Februari 2008 Mama's

Discussion in 'De mama's' started by MissN, Feb 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. supermummy

supermummy Niet meer actief

Suus ben je al uitgespoten?

Hier ben ik ook al goed bezig geweest, afwas gedaan, vloeren geveegd en gedweild en de was gevouwen.

Ik wilde nog vis gaan kopen maar het regent een beetje erg hard, maar ik weet niet wat ik anders kan koken vandaag.

2. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    M'n werk belde net om de clienten door te geven waar ik ga werken. Jeetje, wordt wel pittig hoor.. Ik ga op woensdag alleen al naar 3 gezinnen met behoorlijke problematiek. Met name 1 gezin met 5 kids, een multiproblem gezin. Verder gezinnen met kinderen met verschillende gedragsstoornissen, een pubermeisje met borderline, puberjongen met gedragsproblemen etc. En dat in 20 uur :confused: Ben heel benieuwd hoe het gaat.

Naatje, lekker bami! Ik moet nog even verzinnen wat ik ga eten vanavond. Jeroen moet overwerken dus eet niet thuis. Saai :( ;)

Suus, wat goed dat je met een fotoboek bezig bent voor Tess! Dat plan heb ik ook al bijna een jaar :) We gaan binnenkort de leukste foto's van afgelopen jaar sorteren en daar een fotoboek van bestellen online via de Hema. Ook leuk.

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

Sep 24, 2007
    9,650
    2
    0
    Nee, ik moest om 14.00 komen, dan kon de assistente het doen. Ook goed, liever nog even uitstellen....ha ha ha.

4. supermummy

supermummy Niet meer actief

Klinkt idd pittig! Maar ook heel uitdagend.
    En die pubers, nemen die je wel serieus? Omdat je zelf ook nog jong bent...(gewoon een vraag uit interesse)

5. naatje070

naatje070 VIP lid

Jul 24, 2007
    5,531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Mijn hoofdpijn heeft gelukkig niet doorgezet!
    Wel hoest ik nog, maar das niet zo erg!

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

Sep 24, 2007
    9,650
    2
    0
    Ja ja, ikke is goed bezig.
    Ik heb er al een laten maken van -9 mnd tot 3 maand. Met zwangerschapsfoto's en de eerste babyfoto's.
    En nu ben ik dus bezig met een van 4 mnd tot en met 1 jaar. Na haar verjaardag gooi ik de foto's van haar verjaardagsfeest erin en laat het dan weer afdrukken.
    Ik doe het bij webprint, erg mooie kwaliteit.

Dames, ik ga even een broodje eten en dan naar de HA. Wish me luck en tot later.....

7. Meiske74

Meiske74 VIP lid

May 22, 2007
    6,571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoihoi,

Allereerst even Suus succes wensen, succes Suus! Zal om 2 uur aan je denken!
    En wat een gave slofjes! Sofie heeft nu nog de zilvere van babypaws, maar dat zilver gaat er helemaal af :(

Maja, weer zo'n leuke foto van Lune. Ze is echt een knap kindje vind ik!
    En dat klinkt best pittig ja, die gezinnen. Maar dat kan je vast wel aan :D

Fotoboek heb ik nog niet voor Sofie (ook nog niet voor Kas, die wordt in januari 4 :oops: )

Weer een mooie banner gemaakt Naatje :D

Supermummy, jij bent al goed bezig geweest vandaag! Ik ben een beetje jaloers!

Ik ben vanochtend met rugpijn uit bed gekomen (en nee, geen rare dingen gedaan vannacht ;) ) Zelfs als ik geeuw doet het zeer!
    Sofie heeft gelukkig verder niet meer gespuugd, wel weer 2 keer gedronken vannacht :( Dacht dat het beter ging, niet dus.

Bah, het is hier een puuinzooi en ik heb echt nergens zin in.

8. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

Jun 20, 2007
    3,703
    0
    0
    Leeuwarden
    Hoi!

..........

Doei!

(je ziet het ik heb veel te melden!)

9. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Hier ook hoi en doei.

Ik lees wel mee als het lukt maar heb gewoon geen tijd en puf om te reageren. Dip is nog niet helemaal over en Luuk wil veel mamatijd.

Knuf aan iedereen.

10. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    Suus, succes bij de huisarts, en dat je je als je terug komt iets beter gaat voelen.

Fotoboek, hier hetzelfde als bij Suus, een boek van de zwangerschap tot 3 maanden en ik ga er eentje maken t/m haar verjaardag en dan voor elk jaar eentje totdat de fotoboeken wel heel dun worden omdat ik minder foto's knip, dan per 2 jaar of zo.

11. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0

wat zijn die wagentjes toch leuk zeg. De grootste lol.

12. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Hihi, nou ik ben bijna 27 dus niet meer heeeel jong. En ik heb in mijn stages gemerkt dat het juist ook in je voordeel kan werken. Omdat ik nog jong ben kan ik me makkelijk aansluiten en ben nog niet tegengekomen dat ze me niet serieus nemen. En als ze dat wel doen gaan ze gewoon over de knie, heel simpel. Stelletje snotneuzen..
    :p

13. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Hahhahahaa, ik moet zooooo lachen om jou meiske.. 'Heb ook nog geen fotoboek gemaakt en Kas is bijna 4'.... :) :)
    Ik ben bang dat het bij ons ook zo gaat.. hihihihi

Suus, succes straks! Kom je lekker terug met een schoon hoofd :)

Lune is wakker, pluk haar er weer uit.

14. Meiske74

Meiske74 VIP lid

May 22, 2007
    6,571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ga zo naar het zwembad, bleh! Stijn moet schoolzwemmen met kleren aan en ik ga dan al die mannetjes daar helpen met uitkleden van die natte spullen. Ben dan om 14.45 terug en om 15.00 uur weer naar school om Eva op te halen. Dan om 16 weer naar zwemles met Eva. Dus bleh, heb er geen zin in. Ga nu Sofie verschonen en dan weg. Tot later!

15. sizzel

sizzel VIP lid

Mar 26, 2007
    9,547
    0
    0
    suus succes! en fotoboek... leukleuk... hier ook vanmorgen aan nora's fotoboek gewerkt.. jajaja.. doe precies hetzelfde als jij! tot aan haar 1e verjaardag komt in 1 boek! (heb de eerste al af, die was tot 6 weken!) Ik zit nu inmiddels op 80 pagina's volgens mij! Ziet er wel super uit!
    Ik ben nu bij gelukkig! Liep best achter.. hihi..

Maja.. jeej.. das wel veel in 20 uurtjes per week zeg.. ben benieuwd of dat gaat lukken! Succes!

Anoek, wat een leuke foto! Super zeg! hier ook een meisje wat heeeel erg gek is op haar wagentje!

Knuf terug aan dees!

Meiske.. pak een bak koffie, bastogne koek erbij en je dag is al weer een beetje beter! ;)

en wen ook al het fotoboek maken! Leuk!
    (oja.. jij hebt het eerste album van Nora gezien op de meeting he!)

en... zoefzoef.. daar is en was Thirza!

Nora had net al weer 38,0 C. Morgen toch maar even naar de ha.. ik dacht dat het iets beter ging.. te vroeg gejuicht dus..

16. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

Sep 24, 2007
    9,650
    2
    0
    Meiske, jakkes....rugpijn. Even een standje terug dan.
    En dat fotoboek kan altijd met terugwerkende kracht he?!

Dees en Thirza, hoi en doei lieverds!

Anouk, wat een geweldige foto! Trots koppie, mooi hoor.

Siz, chips zeg, dus toch niet over...Dan idd maar even naar de HA, al is het alleen maar voor jullie eigen gemoedsrust. Hoe gaat het eten dan?

AUWAAAA! Die mevrouw heeft me pijn gedaan....
    Niet grappig, maar ik hoop dat het helpt. In ieder geval komt het snot (sorry voor de details) goed los nu.

Nu even eten klaar zetten en dan weer op de bank....

17. Wen26

Wen26 VIP lid

Jun 16, 2007
    12,487
    1
    36
    wie ikke? nee hoor... ben er nog steeds niet aan begonnen... ikke is lui... maar ik ga straks als ze 1 is alle foto's uitzoeken en ook echt laten uitprinten, dan ga ik knippen en plakken, ook met eerste plukje haar en met navelklemmetje enzo...

18. Wen26

Wen26 VIP lid

Jun 16, 2007
    12,487
    1
    36
    Wat een schatje Anoek!

Suus... hoop ook dat het geholpen heeft!

Sizz... Nora weer verhoging... vervelend zeg!

19. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Kontjuhh!

hang hang, bijten! :)

20. sizzel

sizzel VIP lid

Mar 26, 2007
    9,547
    0
    0
    sorry wen.. verkeerd begrepen! Dacht dat je er al aan begonnen was! (not dus!) Ik wilde eerst ook gaan scrapboeken.. maar daar heb ik gewoon de tijd niet meer voor! wel jammer! maar zo'n album via de hema is ook super!

Suus.. fijn dat al het snot los komt.. lekker van die groene prut wat je neus uit komt.. heerlijk.. (goor..)

en het eten gaat weer goed.. al krijgt ze het nu bijna niet weg omdat ze keelpijn lijkt te hebben. Maar eigenlijk eet ze alles weer.. zoals voorheen ook! Gelukkig! ze eet wel heel wisselend. gisteren bijvoorbeeld veel gegeten.. dat weet ik dat ze vandaag een stuk minder eet.. maar ach.. prima toch!

ik heb het boek voor "ons mam's" 50e verjaardag af! Het is opgestuurd en het zijn uiteindelijk 60 pagina's geworden! Ziet er echt heel leuk uit! Het is verstuurd en ik ben benieuwd wanneer ik het op kan komen halen!

Share This Page