Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
  2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja ze valt dan altijd zo in slaap gaat ze er nou bij liggen maak het niet uit

ja dan ligt ze zo , kan niet goed zijn voor het ruggetje ook :rolleyes:

3. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    gussie ....

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja kan er toch niet zo laten liggen

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nou ze slaapt ga mijn bedje opzoeken Trusten!

6. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Zo heb even alles terug gelezen, alleen is er weinig blijven hangen, want was tegelijkertijd aan het wii-en.
    Ik las alleen steeds iets over foto's, maar kon geen foto bekennen ;) :)

Ik heb vanmiddag heerlijk genoten van alle sauna's, kruidenbaden etc., ga dat echt vaker doen. Oma heeft opgepast. Hebben daarna ook lekker bij oma gegeten, dus was een leuk dagje!

Morgen nog een leuk dagje hahaha...

7. supermummy

supermummy Niet meer actief

Goodmorning!
    Sara was vROEG wakker vandaag, ben ik niet gewend van haar!Dus duik er nu weer effe in.

8. supermummy

supermummy Niet meer actief

Hier nog een fotootje van Sara met haar eerste haarspeldje! :)

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh,

Hier een prima nachtje. Ben er geloof ik 1x uitgeweest, rond 4 uur, Lune was haar speen kwijt ofzo.
    Ze werd vervolgens pas om 7.30u wakker dus prima! Ze heeft ook geen koorts meer maar dan kan ineens weer omslaan, ze heeft vaker ineens koorts en dan weer niet, gek toch? Ze had erg honger vanochtend en het bordje pap was dan binnen 5 minuten op :confused: :)
    Ik heb haar op het speelkleed gezet met activity center erbij maar ze wordt er niet blij van want zit steeds te mopperen/huilen. Ga haar zo maar even vermaken dus. Misschien is ze ook al weer moe.

Naatje, wat een heerlijke dag! Klinkt echt super relaxed! Af en toe moet je dat eigenlijk ook gewoon doen, zo relaxen. Ga het ook maar weer eens plannen denk ik. Zin in!

SM, hoe vroeg is vroeg? Hoe dan ook, hoop dat jullie nog even lekker slapen!

Ik heb gewoon nog steeds maagkramp, het borrelt ook helemaal in mn buik en is helemaal opgezet. Best vreemd, heb dit wel eens vaker maar dan een avondje ofzo en is het weer over. Naja, gaat nou vast ook wel weer over.

Hoe is het met de zieke beebjes en mama's?
    Suus en Tess alweer een beetje opgeknapt?

Iedereen fijne dag vandaag!
    xx

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Aaaaaaaahw, lief he Sara :) Staat je goed! Leuk ook, zo'n wit speldje in die mooie donkere haartjes.

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Meiden... hoe heet ook al weer die webiste waar zie die mooie gekleurde shirtjes, rompertjes, jurkjes etc hebben? En dat als je er 6 besteld dat je er maar 5 betaald? Ben het kwijt! :(

12. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoihoi meiden!

Redelijk onrustige nacht gehad :( Niet Sofie was het deze keer, maar Kas. Ben er in totaal een keer of 8 uitgeweest. Ach ja, het gaat wennen.
    Stijn is al wat opgeknapt, maar blijft vandaag nog thuis. Vanavond is het kerstdiner op school en daar wil hij graag naar toe.

Zo Naatje, dus lekker genoten gisteren :D
    Maja nog steeds last van je maag :( Hopelijk is het snel over!
    Supermummy, wat staat dat speldje leuk zeg bij Sara :D

Heb vandaag niet zoveel op de planning staan. Lekker een rustig dagje :D

13. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    rainbowbabies Wen?

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Heb geen idee Wen, maar die site klinkt goed! Ken het niet.. Ben ook wel benieuwd nu.. ;)

Meiske, het is wat met je kids. Is het Sofie niet is het Kas wel. Of anders Stijn of Eva.. Het leven van een moeder gaat niet over goede nachten :) Ik vind het ook zo knap van je dat je het allemaal zo goed doet met 4 kids. Ik denk echt dat ik na 2 kids denk, poeh zwaar! Hier laten we het bij.. Petje af!
    Wel fijn dat je vandaag een lekker rustig dagje hebt :)

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Gevonden! Het heet good mood kids! Ik geloof dat Mrijn en Boney er wel eens iets besteld hebben en dat de kwaliteit erg goed is. Zijn gewoon basis kleertjes hoor in mooie kleurtjes... ik vind die overslagjurkjes zo leuk en het is fijn dat je dan een maillot en rompertje in de juiste kleur er bij kunt bestellen... vind zelf een paars jurkje met korte mouwen en dan hard roze romper + maillot te gek! Maar de maat is nu uitverkocht, even wachten dus nog...

trouwens, goedemorgen! :)

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Goeiemorgen ;)

Heb even gekeken en idd leuke kleertjes. Vind zo'n jurkje met lange mouwen ook leuk. Ik merk dat ik Lune vaak een jurkje en maillot aantrek, zit lekker, staat leuk en ze kan dan geen sokken uittrekken :)
    Broekje met sokjes heeft ze thuis al bijna niet meer aan, omdat ze dus steeds haar sokken uittrekt. Meestal of maillot met jurkje of maillot met truitje.
    Zijn je laarzen al verkocht? Ik zag dat ik was overboden namelijk :)

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Denk trouwens dat een zachtroze maillot en romper met een antraciet jurkje ook leuk is. Lune heeft niet veel zachtroze, staat niet in haar gezicht (bleek) maar onder iets kan het natuurlijk wel :)

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Of antraciet met hardroze :-k

19. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    morgen

jammer van alle foto's die ik gister gemeist heb. :(

kreeg op cb trouwens advies laatste poedermelk op te maken en dan over te stappen op gewone melk, dat mocht vanaf nu, alle andere poedermelk na 10 waanden was onzin, dus eens kijken of ze het wil

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ben ook benieuwd Debie, of ze het lekker vindt :p
    Moet je dan ook vit.D toevoegen? Mijn moeder vond al die peutermelk enzo ook al zo'n onzin.. 'Vroeger bestond er niet eens peutermelk en jullie zijn ook groot en gezond geworden'.. Jaa mama! :)
    Lune krijgt nog steeds pepti, na haar verjaardag gaan we voorzichtig melk weer proberen.

Deel Deze Pagina