Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    wat bedoel je met ieder zijn keuze Mys?

mooie foto van Zoe zeg, echt recht in de camera! :D

2. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    petje af voor leven in een caravan. Maar jullie gaan zelf bouwen, spannend. Jullie hebben dan veel en lang mooi weer zeker?

3. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik dacht dat ik de enige was die het niet nodig vindt :)
    Af en toe geef ik het wel hoor, zeker nu hij toch wat minder buiten komt met het slechte weer.

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ik ook! Ik ga alleen naar de kapper voor knippen, verven doe ik zelf... heb pakje al gekocht, was de bedoeling om het vanavond te doen, maar geen zin! :(

5. Cassie

Cassie Actief lid

5 jul 2007
    252
    0
    0
    Nederland
    Hihi, wat grappig Mystery :) , een tijdelijke oplossing of voor langere tijd? Voor mij vind ik het prima, alleen voor Zoë mis ik af en toe de ruimte wel. Als ik zie hoe ze rondkruipt als we bij mensen op bezoek gaan, daar geniet ze echt van. Maar ik moet zeggen dat ze het hier in haar speelhoek ook prima naar haar zin heeft, en qua ontwikkeling ligt ze niet achter, dus ik denk dat ik me af en toe zorgen maak om niets.
    Heb jij dat ook?

6. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    dat ieder daar zelf zijn keus in mag maken , wel of niet vit bij geven :) ....

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Nee hoor naatje, haha, zelfs mij vk met wie ik er over sprak had zoiets van voldoende naar buiten is goed, ilse is per dag een half uur minimaal buiten dus vind het wel best

8. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Heb toevallig net iemand via marktplaats benaderd voor het knippen en verfen van mijn haar. Dus ben benieuwd of ze nog tijd heeft voor de kerst :rolleyes:

9. Cassie

Cassie Actief lid

5 jul 2007
    252
    0
    0
    Nederland
    Normaal gesproken vaak goed weer, maar de afgelopen tijd is het triest, zou haast gaan overwinteren in Nederland :) !

Geef hier ook geen extra vitamine D, nooit gedaan. We komen iedere dag voldoende buiten dus daar krijgt ze genoeg vit D.

10. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    nou we hebben hier wel een beetje ruimte , heb een tijd terug hier wat fotos geplaatst , zal zo wel eens zoeken ...

en we zitten hier inmiddels 4 jr , maar we zijn nu op zoek naar een woning , maar het is hier een ramp een woning te krijgen ... dus ja ,
    tis ook een beetje onmacht :)

11. supermummy

supermummy Niet meer actief

Thanks meiden, ik kijk de koorts nog effe aan. Ik geef pas een zetpilletje vanavond als ze gaat slapen en duidelijk last heeft.

Cassie mooie foto van je meisje !

12. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    oh zo Mystery...

Heb vanmiddag de nieuwe voorjaarscollectie van Noppies gezien, word ik zooo hebberig van... helemaal mijn smaak met van die pastel tintjes...

13. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    vroeger verfde ik ook altijd zelf maar heb dan toch al twee pakjes nodig en moet zeggen dat ik het wel makkelijk vind bij de kapper, (ben gewoon te lui) alleen een beetje duur, maar goed moet toch ergens mijn centen aan uitgeven hihi (vertel thuis dus nooit wat ik kwijt ben)

14. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Toevallig zag ik gister zo'n pakje kant-en-klare melk nr.3 staan in de supermarkt...wist niet eens dat het bestond..dus heb em meegenomen. Zag er uit als gewone melk, maar wat nou het verschil is...geen idee..

15. supermummy

Cassie waar in Spanje woon je ook alweer?In het zuiden of niet?

16. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    waar wen?

17. Cassie

Cassie Actief lid

5 jul 2007
    252
    0
    0
    Nederland
    Ben wel erg benieuwd naar de foto's, leuk! En het is ook net als een huis, alleen een beetje compacter ..., ach, zolang je maar een mooi plekje hebt om te wonen. En wat wordt het straks genieten als we onze "huisjes" eindelijk hebben! Volgens mij weet ik dan niet wat ik met de ruimte moet ;)

18. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    zag dat je melk zelfs tot 3 jaar had.

19. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Debie; Jij verft het ook blond toch? Hoeveel ben jij kwijt dan bij de kapper?

Zelf vind verfen vind ik ook niet erg, maar blond verfen doe ik liever niet zelf. Heb het weleens zelf bruin en rood geverfd...

20. supermummy

Mystery geef jij dus al (half)volle melk aan Bryan?

Deel Deze Pagina