Bij ons is het ook al helemaal ingevuld 1e kerstdag naar mijn ouders, komen mijn zussen en aanhang ook, 12 man in totaal. 2e kerstdag naar mijn vriend zijn vader in Hoensbroek, wat we daar precies gaan doen weet ik nog niet. En oudejaarsavond altijd naar mijn ouders, lekker gezellig vuurwerk kijken. En nieuwsjaarsdag meestal naar mijn familie. Het is allemaal erg druk, en we vliegen van hot naar her, maar das wel weer gezellig en hoef je je niet te vervelen Kerstavond zijn we gewoon thuis met z'n 3-en, moet alleen nog verzinnen wat we gaan eten.
Leuk hoor! Waar gaan jullie heen? Al hoewel het mij echt niks lijkt om met kerst op vakantie te gaan. Wil dan echt bij mijn familie zijn.
zo gwen ligt op bed ze was helemaal op en dan ook nog eens snotverkouden hopenlijk slaapt ze lekker en door!
@Naatje zou je voor mij misschien nog een keer een banner willen maken met nieuwe foto,s? als je tijd hebt hoor en zin!anders gewoon zeggen!
we gaan naar centerparks ff achter eindhoven, normaal wil ik ook bij mijn familie zijn, maar er is zoveel ruzie geweest de afgelopen tijd dat wij er nu ff geen behoefte aan hebben. en och we vermaken ons met zijn viertjes ook wel (de hond gaat ook mee )
Lekker naar Centerparks KIKKERT. Ik ga liever niet naar mijn familie met kerst. Dat gezeik met gescheiden ouders moet je weer al je dagen gaan opdelen... Vanochtend wilde Sara niet uit bed en ook niet drinken dus de eerste fles kreeg ze pas om 1130 daarna was ze een uurtje wakker en toen weer naar bed. Heb haar daarna getempt en ze heeft 39,6 en nu nog steeds. Ze huilt niet, drinkt en eet ook gewoon maar ze wilt alleen maar slapen. Vanaf wanneer moet ik me zorgen maken, want ik vind de temp wel hoog.
god sm , ik lees je berichtje ... ik zou even het nog even aan kijken , hier eet bryan ook veel als hij koorts heeft , geld ook voor slapen let alleen wel op dat ze niet uit droogd ! en anders even voor de zeker heid bellen ?
sm heb je al zetpil gegeven? Ze mogen best paar dagen hoge koorts hebben als ze maar wel drinken, eten is niet erg als ze dat ff niet doen. Je kan ook ors aanbieden. Slapen is volgens mij een manier om de koorts te lijf te gaan. Maar als je twijfelt kun je altijd ff een arts bellen.
Weet niet of ik deze al geplaatst heb, maar vind hem zo schattig. Zelf is ze dol op haar tandenborstel behalve als wij het doen.