ben nu zo'n 60-70 verven kwijt en dan nog 27,50 kippen dan nog wat rommel erin, meestal rond de 100 euro afrekenen. Heb veel zelf gekleurd, blond, rood, bruin, alles wel gehad, voor blond altijd nummer 10 van loreal
Ja, je hebt ook peutermelk of zoiets of groeimelk? Lijkt mij niet echt wat hoor Je hebt toch gewone melk of karnemelk.... Naja hoef er voorlopig nog niet over na te denken, ben van plan om Mike de eerste 2 jaar alleen bv te geven qua melk dan...
Woow dat is idd best veel geld. Ik ben meestal zo rond de 30 euro kwijt maar dat is alleen knippen en fohnen.
even voor cassie wat fotos , aangezien die andere t nie doen heb inmiddels ook al veranderd maar het is maar voor het idee
Ik was de laatste keer iets van 60 euro kwijt, maar dat was alleen plukjes verfen.... Pakt het altijd goed uit, zelf verfen? Wordt blond niet beetje oranje/ rood achtig?
wow, 2 jaar, knap hoor, gaat dus nog steeds goed met de bv? Vanaf 1 jaar mogen ze zo goed als alles meeeten volgens mij, dus ga dan ook over op gewone melk.
Wow Mystery, dat ziet er goed uit! Ben jaloers , jullie hebben inderdaad lekker de ruimte, en het ziet er hartstikke gezellig uit.
zit ook bij een best dure kapper maar ben eigenlijk altijd tevreden, dus ach. Ga zo'n een keer in de 6-8 weken dus dan is het wel te doen.
En ach, die foto van Bryan! Ongelooflijk dat het zo snel gegaan is! @Supermummy: en hoe gaat dat daar in Barcelona met de controles, ook één keer in de maand kinderarts?
Bij het winkeltje hier int dorp Debie, maar dit is een voorbeeldje er van... ze hadden andere dingen hier, maar wel zelfde idee...