Mijn vriendin die in London woont word vanavond ingeleid, ze zal dus uiterlijk zaterdag haar meisje hebben, ik ben zo benieuwd!
Het is inderdaad heerlijk als ze dan lekker tegen je aankruipen en rustig worden, dan voel ik me echt een mama Oh jee, spannend supermummy! Ben ook ingeleid, zo maf om te weten dat je binnen een dag mama zult zijn, terwijl je nog niet echt weeën hebt!
Slaap lekker Suus! Pfff, heb ik het net weer, druk met opruimen (wil alles toch een beetje extra netjes hebben voor Dennis morgen, erg hè ), weer pijn in mijn buik . Waarschijnlijk toch die bandenpijn, kan het me allemaal niet zo goed meer herinneren met Zoë, zo maf. Wat ik me echt goed herinner is eigenlijk vanaf dat die buik duidelijk begon te worden, daarvoor is het toch een beetje een waas (behalve natuurlijk het moment waarop we uitvonden dat ik zwanger was ). Hebben jullie dat nu ook of kunnen jullie je alles nog even goed herinneren?
Hihi, wat toevallig dat jij ook ingeleidt bent, pfff, maar dan heeft het nog wel lang geduurd. Ik werd rond 09.30 ingeleid en 's avonds om 10 voor 10 is Zoë geboren.
http://s203.photobucket.com/albums/aa21 ... 008003.flv filmpje van dylan, het filmpje is wel iets donker en scheef (gaat om het idee ) en schrik niet want hij valt wel ff in het begin zonder te huilen (geen pijn dus)
cassie: ik kan me dat ook niet echt meer herinneren; het hele begin. idd rustig aan doen. Ik heb een geplande keizersnede gehad, ook raar om dat 3 weken van te voren te weten!
hahaha het vallen of het rennen wat hij doet? als je het lopen bedoelt ja idd hij loopt niet maar hij rent en dan knalt hij overal tegen aan hahahaha zelfs tegen de hond
hahaha het rennen bedoelde ik idd! geweldig! Ik moet gaan de accu is leeg en finn begint te huilen! doeg!
Goeiemoggul, leuk filmpje Kikkert, racer....ha ha ha. Echt een jongetje....lekker breken. Hier een redelijke nacht gehad. Ik kon zelf moeilijk in slaap komen.... Om 6.00 begon Tess te miepen, even weer recht gelegd en toen tot 7.00 geslapen....pffff, da's vroeg voor ons. Vanavond lekker stappen met de vrienden. Vandaag een beetje het huis schoonmaken, want er blijven er 3 slapen.... Om 17.00 ga ik Tess wegbrengen naar mijn ouders. Allemaal een fijne dag!
Ik ben aan het werk en het is druk maarre, ik verlies roze slijm dus ik word ongi denk ik. Voor het eerst weer sinds mei 2007, wooooow, het werkt blijbaar weer. En dat met mijn pco en endometriose. *Piept weer weg*
Ooh trouwens nog een vraag. Luuk is vanaf gisteren niet lekker, hangerig, huilerig en de fles melk niet willen. Hij eet wel brood en warm eten en drinkt water. Hij had gisteren 38,5 en toen heb ik de ha gebeld. Hij hoest ook erg maar heeft ook kapotte billen en witte bobbels in zijn mondje. Tandjes dus maar hij had daar eerder ook geen last van. Ik vertrouw het niet zo. Vanmorgen had hij 38,5 bij het wakker worden dus waarschijnlijk loopt dat nog op vandaag. Ik mag de huisarts bellen hoor maar ik zit niet lekker op mijn werk. Kan het kwaad het zo te laten? Mijn schoonouders tempen hem vandaag regelmatig.
Ik heb dat ook gedaan vorige week. Wel naar mijn ouders gebracht (38,8), en zij hebben haar elke keer direct uit bed getempt. We hadden afgesproken dat ze mij boven de 39 zouden bellen of als ze het niet vertrouwden. Ik zat ook niet lekker op mijn werk....heb regelmatig gebeld, maar het ging goed. Maar lieverd, als je het echt niet vertrouwd, dan ga je gewoon vanmiddag nog een keer langs de HA. Dan zit je er niet het weekend mee. Sterkte!