Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    heey goedemorgen allemaal

anouk hier ook niet veer inspiratie , maar bryan krijgt af en toe ook wel eens spinazi met een gekookt ei , van deweek heeft hij een keer meegegeten we hadden nasi met gebakken ei , dit vond hij heerlijk ,..
    ook doe ik wel eens soepgroente met aardappel
    als vlees krijgt bryan eigenlijk vrij veel , gehakt of zoiets .. hij heeft wel eens kipcordonbleu door zijn happie gehad
    ik weet niet of je er iets aan hebt maar oke :)
    -joma dat idee van stoofpeertjes lijkt me heerlijk alleen 1 probleem bryan kan daar niet tegen ,... krijgt hij kramp van ...
    - mom jemig meis rustig aan he
    - ichtus , heeele dikke knuffie voor jou meis ! snappe we allemaal hoor ! kiss

als ik iemand vergeet sorry

2. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ow ow of iets van rijst anouk met kip en wortel . is ook een succes :)

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh,

Ga zo aan de schoonmaak. Lune is op het kdv.
    Ben ondertussen steeds aan het mailen met mijn nieuwe werk over verschillende gegevens enzo. Ik ga voor een deel thuis aan het werk, de rapportages over de clienten bijvoorbeeld en heb daarvoor verschillende dingen nodig om op het systeem te kunnen. Naja, even gedoetjes dus.

Kom later kletsen. Dikke koes!

4. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    goedemiddag... (*zoeft even voorbij en gaat even snel wat dingen doen nu nora slaapt..*)

wat een rust hier.. hihi..

Niet erg want dan kan ik mooi even snel wat dingetjes doen in huis..

(*zoeft snel weer verder..*)

5. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoihoi,

Hier ook niet veel te melden. Sofie ligt lekker te slapen. Ze gaat zo langzamerhand naar 1 slaapje overdag. Vannacht heb ik ze weer 2x gevoed, beetje jammer!

Maja, wel lekker dat je straks een gedeelte van je werk thuis kan doen!
    Ha Sizzel, doei Sizzel :D

6. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heeft iedereen last van een winterdepressie? Het is hier zo rustig!

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Was ik weer ff.. Geen last van winterdepressie Meiske. Wel van zenuwen.. :| Moet zo naar de tandarts, 2 gaatjes laten boren. Heb al jaaaaren geen gaatjes gehad en ben niet zo'n held bij de tandarts dus beetje bang :pale:

Maar je hebt dus 2x gevoed vannacht? Het houdt niet op he ;) Hoop zo dat Sofie ineens besluit gewoon lekker te slapen 's nachts.

Haai Sizzel, heb je nog wat kunnen doen in huis?

Bones is lekker naar Terschelling, ben jaloers..

Ik ga even tanden poetsen en wat make up op mn gezicht gooien en dan op naar de tandarts.. Daarna nog even het centrum in.
    doeg x

8. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Maja, denk dat het al te laat is als je dit leest, maar veel succes bij de tandarts! Ik heb ook jaren geen gaatjes gehad en nu de laatste keer ook een gaatje. Heb het eerst laten verdoven. Die prikjes doen geen zeer en daarna lekker ontspannen in de stoel, want je voelt er dan niks meer van!

9. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goedenmiddag,

nou, ik zit weer thuis.....grrrr..... :evil: Ik dacht dat het wel weer ging, maar het was een portie rillen/zweten en afzien. Dus toch maar weer naar huis gegaan. Ik kom er niet echt doorheen en ik heb er nu echt de balen van!Het werk blijft maar liggen en daar word ik zoooooo onrustig van....
    Met Tess gaat het een heel stuk beter en hoest heel af en toe nog.

Hoe is het met jullie allemaal?

Ik heb niet alles terug gelezen, maar zag een discussie over opvolgmelk/groeimelk/gewone melk....en het geven van vitamine.
    Ik laat me fijn voorlichten door het cb, maar mijn voorkeur gaat uit naar gewone melk, met vit. D aangevuld. Want wij komen echt niet dagelijks min. een half uur buiten. Op maandag, dinsdag en donderdag is het auto in en uit, dus dan komen we helemaal niet toe aan een half uur wandelen.
    Dus dan maar vitamine bijgeven en dan langzaam afbouwen.
    Ik hoor trouwens heel vaak dat kindjes van de fv moeilijk overstappen op gewone melk. Schijnt qua smaak enorm te verschillen en vaak moeten ze er lang aan wennen. Mijn zus heeft destijds ook gewone melk met fv nr. 3 gecombineerd, want mijn neefje hield de mond voor gewone melk stijf dicht. Dat heb ik vaker gehoord.....

Bones, helemaal vergeten gister....maar alsnog een heeeeleee fijne vakantie en we hopen snel te horen hoe leuk het is.

Wij hebben trouwens gister gekeken naar speciaal op baby's/peuters gerichte campings, met volledig ingerichte sta-caravans. Alle voorzieningen die je maar kunt bedenken zijn aanwezig voor die kleintjes.
    We willen dan in de zomer een weekje naar Italie. We proberen een paar dagen te overlappen met mijn zus, zwager en kids.

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Zo, er zit weer een lading pijnstillende medicatie in mijn giechel en nu maar op de bank met een deken.
    Jan haalt Tess straks op, zodat ik kan blijven liggen....moet ie zich wel eerst voorstellen daar....ha ha ha. Nee hoor, maar ik denk dat hij er wel bij moet vertellen dat hij de vader van Tess is, want al met al is hij er zo'n 3 a 4 keer geweest. Zouden ze Tess wel meegeven?
    Toch maar even bellen....whaaahaaa.

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    BAHHH had een heel verhaal getypt en weg! :evil:

goedenavond moet er zo weer vandoor om te knippen....

Gwen is strondverkouden zo zielig :( loopt echt heel de dag haar neus uit en waterogen en vannacht ook diverse keren wakker geweest dus wij ook , en dan zo verdrietig dikke tranen, zal het wel benauwd hebben heb dus luuf gesmeerd en zetpil gegeven!hoop dat ze morgen wat beterder is want morgen middag breng ik haar naar mijn schoonouders en gaat ze een nachtje logeren en omdat ze niet om de hoek wonen en woensdag oppas nodig hebben, me ma moet werken een keer op woensdag en die past altijd op normaal woensdags, vindt maar niks om haar zo weg te brengen als ze zo verdrietig en verkouden is en ze wil alleen maar bij mama zijn.

heb daarnet wat leuke kleertjes besteld via 2 webwinkels en dan van Name It, en de ene was nu alle name it kleding maar 5 euro echt leuke dingen bij :) heb gelijk maar wat groter genomen en kleding die je kan combineren in de winter en het voorjaar,zomer

nou ik ga er weer vandoor ben er vanavond weer!

@Anouk OJA ETEN MAKEN

maak brocoli, spruiten ,wortel,spinazie, bietjes, witlof met appel, rijst met courgette en tomaat en ja nog veel meer diverse dingen,
    en geef als ik een potje geef, bruine bonen, andijvie , of stoofpotjes want dat maak ik niet zelf.

ben echt weg doei!

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Suus bah nog steeds ziekies beterschap! en heeft hij Tess mee gekregen hihihi

@Ichtus Knufffff

nu echt doeiiiii

13. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Suus, voel je je al iets beter?

Joma, bietjes, daar had ik nog niet aan gedacht, zal morgen eens de groentehoek induiken en eens kijken wat ik kan verzinnen. Ik heb wel het opperdepop boek maar zit altijd te klooien met de leeftijd, net 10 maanden, zou ze er tegen kunnen en blablabla (ja, onzekere miep ben ik)

De rest ook bedankt voor de eettips, rijst ga ik morgen maken met kip en erwtjes en wortels. SMULLEN!

Sarah ligt te miepen in bed, is erg moe maar wil niet slapen, is gezellig aan het kletsen met haar knuffel. Ik haal haar er zo wel uit en dan flesje en om half 8 naar bed.

en name-it voor 5 euro? WAAR?

14. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    zo zo, wat een rust hier.

Suus beterschap.

Eet ze nu goed anoek? Hier soms twee dagen een half potje en dan weer week niets. Vers wil ze nog steeds niet hier.

nog twee dagen werken tot de vakantie. :)

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Hoi, ik had de foto idd van kleertjes.com Ze hebben daar nu nog niet de kleine maten, maar ik heb ze hier in het winkeltje bij mij in de buurt wel in de kleine maten gezien, dus zal bij de websites ook wel snel komen hoor... is natuurlijk ook pas voor de lente... maar is wel errug leuk he? Ik ga het zeker ook kopen! ;)

16. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Allereerst gecondoleerd met je oom.

Wat Fenne graag eet (en ik dus ook zelf maak):

wortel-aardappel puree met zalm
    witlof met aardappelpuree en stukjes appel
    courgette, tomaat & paprika pastasaus op elleboogjes en kaas
    doperwt, wortel met aardappel
    boontjes, kip & rijst
    bloemkool/broccoli op elleboogjes met een kaassausje (gemaakt van kaas en opvolgmelk)

kookze! ;)

17. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Maja: hoest met de gedoetjes en met jouw gevulde bekkie? ;)

Beterschap voor Gwen en Suus!

Debie... ik wist niet dat Ilse zo moelijk haar groente eet... dat is wel lastig zeg. Fruit vindt ze wel lekker?

Zoefffffffffffffffffffffffffffff____> :confused: Was dat sizzel?

Ikke ben zo ontzettend ongelooflijk super mega enorm blij! Want ik heb eindelijk op papier staan dat ik 3 dgn blijf werken! :D Fenne gaat vanaf 1 maart dus maar 1 dag naar het kdv in plaats van 2 dagen in de week... we hebben ook nog 1 dagdeel oma en Vin heeft een papadag... wat een opluchting! :D

18. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    wen; heerlijk zeg 3 dgn werken. Merkte vanaf begin al dat je 4 wel erg veel vond. Super. Enne ilse eet geen mallemoer, echt super slechte eter. Maar goed komt vast ooit goed

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Anouk hier de link

http://babymerken.nl/index.php?cPath=110_112

en succes met het maken van je nieuwe eetkunsten!

@Wen das zeker goed nieuws meid super 3 daagjes werken en dan je meissie dan maar 1 dag naar kdv moet :)

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @debie lekker vakantie heerlijk zeg!

Deel Deze Pagina