Erg hè, maar ben gewoon bang dat ze het te kort knippen ofzo.. Daarbij komt dat ik moeilijk beslissingen kan nemen, dus duurt altijd maanden voordat ik de stap durf te nemen om naar de kapper te gaan
Dacht bij Zoë ook dat ze de rest van haar leven tandloos zou blijven, maar de eerste 2 (stukjes) zijn er nu dan toch, gelukkig! Komt bij Bryan ook wel . Ga zo afsluiten, Zoë haar flsje geven en nog even werken ...
hey meiden jaaaaaaaaaaaaahhhhhhh ik heb een gezin ben vanmorgen om kwart over 7 uit mijn nest getrommeld moest om half 9 er zijn dus was vliegen @mys het zit echt in de naam meis hier ook nog steeds geen tandjes !
Hoi meiden, Zo, de kerstboom staat eindelijk. Hij is zo kitscherig, dat hij bij Frans Bauer niet zou misstaan Ach ja, de kinderen vinden het geweldig! En hij staat op de grond (was te groot om op een tafeltje te zetten) en Sofie blijft er tot nu toe vanaf. Ik heb weer leuke foto's gezien van bomen, Lune op de fiets, Fenne in haar kamertje, Bryan bij zijn speelgoedkast, mooie Gwen en Zoe, lekker warm ingepakte Ilse. Nog iemand vergeten? Boney, fijne vakantie! Vitamine D geef ik wel, zeker 5 keer per week. Oh noppies kleertjes, ga zo gelijk even zoeken op internet. Gisteren lekker uit eten geweest met zus en zwager. Sofie had een uur gehuild, zei mijn moeder, en daarna is ze toch gaan slapen. De nachten gaan ook beter. Ze komt nu vaak nog maar 1 keer om te drinken. Mannetje is even sinaasappeltjes uitpersen, mmmm lekker. Fijne avond meiden
jij draagt je haar zeker altijd vast?? ik zou bij jou net over je schouders en dan een lok of kortere lagen maar wel zo dat het vol blijft van onder paar highlights erdoor licht en donker en WALLAH
hhahah foto van de boom ??? en ja leuk toch dat de kids de boom geweldig vinden en fijn dat de nachten beter gaan en sofie het nu een beetje gaat snappen dat mama ook lekker een nacht door wil slapen
Vivi, leuk een gezinnetje Naatje, onze boom is echt errug: oranje, roze, rode ballen en dan nog van die kerstmannetjes, goudkleurige slingers en rode sliertjes erin. En niet te vergeten een zilverkleurige glitterster als piek
Moet zeggen dat ie in het echt wel meer sfeer heeft dan dat op de foto te zien is. Op de een of andere manier glimt het dan meer.