Ik ga even naar die noppies collectie zoeken en dan toch maar Sofie voeden. Ze ligt nu bij Piet te slapen.
slaap lekker joma ! meiden ik ga ook naar bed , ron zijn wekker gaat morgen om half 4 ,... ik heb heeerlijk vakantie , maar ik heb het nog zooooo druk voor we weg moetten ... nou meiden tot morgen slaap kekker
Goede avond dames.. ik doe ff meldplicht.. *ben nogal met mijn hoofd elders...u snapt misschien?* hier gaat alles prima hoor.. Marijn die groeit..tijgert..vind de kerstboom prachtig, maar blijft er netjes af.. Sja verder heb ik niet zoveel te vertellen.. saai leven...gebeurd niet zoveel... Moet veel repeteren (zingen) voor de kerstdagen...verder geen bijzonderheden..kerst met familie etc.. de verplichte.. we doen gezellig en gaan gourmetten dagen.. niet dat ik iets tegen kerst heb hoor. .integendeel.. vind t prachtig, maar dat verplichte gedoe hou ik niet zo van.. zit liever met een leuke kerstmovie thuis, met de lekkerste snacks op een warm kleed voor de buis.. maar goed.. dat wordt niet gewaardeerd natuurlijk dus ik doe braaf mee aan de verplichtingen en ik vermaak me ook dan best hoor...zal vast gezellig zijn... ik zal me weer wat meer laten zien.. voel me zowaar ietwat schuldig..ben gewoon een beetje emo af en toe... de geest schommelt nogal tussen emo, geluk en sjachrijnig.. kan mezelf niet zo peilen.. mijn omgeving dus ook niet.. zelfs de kat loopt met een grote boog om me heen... pfffff.....*klaagzang uit* Morgen vroeg op pad.. met schoonzussie (de nieuwe) weg...ben er morgen avond weer... als er schokkende dingen zijn wil iemand mij dan ff via sms of pb op d e hoogte stellen? heb de puf niet om alles terug te lezen... ik haak vanaf hier weer in... Hele dikke kus...
Logisch dat je emoties nogal wisselen na wat er gebeurd is. Dat doet gewoon een hoop met je en zal je altijd bij blijven. Hoest eigenlijk met je broer en de kinderen?
Ha Ichtus Knuf voor jou! Misschien ben ik een beetje blond, maar kan nergens op internet dat setje vinden dat Wen liet zien van Noppies. Wel bij kleertjes.com, maar dan alleen de legging (en de kleinste maat is daar 92) Kan iemand mij helpen? Ga nu echt afsluiten (denk ik) Trusten!
Goede nacht, Ik heb het even druk, en raakte misschien wat oververmoeid? Ik weet het niet, maar ben gister nacht flauw gevallen. Deze nacht voel ik me gelukkig al een stuk beter. Maandag nog even vrij, voor de zekerheid (anders kunnen ze niemand regelen meer regelen). Waarom zit ik nu hier? Donderdag avond kwam ik laat thuis 01u, elena huilde zegt Erik: ze heeft geen avond eten gehad . Ik: dan heeft ze natuurlijk trek. Fles gegeven, zegt hij daarna ja, ze had toch een half potje groente op gehad en een soepstengel . Mja toen zat die fles er al in. Dus hier zitten we weer 's nachts, want die kans laat ze natuurlijk niet lopen.... zucht... Ik heb niet alles terug gelezen. Hoe is het met de man van Thirza? En met Dwazie? Groetjes!
leuke bomen, grappig al die foto's. naatje ik zeg gewoon doen, haren groeien wel weer aan en als de kleur je niet aanstaat laat je er weer wat overheen gooien momb; bah wat eng zomaar flauwvallen. ichtus; lekker druk zijn en probeer lekker te genieten van de verplichte dingen wilde nog op iemand reageren maar vergeten meiden ga werken, tot later
Goedemorgen Heb niet echt bijgelezen moet ik zeggen, ben van plan om dat vandaag wel te doen. Heb een begrafenis van mijn oom die vorige week overleden is en kan me er niet toe aanzetten om me te douchen, zit maar een beetje te zitten... Heb het er moelijk mme, ben gisteren afscheid gaan nemen, bah! Ff iets anders, ik kook voor Sarah eten maar ik kom erachter dat ik wel heel vaak op hetzelfde neerkom. Mix van bloemkool, broccili en wortels met aardappels en kip. Of boontjes met tartaar en aardappel of wortelstamp. Hebben jullie nog iedeetjes? Vind het ook erg lastig om te bepalen wat ze nu wel en niet mogen. Graag tips........................................... en alvast heel erg bedankt, ook namens Sarah die wel eens iets anders wil, haha. Liefs voor iedereen en dikke knuf Anoek