naar de Intratuin... beetje sfeer opsnuiven daar en een boom inladen! En Vincent is geen prater, heb dat lang geleden al geaccepteerd, als we er nu weer over beginnen wordt het weer ongezellig... hij laat op andere manieren merken dat hij fout zat, vind ik prima...
voor Maja! Hij komt niet echt mooi uit op de foto... maar is wit met olijfgroen... en let aub niet op die stomme beertjes onder de boom, want ik ga zo nog wit crepepapier kopen voor om de voet...
Hello ladies! Hier een heerlijke nacht gehad, Rosalie kwam om half 7 en had toen geen zin meer om verder te slapen. Manlief is dr uit gegaan met dr en ik heb lekker tot half 11 kunnen slapen Kerstboom is hier gister opgetuigd, zal straks even een foto maken Rosalie die slaapt nu 's nachts weer goed, wil ze overdag niet meer slapen Raar kind!
@ webwinkel, daar ben ik ook mee bezig ja. Kost alleen best veel tijd als je een mooi design enzo wil hebben. Dus nu eerst even op eBay en marktplaats.
Mooie kerstboom Wen, prachtig! Ben ook benieuwd naar die van Ariel. En die van Debien natuurlijk Waar blijft ie?
Gwen is ineens snot verkouden bah loopt zo haar neusje uit en wil niet veel eten en drinken , heb er net weer op bed gelegd en hopenlijk gaat ze nog wat slapen na het keten! @Wen kilo stoofpeertjes in water doen 4 eetlepels suiker scheut frambozen siroop, en dan kaneel strooien tot de bovenkant van het water bestrooit is en dan uurtje koken en smullen maar!