Mogguh! Gaaf Joma! Wat heeft Naatje toch een talent. En wat leuk dat we daar allemaal van mee mogen genieten Hoe is het vandaag met de zieke mama's en beebjes? Allemaal weer een beetje opgeknapt hoop ik? Hier wel een ok nachtje, ben er 1x uitgeweest voor Lune. Tenminste, dat zei Jeroen vanochtend.. ik weet het niet eens meer. Zo grappig dat ik na die tijd gewoon weer als een blok in slaap val. 'Vroeger' als ik bijvoorbeeld 's nachts eruit moest om te plassen duurde het vaak heel lang voor ik weer in slaap viel. Gek toch hoe je 'leert' slapen? Wel fijn.. Lune was wel om 5u ook nog even wakker maar toen ging Jeroen er toch uit dus heeft even speen gegeven, daarna werd ze om 7u echt wakker dus eruit gegaan met haar. Ze heeft weer 70cc van de fles laten staan. Ze duwt hem dan ineens weg en blieft geen een slokje meer Hahaha, ze zit met zo'n vreselijk lawaaiding te spelen, een telefoon met hard geluid. Drukt ze een knopje in, ik schrik me zelfs dood.. wat een herrie! Dus verschrikt naar mij kijken, dan even dansen en nou zielig miepen.. Ok, nu echt verdriet, even troosten. Fijne dag meiden en tot later! XXX
goedemorgen.. Wen, ik lees dat je minder mag gaan werken! geweldig! hier 24 uur en het bevalt prima! Nora hoeft ook maar 1 dag naar het kdv! whahaha... maja die niet meer weet dat ze er 's nachts uit is geweest.. (komt me best bekend voor!) mooie banner weer naatje.. je moet daar echt iets mee gaan doen joh! hele dikke knuff voor jaydee. Hoop dat ze snel op knapt! Hier ook nog steeds een ziek meisje.. denk dat ik straks even de ha bel.. ze kokhalst bij het hoesten zodat er elke keer wat eten meekomt enz.. dat doet natuurlijk pijn in haar keel waardoor ze gaat huilen.. en dan ook nog bloed bij het snot.. nee.. ze voelt zich echt niet lekker. Ik wil dat ze even naar haar longetjes luisteren. Vooral met de voorgeschiedenis van mij met 6 longontstekingen, kinkhoest e.d....
Goeiemorgen, het houdt niet op met de zieke beebjes. Tess lijkt weer zo goed als beter,maar had helaas daar een AB-kuur voor nodig. Met mij gaat het ronduit belabberd. Net naar de HA geweest en ik moet om 11.30 weer komen om mijn holtes te laten doorspuiten. AUWAAAAAA! Dat doet echt enorm veel pijn, maar goed....het moet wel. Tessje is lekker op het kdv. Wen, wat geweldig!Fijn dat ze maar 1 dag naar het kdv hoeft, maar dat zal ook nog wel wennen zijn voor jullie. Maar ze gaat het vast fantastisch vinden. Voor jou moet dit een heel stuk rustgevender zijn. Voor alle zieke beebjes: EEN DIKKE BETERSCHAPSKNUFFEL!
Voor alle zieke beebjes BETERSCHAP! dat het maar weer snel zomer mag worden OOuch suus holtes doorspuiten? Hoe doen ze dat dan?Klinkt niet fijn
Met een spuit met zoutoplossing wordt er "met kracht" in de holtes gespoten, zodat de troep eruit kan. Heb het 1 keer eerder gehad en wat een k*tgevoel. Pijnlijk en ronduit vervelend, maar destijds heeft het ook goed geholpen. De HA vreest dat de troep er niet uit kan en daardoor ontstoken blijft.
ieeeeeks.... succes suus.. moet er niet aan denken.., maar ja.. als het helpt en het gaat daarna begter.. dan maar ff afzien toch? nora is super levendig gelukkig.. ze slaapt tussendoor wel heel veel, en is wat jengeliger, maar verder gewoon Nora... (*pffff.. en zo te ruiken is werkt haar darmkanaal ook goed... *) whahaha.. we gaan zo even een stukje wandelen. heel dik ingepakt, ze heeft geen koorts nu dus ik denk dat het wel kan. misschien is de kou ook wel goed.. komt dat neusje even lekker los.. of ja.. de snot dan.. hihi..
Jemig Suus, lekker dan.. holtes uitspuiten.. Klinkt niet fijn! Maar als het helpt.. Hoop het! Sizzel, fijn dat Nora wat beter is. En idd, als ze geen koorts heeft kan je prima naar buiten. Lekker frisse neus halen! Wij (Lune en ik) hebben net thee gedronken bij de buuf. Lune heeft alleen haar dag-na-de-creche-humeur weer dus was niet echt een succes Even broodje eten en dan gaat ze weer naar bed. Ze is niet te genieten
Agossie Maja, wat een popje is Lune toch! Oke, ze mag dan wel wat humeurig zijn, tis toch een enorm lekker ding.... Nieuwe sloffies voor Tess....
Ik kwam ook deze tegen van laatst....buurmeisjes kwamen spelen met Tess. Zie haar erbij liggen....whaaaahaaa. Haal het straks wel weer weg, i.v.m. de privacy van de buurmeisjes.
Leukkkk Ik like zilver! Die oxxy slofjes heeft Luuntje ook, dan een beetje suede zachtroze. Ze blijven goed zitten! Allen suede was geen goede keus, wordt heel smoezelig (als dat een woord is tenminste..)
Ja, blijven ze goed zitten? Oeh, scheelt weer...dat wist ik dus niet. Was een beetje een gok, maar die van kruidvat zijn al weer helemaal versleten. Tess is ook niet echt zuinig op haar spullen....ha ha ha. Ben ook helemaal weg van zilver, ook die crackelee (of zoiets) zijn helemaal geweldig. Als deze bevallen, dan ga ik er meer aanschaffen van oxxy.
Hè getsie Suus, dat klinkt niet lekker! Je hebt het wel goed te pakken... Leuke slofjes trouwens! En wat een schattige foto van Lune! Ze kijkt altijd zo lekker op die foto's!
Ga zo weer even verder met het fotoboek van Tess. Even weer bijwerken en als ik dan nog energie heb, dan even verder met de studie-opdracht.
Zelf ben ik goed bezig, heb de bami voor vanavond al klaar staan! Verder heb ik nog niet zo heel veel gedaan, kan me er niet toe zetten....
Heey Naatje, mooie banner had je weer voor Joma gemaakt! Ik heb jouw exemplaar van destijds (tess in de wasmand) ook in het fotoboek gezet. Moet ik er nog "made by" bijzetten?