ik ben ook popstars aan het kijken, bah die sidney is slecht........die gaat er zo ook uit hoor (denk ik)
klopt idd wat je zegt, maar als je ziet hoe lune zich gemaakt heeft echt super hoor . mijn ex-oppas kindje woog ook net 1 kg het was z'n klein ukkie en als ik zie hoe hij nu is echt geweldig
dylan ligt er al in vanaf 18uur hij was moe dus dacht leg hem maar in bed, ben benieuwd hoelaat hij wakker word vanacht aangezien hij normaal rond 8uur naar bed gaat
nou hoop dat ie lekker doorslaapt. Wel vroeg! Finn zou dan wakker worden en na een uur weer moe zijn! Finn werd vannacht om half 5 wakker en wilde niet meer slapen... Ja om kwart voor 6, maar ik moet om 6 uur eruit! Hij heeft dat veel, wordt vaak huilend wakker rond 22 uur... vreemd he?!
ow das idd vreemd, dylan slaap eigenlijk altijd de klok rond van 8 tot 8 maar ook pas sinds 1 maand hoor. eerst moest ik er 4 a 6 keer uit per nacht
Finn ligt naast ons dus eruit hoef ik (nog) niet. Vaak wel 1 of 2 even speentje geven. En hij krijgt een fles om half 11 en ik denk dat bij hem rond 10 uur een wekkertje afgaat ofzo: zo meteen een fles! Als hij 1 is mag er 10 uur pauze tussen de voedingen zitten, dus das wel lekker. Alleen zo'n rot tijd half 9! Dan slaapt ie net
Ik lig nu in bed met de laptop en meneer zit aan m'n elleboog te frutten... Hij moet altijd ergens aan friemelen anders kan hij niet slapen! En het liefst natuurlijk niet aan datgene wat er voor bedoelt is!
Zal eens wat foto's plaatsen. Is wel met m'n gsm gemaakt en we waren druk bezig met klussen dus alles wat je ziet is niet af! oh en heb alleen nog van beneden even uploaden, hoor
de gang bij de voordeur. Inmiddels ligt er beneden vrij donkere laminaat op de vloer. Dit was de eerste laag verf die er overheen zat trouwens... Alles was geel en blauw had wel 2 of 3 lagen nodig
de doorloop tussen de woonkamer en de keuken. met rechts de gang naar de wc en naar boven. Iedereen vind die deur mooi... ik vind hem lelijk!
keuken: wat een zooi! is wel een nieuw blok, maar gewoon zo standaard van de woningbouw. We laten het voorlopig zo, en over een jaar of 2 kopen we een hele nieuwe keuken. De badkamer is harder aan vervanging toe. En trouwens ben niks anders gewend van m'n appartement.