goedemorgen meisjes sorry dat ik zo weinig hier ben , maar we gaan overmorgen op vakantie en heb het idee dat ik een week terkort kom om alles klaar te maken allemaal dikke knuff lees veel zieken beebjes en mamas , allemaal beterschap ! hier is het helaas ook nog niet alles !
He goede morgen ladies 8) Ik ben momenteel de enige die hier die niet mag klagen geloof ik! Ik en naatje lees ik.. gemasseerd worden.. ooohh daar heb ik zo'n zin in, geniet er maar lekker van. Voor iedereen die een rotnacht heeft gehad veel energie toegewenst vandaag, als het kan kruip dan nog maar even lekker je bedje in. Beterschap allen die het hard nodig hebben! Joma.. lekker kleurtje hoor! En wauw.. nou gaat die Gwen vast gauw wandelen. Wat ziet ze er trouwens perfect uit op je banner, mooi hoor. Cassie.. wauw wat woon jij in een prachtig gebied! Ben wat dat betreft lichtelijk jaloers. Lijkt me vreselijk je geliefde zo lang te moeten missen, sterkte hoor. Mys fijne vakantie vast. Ichtus.. je zal het wel druk hebben met al die koters deze dagen. Waar is Dees? Hoe is het met THIRZA en haar man? En met DWAZIE? Vanavond gaan Erik en ik lekker uit eten saampjes.. just te two of us \/ . Weet je wat ik heb ontdekt? Elena gaat zwaaien en dag dag zeggen als ze naar bed wil... ik kon het eerst gewoon niet geloven, knap he. Ladies.. ik kruip nog even weer mijn bedje in... gister zware dag gehad en morgen weer werken dusse kan de energie nog wel even gebruiken. Groetjes!
Naatje, heerlijk hoor, geniet ervan! Mys, alvast heel veel plezier! Mom, da's handig zeg! Elena is een slimme meid en hoe duidelijk kan ze het "zeggen", heeeeel makkelijk. Nee, hier is zwaaien heel af en toe aan de orde. Als ik nadrukkelijk erom vraag....ha ha ha. Tess heeft net maar 80 cc gedronken, snap er niets van. Ze lijkt verder prima te pas. Even afwachten, wellicht drinkt ze straks weer de volle fles leeg. Kan zijn dat ze een beetje last heeft van haar maagje, want er zat vanochtend een hele harde keutel in....
Hihihi.... Hier moet ik even op reageren... Vind hem geweldig... Alleen hoop ik voor Tess en voor jullie dat het niet waar is.
Hoihoi, Sorry, niks teruggelezen, ben ziek (wie niet?) Vannacht lag Sofie bij me te drinken, voel ik ineens de misselijkheid opkomen. Vlug haar ontkoppeld en in haar bedje gelegd. Naar beneden gerend (boven hebben we geen wc) pan gepakt en op de plee gaan zitten. Je weet nooit of er aan de onderkant ook nog wat uitkomt Gelukkig was het alleen maar kots. Na een kwartier was Sofie weer wakker, maar kon niet drinken omdat haar neusje vol zat. Zo zielig! Ze ligt nu al 2,5 uur te slapen, dus ik ga haar maar wakker maken. Nog even iets drinken en dan de kids ophalen. Gelukkig mocht Kas vanochtend een ochtendje naar de basisschool, dus heb ik ook nog lekker even geslapen. Beterschap voor alle zieke mama's en kindjes!
meiden ik heb alles terug gelezne, maar nu ff geen goed humeur dus wellicht vanmiddag ff.. mooie foto's gezien. en Lune is waarempel alweer bijna een jaar..sjonge wat vliegt de tijd zeg.. Verder beterschap aan alle zieken.. tzijn er nogal wat lees ik... Hier gaat verder alles prima.. Marijn tijgert steeds sneller... andere kiddies vermaken zich best. Wel druk hier, maar dat zal nooit veranderen.. Vandaag een luier dag. Heerlijk.. Dikke knuf
Ga jij eens lekker weer luieren en lezen..... In haar luier, bedoel ik..... Tessa, ga jouw moeder eens bezig houden. Die heeft namelijk duidelijk teveel tijd...ha ha ha. Have fun daar!
Meiske, he jakkes...ook al ziek. Beterschap meid! Ichy, drukkies weer....Hoe gaat het verder met jullie? Hoe is het met jouw broer en jouw nichtjes? Tess is alweer wakker, wat een hazeslaapje zeg. Tja, heeft natuurlijk honger....
Net bij het cb geweest. Lune is goed gegroeid, 8330 gram is ze nu. De arts heeft nog naar haar motorische ontwikkeling gekeken en maakt zich absoluut geen zorgen en fysio is ook niet nodig. Als je de 6 weken er af trekt ligt ze keurig op schema. Ze zit heel stevig en de fijne motoriek (propje pakken tussen 2 vingertjes) is ook prima. En ze zit op haar knietjes en probeert wel vooruit te komen. Allemaal in orde dus. We kunnen haar wel zelf wat stimuleren met van buik naar zit draaien. Dat gaan we dus ook maar doen (deden we al af en toe). Prikjes heeft ze niet gehad want ze gloeide heel erg, was echt koortsig en de arts vond het niet verantwoord. Dat doen we dus een keer later. De arts en de verpleegkundige waren helemaal verliefd op Lune. 'Wat een heerlijk kind toch' zeiden ze. Lief he? Ik ga snel een broodje eten, heb honger! Beterschap aan de zieke mensjes! Jakkie meiske, ineens kotsen. Is ook niet fijn. Voel je je nou wel wat beter? En arme Tess, een hard drolletje in haar maagje.. Dat is toch ook niet gezond? Nu wel weer je flesjes leeg gaan drinken hoor! Tot later! x
Nog even een vraagje. Welke autostoel hebben jullie? Na de maxicosi dus Lune groeit uit de maxicosi en we willen een autostoel maar weten niet welke. En ze zijn duur! Hema heeft ook eentje, zou dat een goeie zijn? Iemand ervaring mee?
Fijn dat Lune weer goedgekeurd is hoor! Is altijd leuk om te horen he, dat anderen je kindje ook zo lief vinden! Ik heb heerlijk een paar uur geslapen (en Sofie ook) en ben wel weer wat opgeknapt. Meestal kak ik 's avonds weer wat in. Nou, dan blijft Piet vanavond maar thuis hoor. Gisteren heb ik hem ook om 21 uur gebeld en bijna gesmeekt om naar huis te komen. Er waren twee kids aan het huilen en ik lag ook voor pampus op de bank. Maar genoeg geklaagd nu Ga zo nog even naar de supermarkt, alleen weet ik nog nog niet wat we vandaag gaan eten. Iets makkelijks, dat wel!
Wij hebben een Romer King autostoel, fijn ding. Altijd een maxi cosi gehad, die zijn ook goed. Geen ervaring met de stoelen van de hema!
zieke beterschap maja lekker dat alles weer goed was. Ilse moet om 1515 voor de 11 maanden prik. Bah. Hoop dat ze net als de vorige keren niet ziek word. Vanavond kerstdiner op school, straks ff een rok zoeken want anders kwam ik de klas niet in zeiden de kids. Pardon, wie is hier nou de leerkracht? hier maxicosio priori (oud model babydump)
zo ben ik ook weer.. ff op bezoek geweest bij mijn pappa! daar lekker een boterhammetje gegeten en nu ligt nora lekker te pitten en zit ik hier! Bones.. ga vakantie vieren! hahaha.. maar snap dat je even moest reageren.. suus, heeft Tess de volgende fles goed leeggedronken? hoe voel jij je? En hoe gaat het met jan? ik moet geregeld aan jullie denken.. gewoon omdat we hier precies hetzelfde meegemaakt hebben.. autostoel, wij hebben de maxi-cosi tobi. Vind het een fijn ding en nora zit er echt perfect in! Geen idee hoe de hema-stoelen zijn! de tobi is wel duur, 249,- maar ja... daar doet ze dan ook weer 3 jaar mee.. (hoop ik..) maja.. lune doet dus super.. en het is toch ook een heerlijk meiske! meiske.. macaroni! Das makkelijk. pannekoeken ook, maar ja.. dan moet je nog de hele tijd in de keuken staan.. ik ga ff een bakkie koffie pakken.. ichy.. lieverd wat fijn je weer te zien! meid ik mis je geklets hier! Spreken we nog snel een keer af of zit dat niet meer in de planning? Misschien wil wen ook wel komen.. en suus? daar hebben we het al een keer eerder over gehad! meiske.. hoop dat je snel opknapt.. ziek zijn is letterlijk en figuurlijk zwaar beroerd!
Beterschap voor alle zieke beebjes en mama´s! Mystery alvast een prettige vakantie gewenst! Maja, Lune dus weer helemaal goed gekeurd, toch fijn om te horen dat er niks aan de hand is met haar ontwikkeling! Ik ben vanochtend naar Barcelona stad geweest. Het is heerlijk weer lekker zonnig, dus heb een flink stuk gewandeld
Nou is het klaar met het plagen hoor.....keutel in de LUIER! Ze heeft anderhalve boterham op, dus da's geen probleem. Straks maar eens kijken wat ze met de fles doet..... Trouwens heel vreemd. Net toen ik ging bellen met mijn zus, begon Tess uit het niets heel vreemd te huilen (huiltje nog niet eerder gehoord) en toen ik haar op de arm nam, klampte ze zich helemaal aan mij vast. Wel 10 min. vast aan me vastgeplakt gezeten....vreemd toch? Maja, fijn dat Lune goedgekeurd is.....dus nog even geen prikkies.... Wij hebben de mc priori voor 100,-, deze bevalt echt supergoed! Siz, tja....Jan steekt weer de kop in het zand. Wat kan hij ook anders, want er is gewoon geen oplossing.... Wel fijn dat jullie weten hoe kl*ten de situatie is. Maar ik had jullie en ons een andere herkenning gegund. Eentje met een positieve weerslag....
Hier is het grauw en grijs, dus er wordt niet gewandeld. Maar ze is nu de hele cdbak aan het uitpakken....whaahhaaa....overal cd's. Zal even een foto maken.....