aaaaaaaaaaah Ilse wordt ook mooier en mooier, wat een droppie! En die tandenborstel hebben wij ook trouwens... hier ook zelluf kauwen! En wat een prachtige kerstboom zeg... whahaha SM: vervelend hoor als je niet weet wat er is... ik heb er geen ervaring mee, dus weet niet hoe lang je het aan kunt kijken... sterkte! even een vraagje over drinken: hoeveel drinken jullie kleintje nu? Fenne wil namelijk naast de flessen nog steeds niet veel drinken. Ik heb geen idee wat normaal is op deze leeftijd. Ze drinkt nu 's morgens 200 cc, 's middag 150 cc en 's avonds 200 cc... dus 550 cc opvolgmelk en hooguit 100 cc aan thee, water, diksap etc... dus tussen de 600 en 650 cc op een dag... is dat wel genoeg? Ik bedoel, ze plast genoeg, heeft geen moeite met ontlasting en is verder hartstikke gezond... maar vanaf wanneer zou ze nou eens wat meer tussendoor gaan drinken vraag ik me af?
dank je wen. Hier ook zo'n 500-600 ml opvolgmelk en zo'n 200 ml limonade. Ze drinkt alleen de roosvice perzik of bosvruchten, verder niets van wat ik probeer. Heb nu trouwens nutrilon nr 3 gekocht, maar is groeimelk, zijn jullie daar al aan begonnen?
o; ja, hier zeggen ze steeds (als ilse weer eens weigert te eten en drinken) dat ze minimaal 500 ml moeten drinken en genoeg plasluiers moeten hebben. Heb hier trouwens een tuitbeker op tafel staan die ze zelf kan pakken als ze dorst heeft
Wat is veel Mystery? thnx Debie... hier ook steeds een beker die binnen handbereik staat, die pakt ze soms ook wel... en ze plast idd goed, dus zal allemaal wel ok zijn. Opvolgmelk 3? Nee, geen idee... vanaf hoe oud is dat dan? Ik denk dat ik vanaf 1 jaar rustig aan met gewone melk ga beginnen...
ja, maar dan heet het opeens groeilmelk ipv opvolg dus dacht dat er dan misschien twee soorten waren? Nou ja, heb nog 1,5 pak nummer 2, die maak ik eerst op, een cragen wo op cb. Volgens mij heeft de groeilmelk namelijk meer calorien dan de opvolg
ow hier stond gewoon opvolgmelk op ...maar ik gebruik die kant en klaar pakjes en wen , uhm toch zeker wel 200 of 250 cc aan ander drinken als zijn fles ... hou het niet precies bij
in principe gewone melk vanaf 1 jaar , cb zei als je dan over gaat op gewone melk nu al zeg maar , moet je vit. d bij geven ... voor de botten ..
Ok... dan drinkt Fenne denk ik echt genoeg als ik het zo van jullie hoor... die 100 cc naast de flessen is dus ok... En groeimelk, ik heb echt geen idee haha... en ik heb begrepen dat er aan nr 3 melk smaakjes zit, dat lijkt me zo vreemd...
Hallo allemaal, Wat een schattige foto's allemaal weer! Hier ook ff gauw eentje van onze meid Het gaat nu gelukkig weer een stuk beter met haar. Vanacht maar één keer overgegeven, en ze sliep gewoon door! Ik kwam erachter omdat ik nog ff ging checken voor ik naar bed ging, rook het al toen ik binnenkwam :x , Zoé even gepoetst, bedje verschoont en even in ons bed geknuffeld en daarna heeft ze door geslapen tot 9 uur. Nu is ze heerlijk aan het spelen . Heb een cd met nederlandse kinderliedjes op staan en dat vindt ze te gek. Hier nu een dikke laag sneeuw, mooi, maar geef mij de zon maar! Zoë drinkt ook ongeveer 600/700 ml per dag. Ik denk dat zo lang ze goed urineren en poepen en vrolijk zijn, je je niet druk hoeft te maken. Met Kerst ... de 23e met onze "familie" (onze buren waar we heel veel mee omgaan). De 24e een avond met een spelletje met kadootjes (Deense traditie) met alle buren uit de omgeving. de 25e (of was het nu de 26e ?) boxing day bij andere buren (Engelse traditie)... En btw, vrijdag komt Dennis thuis! Heb er zo veel zin in hem weer te zien!
haha, heb alleen de eerst paar weken vitamine d gegeven, tot wanneer zou dat moeten dan. Zelf heb ik zoiets van ze is voldoende buiten dus vind het onzin, nu met de fv krijgt ze het natuurlijk wel binnen, dan heb je geen keus of je het welof niet geeft.
ik bedoel dat je dat bij geeft als je NU al halfvolle melk geeft ... dat zei ik ! @ cassie . leuke foto ,. wonen jullie in een caravan ?
heb wel begrepen wat je zei hoor mystery. Maar ik vind vitamine d bijgeven helemaal niet echt nodig, heb het tijdens de bv ook niet gedaan, nu met fv heb ik geen keus dus of ik nou nu of met een jaar gewone melk geef, hier geen vitamine d extra.
Thanks , ogen heeft ze van papa, hij hoeft niet bang te zijn dat ze van de Spaanse buurman is . Wij wonen inderdaad in een caravan, eigenlijk in 2 caravans. Eentje hebben we helemaal gestript en die gebruiken we als slaapkamer en de ander is onze woon caravan .. Het is een tijdelijke oplossing, als Dennis terug is uit Portugal gaan we beginnen met het bouwen van een 'huisje', maar omdat hij nu vaak weg is, duurt dat wat langer dan gepland. Normaal gesproken hebben we ook wel genoeg aan de 2 caravans, dan leven we toch meer buiten, maar de afgelopen maand is het weer zo slecht dat ik het af en toe wel te klein vind worden.. Gef hier nog opvolgmelk 2, die is voor tot een jaar.
Moet trouwens nodig naar de kapper, heb gewoon 2,5 cm uitgroei maar heb zo weinig tijd, nog een drukke week en dan lekker vrij. Hopelijk hebben ze do avond tijd om te verven.