Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    LEKKER KONTJUH! Heerlijk toch zo'n foto!
    lekker van die billen waar je op kunt kletsen!

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Wat een fotomodelletje is Lune toch... kijk haar nou liggen met dr lieve billetjes! :D

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    ik heb voor het eerst een haarspeldje in omdat het plukje net lang genoeg is.. leuk?

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Sizzel, hier ook af en aan goed/slecht eten. Heb ook het idee dat ze soms een zere keel heeft (ik krijg het nu ook dus kan natuurlijk heel goed) of misschien toch ook zeer mondje door tandjes. Ze eet geen dag dezelfde hoeveelheid.

5. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    weet iemand of ik boontjes uit een blikje ook aan nora kan geven? of zit daar teveel zout in?
    ik maak eigenlijk altijd alles vers.. maar vandaag dus niet.. en de boontjes kan nora anders mooi eten..

6. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    gelukkig is het dus niet alleen Nora! Vind het soms ook zo moeilijk..
    Nora heeft nog maar 2 tandjes onder.. maar boven zie ik er 4! zitten, maar die zijn nog niet door.. Dat kan natuurlijk ook super veel pijn doen.. maar ook heer passeert alles de revue van wat het zou kunnen zijn...
    Maar ja.. inmiddels ben ik er wel aan gewend dat ze zo wisselend eet!

7. Cassie

Cassie Actief lid

5 jul 2007
    252
    0
    0
    Nederland
    Ach, arme Jaydee, hoop dat ze snel op knapt en dat ze bij het ziekenhuis vinden wat er aan de hand is.

Hihi, mooie foto’s van Lune! Haarspeltje staat haar goed ;).En die foto van Tess met de buurmeisjes, volgens mij weet ze niet echt wat ze ervan moet denken, erg leuk!

Suus, hoe is het gegaan bij de huisarts?

Mooie foto van Sarah :) Zoë heeft ook zo’n wagentje maar ze loopt er nog niet achter, dat snapt ze nog niet helemaal ..

En voor alle zieken, veel beterschap! Volgens mij word het tijd dat het weer lente wordt ;)

Hier niet veel te melden, Zoë doet het weer prima vandaag, goed gegeten en ligt nu weer lekker te slapen.
    Het is hier nog steeds wit, al begint een hoop nu wel te smelte, zo'n heerlijke kliederboel nu.
    Heb vandaag buikpijn :cry: , weet niet waarvan het komt, maar doe het maar ff rustig aan (was dozen aan het verplaatsen en uitzoeken, maar daar ben ik toch maar ff mee gestopt ...).

8. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ze heeft net trouwens dus wel een schaaltje vol met wortelstamp op en een danoontje..

(de boontjes zijn dus voor morgen!)

9. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    rustig aan doen cassie! en niet teveel sjouwen.. das niet goed! Foei!

10. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    maja... ik vind het speldje super leuk staan! Nora is ook bijna zover! (naja.. haar haar!)

11. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    oja.. ik zag schoentjes van oxxy voorbij komen..
    eens kijken of ik een plaatje kan vinden van de schoentjes die nora heeft..

12. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ok.. kan dus geen plaatje vinden.. ze zijn in ieder geval zwart met zilver en een grote bloem erop!

13. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ik zit hier gewoon echt tegen niemand te kletsen...

lijk wel een schizofreen...

whahahaha....

14. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    manlief belde net dat hij laat thuis is.. balen dus.. grr.. nou ja... hij kan er ook niets aan doen.. file!

15. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hmm... ik ga weer even verder aan het album.. nog ff wat leuke letterypes zoeken e.d.

16. Cassie

Cassie Actief lid

5 jul 2007
    252
    0
    0
    Nederland
    Hihi, ben er nog wel hoor, maar was ff de berichtjes van de Juli 2009 mamas aan het lezen (veel slecht nieuws daar, niet fijn om te lezen). Ga nu Zoë uit bed halen. Ze ligt nu alweer 10 minuten te huilen en dat is voor mij de grens.
    Hoe doen jullie dat, ze heeft de hele dag al bijna niet geslapen, ik denk ik totaal een uurtje of zo. Halen jullie je beeb er dan ook uit, of laten jullie ze wat langer liggen? Ik vind dat altijd zo moeilijk ....
    Lees de antwoorden vanavond wel, ga nu naar mijn meis ...

17. supermummy

supermummy Niet meer actief

Cassie, Hier ligt de grens op laten huilen ook wel op max 10 min, als ik haar langer laat huilen dan word ze alleen maar hysterischer (en ik ook :)

Fotoalbum, leuk ideen en goed voornemen, ik ben meteen gaan kijken om ook eentje online te gaan maken :D

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    @cassie: Ik laat Fenne alleen eventjes huilen wanneer 't een mopperhuiltje voor het slapen gaan is (2 a 3 minuten is dat meestal), verder niet... Ik hoor heel goed aan Fenne wanneer 't een beetje mopperen is of wanneer ze me echt nodig heeft, als ik twijfel dan ga ik naar haar toe. Gelukkig is ze altijd snel getroost met een knuffel of een aai over de bol en daarna gaat ze lekker weer slapen... en als ze overdag de slaap uit heeft dan haal ik haar ook gewoon op, ik laat het aan haar over hoe lang en wanneer ze slapen wil... dat komt meestal op 2 x 1,5 tot 2 uur op een dag...

@sizzel, manlief al thuis? of zit je in jezelf te praten daar?

@maja, leuk hoor dat haarclipje, kan best al!

Pas wel op waar je die haarspeldjes neerlegt trouwens! Hier al 2 dgn achter elkaar erg geschrokken... gisteren zat ze op de commode en Vincent was haar aan het aankleden... dus ik zie haar eens een beetje gekke mond bewegingen maken: had ze een haarspeldje van 't plankje gepikt en in dr mond gestopt! :confused: En vandaag leg ik een klein elastiekje op de bank, ik kijk even de andere kant op en wil het elastiekje weer pakken: WEG! Zit Fenne er weer lekker op te kauwen... gek kind, maar ook doodeng!

19. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Cassie, ik luister altijd naar het huiltje en als het te lang duurt ga ik altijd even kijken, denk niet dat ik 10 minuten haal of ze moet meteen aan het lachen zijn als ik haar kamertje binnenkom, dan is het alleen voor aandacht en laat ik haar wel langer liggen. Doen waar jij je goed bij voelt.

Wen, zijn natuurlijk ook wel hebbedingetjes voor een meisje, speldjes. Inderdaad schrikken als je het ziet.

Boontjes uit blik mag volgnes mij best voor een keer maar ik heb ergens gelezen dat je het niet te vaak moet doen ivm suikers en nog iets wat erin zit. Maar kan zeker geen kwaad, lekker toch.
    Eten jullie kindjes met jullie mee? Sarah eet meestal rond 16.30 en wij rond 18.00. Voor haar te laat dus. Ik maak meestal een voorraad voor in de vriezer en haal daar dan elke dag een potje uit. Haar toetje krijgt ze als ze bij ons aan tafel zit als wij eten.

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Cassie, heb je nog buikpijn? Rustig aan doen he?! Denk dat het bandenpijn is, kan je flink last van hebben. En niet teveel nare dingen lezen, word je alleen maar onzeker van ;)

Wen, ieiek das schrikken met zo'n speldje! Die dingen zijn ook zo klein.. En de vingertjes van onze monstertjes vliegensvlug. Ik ga ook goed opletten!

Lune eet sinds kort mee met ons. Ze had eerst het schema dat ze tegen 16u warme hap kreeg en om 18.30u pap en dan naar bed. Nu krijgt ze tegen 15u een fles of pap en tegen 17.30/18u zit ze bij ons aan tafel de wamre hap mee te eten. Heel gezellig :D Hoewel je zelf niet echt aan eten toe komt hihi..

Deel Deze Pagina