Wat een leuke foto's Boney! Ziet er allemaal heerlijk relaxed, ontspannen en gezond uit En dat ski-pakje is té schattig! Hij staat haar ook prachtig zeg! Heel veel plezier nog! Anoek, dat met tuitbekers, opvolgmelk. flessen etc... ik doe gewoon maar wat. Lune krijgt een bordje pap en een fles melk per dag. En de pap van een bordje. Verder bied ik drinken aan uit een gewone beker, anders wil ze niet. Ze krijgt dus niet veel vocht binnen maar dat zit ook wel in groente en fruit. En over dat alleen spelen, ik vind ook dat Lune moet leren alleen te spelen. De box vindt ze soms leuk, meestal zit ze op het speelkleed op de grond te spelen. Gaat meestal wel heel even goed, alleen maar het liefste wil ze dat ik erbij kom zitten
oh ja, pap is er ook nog maar dat hoef ik hier niet te proberen, tot kokhalzen toe, ze vindt het echt niet lekker, heb nu 3 pakken staan. Ook niet in een fles. En ik begrijp het wel, hihi Sarah drinkt best veel. ochtend: 180cc, middag 150cc en als ze wakker is diksap en voor ze gaat slapen 250 cc.
Nou helemaal prima toch? Bij ons cb zijn ze gelukkig heel relaxed met dingen. Als ik twijfel over voeding zegt de verpleegkundige: 'ach joh, ze ziet er hartstikke goed uit, groeit, plast, poept en is vrolijk, wat wil je nog meer?' Wil ze pap? Prima. Wil ze het niet? Ook prima. Kindjes geven heel veel zelf aan en ik vind het nog wel eens moeilijk om daar vanuit te gaan, denk al snel 'ze krijgt te weinig' of iets dergelijks.
zo even snel tussen door , ( heb het nog heel druk ) bryan krijgt nog 2 flessen , en dat is smorgens een fles , en smiddags een pap fles , cb zei dat ik eetmomenten ook melk moest geven , maar dat vind ik onzin de melk en pap gaan uit de fles sap uit de rietjesbeker ! zo nu weer verder kuss
Boney, wat een mooie fotos van Tessa, Heerlijk zo´n lekkere familie uitwaai vakantie op Terschelling!
Pfff, dat was ff een hoop om bij te lezen! Hihi Suus, das ook een idee! De speeltjes gewoon aan haar vastmaken! Inderdaad, kan er meestal wel om lachen, maar af en toe is het ook vreselijk irritant, dat weg gooien en wachten tot mama het weer pakt. En Debie, wat fijn dat Ilse weer goedgekeurd is, toch altijd een fijn gevoel hè. Hoi Debora! Ach, die arme Finn, ik hoop dat hij snel opknapt ..., weten ze wat hij heeft? Hihi, al wel aai en kiekeboe, zegt hij al veel meer dan Zoë Echt alleen nog maar gebrabbel en gejodel. Ach ja, zo hebben alle beebjes hun eigen tempo. En wow, wat een mooie fotos van Sofie, die ogen! Prachtig! Hier gelukkig s avonds geen problemen (meer) met slapen, leg haar weg, ze murmert nog wat voor een minuutje, en vertrokken is ze. Daarna wordt ze meestal nog een keertje wakker, huilt 10 seconden (wordt steeds minder, was eerst een paar minuten) en valt weer in slaap tot de volgende ochtend. Zoë heeft nu maat 74/80, maar begint steeds meer 80 te worden... Hihi, die Gwen, lijkt me inderdaad niet echt fijn wakker worden )) En wow, die Sarah is ook een echte schoonheid! Staat haar goed! Hihi Boney, leuke fotos! Geniet er nog maar ff van! Zoë krijgt melk nog uit een fles (2 x per dag) en water etc. uit een tuitbeker... Ze lust ook absoluut geen pap, heb van alles geprobeerd, maar het nu maar gewoon opgegeven. Zo gaat het ook prima.
Cassie, wat fijn dat slapen beter gaat, geeft meteen een stuk meer rust. En nog een kindje die geen pap lust. Ik heb de pogingen allang gestaakt.
zo hier net terug van het CB en gwen heeft haar prikken gehad! dus das ook weer gebeurd Ze Weegt 8820 gram en is 74 cm lang Mag vanaf nu de opvolgmelk laten vervallen en dan Gewone melk geven en ze moet 400 ml aan melkprodukten binnenkrijgen dus goed te doen dus maak het poeder op en ga naar de halfvolle melk!
Pfoe Sara slaapt eindelijk, denk dat ze last heeft van verlatingsangst ofzo, echt hysterisch huilen was het toen ik haar weglegde heb haar wel 3x weer eruitgehaald. Ze is nu net gaan slapen i.p.v normaal gesproken rond 1230 Nu effe koken, vandaag gezond en vegetarisch en heeeeeeeeeeeel saai, aardappelen,bloemkool boontjes en een stuk tortilla (wat een combi ) Hier nog een fotootje van gisteren
Netjes ! Gwen dus ook weer goedgekeurd! En dus naar de gewone melk scheelt ook weer wat in centen. En waarom eigenlijk halfvolle melk en geen volle?Ik dacht altijd dat het volle moest zijn :
ze zei dat je gewoon de melk moet geven die je gebruikt wij gebruiken halfvolle melk en dat is goed! en als ze maar wat vetten binnenkrijgen!
hahaa Naatje, ik dacht even dat je..., dus het was goed gelukt! maar lief hondje zeg! hebben jullie al een hond? thnx Maja & Anoek voor de opbeurende woorden over het kdv, Fenne zal denk ik in februari wel voor de oefenuurtjes gaan... zal ik binnenkort wel horen hoe dat allemaal zit... Boney: leuke foto's zeg... en wat knap dat ze van een vorkje eet! Wij zijn ook aan het oefenen met dat bestekje (prenatal toch?)... en zit er al weer bijna op zeg... nog leuke dagen gehad? morgen nog 1 dagje werken en dan vakantie!
@naatje wat een poepie! en wat voor soort is het er?/ @Wen lekker meid bijna vakantie lijkt me heerlijk! @Boontje nu al je vakantie voorbij was het een midweekje? en leuke foto,s hoor ziet er gezellig en ondernemend uit ik heb pas na de kerst een weekje vrij maar dat gaat ook al opschieten!moet me eigen eerst de klere werken al die gekke mensen die voor de kerst mooi willen zijn Het is echt merbaar nu dat ze nu niet meer zo snel groeien, Gwen was in 6 weken tijd 4 cm en maar 200 gram gegroeid maar was goed.das normaal vondt wel ff wennen zegmaar, oh ja en tussen hun 1e jaar en 2e jaar groeien ze ook gemiddeld maar 2 kilo zeiden ze op het CB dus dan weet je een beetje wat ze wegen als ze 2 jaar zijn
hallo! Finn et weer gelukkig! hij weigert z'n melk maar heeft met veel smaak yoghurt, banaan en macaroni op. Dus ik ben opgelucht! Meneer had gewoon de griep, maar ja icm Mcadd is dat niet lekker. Hij is wel nog verkouden en hoest, maar de koorts is weg! Geweldige foto's gezien! Melk: hier gewoon uit de fles en hij krijgt zelfs 's ochtends en 's avonds om half 11 een papfles van 200 cc, 's middags een gewone fles van 200 cc en voor het naar bed gaan om 7 uur ook een gewone fles van 200 cc dus das 800 cc... en gewoon sap krijgt ie uit de tuitbeker, maar dat is eerst drinken en vervolgens vooral bijten. (8ste tandje onderweg) Hij was in het zh laatst 76 cm en 8,5 kilo. Hij heeft dan ook echt maatje 80 nodig anders is het hoogwater!
Goedenavond ladies, hier gaat het een stuk beter, ik heb zelfs een volle dag gewerkt. Met Tess gaat het ook goed. Het drinken van de flessen gaat nog wel moeizaam, maar cb gebeld en die zei dat de behoefte aan eten zo rond deze leeftijd af zou nemen, dus was best logisch. Naatje, je had mij ook goed te pakken....dacht echt even..... Maar wat een schetig hondje, GE-WEL-DIG! Wen, ik heb dat overslagjurkje van good mood in het paars al een tijdje en het blijft echt heel mooi. Dus zeker een aanrader. Tuurlijk is het even vertrouwen krijgen in het kdv, daar is niets mis mee. Maar geloof me, Fenne gaat het daar fantastisch vinden. Die meiden zijn zoooo lief voor haar, vraag me af of je haar wel weer mee krijgt. De eerst paar keer, schrijf je maar mooi hier van je af. Ik zou Tess nu vreselijk tekort doen als ze NIET naar het kdv mocht. Ze is er helemaal gek op. Euhm euhm, weet het niet meer.....oooooh, wat erg.... Bones, zag hele mooie foto's voorbij komen. En dat uitrusten moet je dit weekend dan maar doen....ha ha ha. Euhm euhm.....weet het echt niet meer..... Knuffel voor allemaal!