Ik heb gewoon de laptop meegenomen naar de bank, ideaal! Leuke stoel meiske! Wij hebben juist een zwarte omdat er hopelijk ooit nog een kindje komt en we weten niet of het dan een meisje wordt natuurlijk hihi.. Zal ook eens kijken naar een foto van ons samen, heb alleen nog een stomme en onscherpe volgens mij..
wel een periode gehad dat ze alleen maar schreeuwde als we er ook maar aan dachten om haar horizontaal te houden.. gelukkig is dat nu over. Nora is meestal ook te moe van het spelen om dan nog te liggen kletsen!
Nou vooruit Omdat jullie het zijn.. Vreselijke foto! Ik kijk scheel en debiel. Lune is natuurlijk wel prachtig 8) Haal hem zo weer weg.. *foto weer weg* balen he voor de nieuwsgierigen?
oja hier niet Gwen gaat maar door tot ze er echt letterlijk bij neer valt ze heeft dan vorige nacht 14 uur gemaakt maar vandaag maar een uurtje geslapen over heel de dag, dan zou je zeggen ze moet toch moe zijn
alleen het commentaar bij je foto maja.. rol bijna van mijn stoel hier.. maar ik vind de foto wel leuk!
Ahh Gwen morgen haar prik. Ik vind dat altijd zo zielig! En keten doet Sofie niet op bed. Bij haar is het altijd dikke tranen huilen. Ik leg ze dan ook een paar keer goed en op een gegeven moment valt ze dan in slaap. Ook vaak helemaal bij het voeteneind en boven de dekens. Dan gaat hubbie ze goedleggen, want als ik het doe wordt ze wakker. Bij ons komt er geen vijfde Maja, dus daarom kon ik zonder twijfels deze roze stoel kopen
wouw is het klets avond vandaag? jullie kletsen lekker zo te lezen. cassie jij woont echt mooi ben een klein beetje jaloers hoor mys meid kalm aan je red het echt wel hoor meid,alvast een super fijne vakantie gewenst meid joma ja meid ik herken het keano gaat ook soms lekker staan in bed en roept maar mamamamamamamamama. laat hem vaak lekker roepen en voor ik na bed ga ga ik altijd ff bij de boys kijken en je wil niet weten hoe ze soms in hun bedje liggen
de andere prikken heeft gwen gelukkig geen last van gehad en ook nog niet eens een traantje weggepinkt dus ben benieuwd morgen ze maken het nu toch allemaal bewuster mee ..
en ik heb een mannetje die van fotografie zijn hobby heeft gemaakt, dure camera e.d en die het super leuk vind om foto's te maken!
jaaaa leuk... en ik lees dat Maja dan ook komt! Leuke foto hoor Maja... stom he dat die vriendjes van ons nooit eens moeite doen voor foto's... en jij maakt zeker heel vaak foto's van hun samen, of niet?