Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermummy

supermummy Niet meer actief

Idd goed uitkijken met die kleine speldjes, levensgevaarlijk.
    Ik moet me ook echt aanleren om alles meteen op te ruimen als ik iets gebruikt hebt want ze stopt echt alles in der mond,

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hallo lieve meiden,

Ik kom even dag zeggen vanaf een mistig en somber Terschelling. Ik heb het wel heel erg naar m'n zin.
    Heel de dag 100% aandacht van papa en mama! Wat wil je nog meer. :)
    Het huisje is erg cool. De vorige keer dat ik hier was was ik 11 weken en begon ik met brabbelen.
    Nu ga ik overal aan staan en ga het hele huis door.

Als ik even wil knuffelen dan zoek ik papa of mama op en ga aan hun benen staan en strek m'n armpjes en lach heeeeeeel lief.
    Ik weet dat ze die glimlach toch niet kunnen weerstaan en dus pakken ze me op. :whistle:
    Wat we verder gaan doen weet ik nog niet. Dat zal aan het weer liggen. Maar papa en mama houden van luieren en lezen en dus doe ik dat ook maar. Overdag slaap ik lekker. 's Nachts ook, maar wil dan soms wel even een knuffel of een slokje mamamelk. Daarna slaap ik weer lief verder.
    En ow ja... Er staat hier een radio/cd speler met prachtige knopjes. Zeker de volume knop is heel gaaf! Groot en verlicht. En als je daar aan draait gaat hij knipperen. Toen ik dat de 1e keer deed ging de muziek opeens KEIhard en moest ik toch wel huilen. Nu vind ik het alleen maar leuk omdat papa en mama daar ook om moeten lachen. Wel raar dat het nu opeens niet meer mag. :(
    Misschien kom ik nog een keertje langs van de week en anders vrijdag als we thuis zijn.
    Doei doei. En kusje voor alle kindjes.
    xxx

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haaaaaaai Tessa! :D
    Wat leuk dat je even komt vertellen hoe het gaat! En wat fijn dat je het zo naar je zin hebt! En gewoon lekker aan die knopjes blijven zitten hoor, daar zijn ze toch voor? O:)
    Heel veel plezier nog en doe je groetjes aan je papa en mama?
    dikke kus voor jou

5. supermummy

Ooh wat leuk een verslag van Tessa vanaf Terschelling! Tot snel schatje!

6. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    wat een rust weer :)

tessa en papa en mama hebben het dus naar hun zin.

Net ff flink chaggie, stomme printer deed het weer niet, heb opeens vista en heeft dan opeens kuren, grrr.

Zat ff te zoeken naar opleidingen, denk dat ik een middenmanegement voor het primair onderwijs ga doen. Zit erg te twijfelen maar wordt door werkgever vergoed dus misschien nu de kans nemen. Morgen ff met directeur overleggen. Wil aan de ene kant graag nog iets doen aan de andere kant denk ik ben klaar doe niets meer. moeilijk moeilijk. :rolleyes:

cassie hier laat ik haar max paar minuten huilen, maar eigenlijk nooit, maar denk dat het heel erg aan je kind ligt, bij ilse is laten huilen niet nodig, maar sommige hebben paar minuten huilen gewoon nodig.

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedenavond meiden!

Gwen is nog verkouden en vanmiddag naar mijn schoonmoeder gebracht en blijft een nachtje morgen werken en gelukkig was ze vannacht maar 1 keer wakker geweest ,

Gwen kan LOS STAAN! zegt een trotse mama :)

oh ja net van mijn werk terug en elkaars haar gedaan en heb weer een hele andere kleur ipv van heel licht blond :)

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zal ff foto showen alleen op het haar letten hoor :rolleyes:

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany

10. supermummy

Ziet er goed uit Joma, mooie kleur!
    Helemaal kerst-klaar.

EN WAT KNAP VAN GWEN!

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    leuk joma.

goed zo gwen

12. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Looking good Joma! Ik heb precies die kleur in een pakje staan hier... die gaat er donderdag in bij mij... dus ik heb een hippe kleur uitgekozen haha

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    trusten allemaal!

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    thanx meiden!

@Wen ja helemaal weer hip ! :)

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo ga ook mijn bedje opzoeken ...morgen werken trusten!

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemorgen meiden

hier zo weg naar het werk!

wens jullie een fijne dag!

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh,

Hoe is het hier? De zieke mama's en beebs weer een beetje beter? Jeetje, wat gaat het rond zeg, er zijn zoveel mensen ziek. En je hoort ook veel dat mensen lang aan het kwakkelen zijn. Snel weer beter worden allemaal!

Hier ook een zere keel, begin gister. Hoop dat het niet doorzet want moet vrijdag voor het eerst naar mn werk en wil dan natuurlijk niet ziek zijn. Nou, we zien het vanzelf. Ga er ook niet wakker van liggen. Van Lune wel.. Ze was vannacht heel onrustig. Jeroen en ik zijn in totaal wel 10x bij haar geweest, ze was steeds wat verdrietig en kon de slaap niet vatten. Uiteindelijk wel gelukkig.

We moeten vandaag naar het cb, Lune krijgt haar 11 maanden prikjes :( Vorige keer had ze er flink last van dus ik hou mijn hart vast. Gelukkig gaat Jeroen mee en is verder vandaag ook thuis, haha ik ben een mietje. Ik hoop Lune niet ;)

Iedereen fijne dag vandaag!
    xxx

18. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    goedemorgen..

ik kom ff klagen.. wat een nacht zeg.. pfff.. nora heeft tot 03.00 uur liggen spoken.. steeds wakker, hoesten, speen kwijt.. doodvermoeiend voor ons in ieder geval! gelukkig geen koorts meer gehad. Ja gisteren 38,0 maar dat valt te verwaarlozen. Ze krijgt nu bisolovon en lijkt wel te helpen. Slijm komt wat meer los dus hoest ze het op (en daarom is ze wakker 's nachts..) er staat ook bij dat kindjes er in het begin vaak meer last van hebben! dus kan wel kloppen!

wat een leuk verslagje van tessa. Geniet maar lekkre van alle aandacht van je pappa en mamma!

maja.. succes met de prikjes van lune.. is ook altijd zoooo zielig..
    over 2 weken is lune gewoon al jarig.. jeeeeeeeej.. wat gaat dat snel zeg...

leuk kapsel en leuke kleur joma! (en wen dus ook ; )
    en gwen die los kan staan! jeeeej!

heb net het eten voor vanavond al klaargezet (vlees staat nog te ontdooien) heb de wc gepoetst en de huiskamer gestofzuigd en gedweild.. ik vind het wel weer genoeg voor vandaag.. whahahahahaha!

Oh.. ik hoor Nora! Die is weer wakker!
    Ik ga ze halen, krijgt ze zo lekker fruit!

19. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Beterschap voor alle zieke beebs! Het gaat maar niet over :(
    Gelukkig is Mike (klopt af) nog niet ziek geweest, hij komt ook niet op kdv, dus hij zal zijn portie nog wel krijgen.....

Ik ga me zo klaarmaken en dan richting Vitalizee. Nog nooit geweest dus ben benieuwd. Krijg ook een hot stone massage en gezichtbehandeling, dus dat wordt genieten!

20. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goeiemorgen,

neeeeee Maja, niet ziek worden hoor! Jakkes dat Lune niet wilde slapen, hopelijk komt ze vandaag nog een beetje aan haar rust.

Nora ook al aan het spoken, dat is dodelijk vermoeiend ja. Ga je vandaag nog met haar naar de HA Siz?

De rest allemaal een knuf, ben even een enorme zeef....

Hier een prima nachtje, vannacht 1 keer wakker geweest, even terug gedraaid en verder slapen. Ze is er nog maar vanaf 9.00 uit, jemig....wat een uitslaper. Mijn kop zit nog vol snot en ga straks even stomen. Nu eerst even met mijn dochter spelen en fruit geven.....laterrrrr.

Deel Deze Pagina