Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    huh... snap er niets van... hahaha...

werkse Sizzel!

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hihi wat snap je niet wen? Het berichtje van Sizzel?
    Zwangerschapspagina ligt er 27 en 28 december uit ivm de verhuizing naar een andere server. Of was dat niet wat je niet begreep?

Lune is alweer niet fit. Alweer koorts en heel hangerig en niet lekker. Dit heeft ze zo vaak de laatste tijd. Maar het kan ineens de volgende dag weer over zijn. Toch vreemd..

Ik zit aan een kopje thee met een chocoladekerstkrans, mmm..

Wen, laarzen al verkocht? Ik zag dat ik overboden was en de advertentie was gewijzigd?

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    oh hahaha... dat had ik idd ook niet begrepen uit het berichtje van sizzel, dus thanks! Maar ik bedoelde dat ik niet snapte waar iedereen was... ;)

heb ze idd verkocht voor 50 euro, vond het wel prima zo, weg ermee! en kan ik weer lekker iets anders voor mezelf kopen...

hmmm chocoladekrans! Ik ben aant wachten tot Fenne wakker wordt, we hebben nog een verjaardag (2de van de dag) maar het wordt op deze manier wel errug laat...

Lune alweer niet fit? Sneu hoor... zou dat ook met sprongetjes te maken kunnen hebben eigenlijk? Ik hoor toch dat er veel beebjes hier regelmatig koortsig zijn...

ik voel me trouwens ook bleh... die rot ongesteldheid sinds de bevalling ook! Tis nu echt niet meer als daarvoor, had er nooit last van, maar nu heavy met buikpijn, koppijn & bijbehorend humeurtje... balen!

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    even stomme vraag hoor, maar ben slecht in rekenen, van hoeveel januari is Lune?

5. supermummy

supermummy Niet meer actief

Hier blijven we lekker thuis vandaag, mijn man wilde wel graag naar zijn schoonouders maar dat is 2uur rijden en dan zouden we daar moeten blijven slapen daar heb ik geen zin in :) Misschien dat we dan morgen gaan gewoon overdag.

Nog geen bericht trouwens van mijn vriendin, ik vind het nu wel erg lang duren.Ze hebben haar donderdag opgenomen en zijn begonnen met inleiden.

6. supermummy

supermummy Niet meer actief

Sorry ben een beetje ego.

Hallo iedereeen, als er tenminste iemand is

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    He bah, last hebben van je ongi is echt balen. Maar wel fijn dat alles het nog gewoon doet aan de ene kant ;) En ik heb ook echt meer last na de bevalling, leuke bijkomstigheid :(

En super toch, 50 euries voor die laarzen? Ik was in het begin wel heel optimistisch he? hahaha

Lune is van 3 januari, ze is echt al bijna jarig :confused:
    En heeft misschien idd wel met sprongetjes ofzo te maken dat ze steeds ziekig is.En wat je zegt, er zijn zoveel beebs ziek in deze tijd. Ze ligt helemaal koortsig op bed, net huilen dus ik erheen, keek ze me aan met van die afwezige, lodderige oogjes.. Zo sneu :(
    We hebben trouwens kerstkaartjes gemaakt met haar koppie er op, zal er eens een foto van maken straks.

Jullie fijne verjaardag strakkies!

Ik ga zo koken.

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haai SM ;)
    Kan me voorstellen dat je geen zin hebt in een rit van 2 uur en dan blijven pitten..
    En duurt idd lang van je vriendin! Misschien willen ze eerst een dagje geen contact ofzo.. Verzin ook maar wat haha.

Ik ga nu echt koken.

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Heb toch niet gekookt. Jeroen had zin in patat. Ook prima haha.

Lune had net 39.6 koorts :( Ze heeft haar groente wel gegeten gelukkig.
    Ik blijf het vreemd vinden dat ze zo vaak hoge koorts heeft. Misschien toch even heen volgende week.

10. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Mrijn, wat een mooie foto van Julia. En goed wat ze allemaal al kan, zo lief is dat.....

Meiske, gefeliciteerd met je zus

Maja beterschap en als je het niet vertrouwt, ha vbellen hoor!

11. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Meiden, sorry dat ik er momenteel zo weinig ben.

Luuk is nog steeds ziek en omdat Olaf geen rijbewijs heeft moest ik vandaag alleen alle boodschappen halen want dan kon Olaf bij Luuk blijven. En het was druk zeg, bleghhhhh.

Ik ben vandaag echt goed ongi geworden ook, voor het eerst en bah, ik loop leeg. Vanaf mei 2007 niks meer dus grote opruiming daarbinnen :(

Luuk ligt weer te hoesten, arm manneke. Hij had net 39,1 en ik heb hem weer een zetpilletje gegeven. Hoeveel paracetamol mogen ze eigenlijk? Ik had nog zetpillen van toen hij heel klein was en die zijn 60mg maar ze mogen nu 120mg toch? Hij is zooooo zielig nu, kijkt waterig, hoest, snotneus, rood hoofd en wangen en hangerig. Ik denk een combi van verkouden en naderende tandjes. Hij eet gelukkig nog steeds goed, drinkt voldoende water en de fles gaat ook aardig leeg. Ik maak me dus niet al teveel zorgen maar ik heb vannacht wel met de babyfoon naast me geslapen en dat doe ik aankomende nacht weer.

Hij is weer wakker dus ik ga de laatste fles maken.

Dikke kus meiden

12. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Zo hier was het rustig vanavond!

Ik vlieg even langs, net een uurtje uit t werk, morgen ochtend sta ik r weer, dus kruip gauw het bedje in.

Heb leuke foto's voorbij ziek vliegen.

He Dees, bah zieke baby met koorts. Ik kan je niet helpen helaas. Misschien als je google-t zie je wat je mag geven.

Fijn weekend nog.

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ik ben een keer de eerste om te zeggen: GOEDEMORGEN! :D

Even een beetje terug lezen...

Mom2be: werkse vandaag... jij bent nog even druk zo voor de feestdagen! Wat deed jij ook al weer voor een werk?

Dees: Leuk he die ongi? :rolleyes: Ik ben nu voor de 3de keer ongi en ik blijf leeg lopen hoor, das echt niet grappig meer... ik heb er nu zelfs hoofdpijn van en moet echt blijven drinken, zou het kunnen dat het zo blijft na een zwangerschap? Nee toch? :confused:
    Hoe heeft Luuk geslapen? Hoop dat weer iets beter gaat!

Maja: hoe gaat nu met Lune? Waar blijft de foto van het kerstkaartje? Ben echt benieuwd! En 3 januari is echt bijna! Dat is een zaterdag toch? Fijne dag om verjaardag te vieren! Heb je haar outfit al klaar? Jeetje... ik wordt er gewoon emo van als ik er aan denk dat onze beebjes al weer 1 jaar gaan worden, dan zijn ze geen baby meer, maar dreumes... whaaa, wat geweldig zeg!

SM: al iets gehoord? Hoop dat alles goed gaat daar...

En ik zit nu helemaal alleen beneden, Fenne en paps slapen nog... :(
    Fenne werd om 07:30 wakker voor de papfles en die is Vincent toen gaan doen, maar dan ben ik natuurlijk ook wakker en dan begint het stemmetje in mijn hoofd (whahaha ik lijk wel gek) te praten... ga 's even plassen!... zit ik op de wc... wat gaan we ook al weer doen vandaag?... oh ja, kerstvieren bij oma!... is die zwarte broek die je aan wil wel schoon?...kut, dus op naar zolder om de was te doen... eerst wasje ophangen, was uitzoeken en nieuwe was aanzetten... weer naar bed... heb honger, heb dorst, zal Fenne wel weer gaan slapen?, waarom snurkt Vin nou zo!, zal ik opstaan?, waarom kan ik niet slapen, heb toch echt wel beetje honger, wat zou er op tv zijn?, whaaaaaaaaaaa... conclusie: ik moet er uit!

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    hihi die wen... Ik ken het helemaal! Nou je bent er nu uit en hebt je al aardig nuttig gemaakt. Meer dan mij. IK ben alleen nog maar uit bed gestapt, badjas aangedaan, Tessa uit bed gehaald, thee gezet en ontbijt gemaakt. Dat zit ik nu samen met Tessa op te eten. (ja ja, schandalig met de laptop erbij :oops: ). Peter mag vandaag uitslapen. Ik mocht gisteren. Heerlijk! Ik heb zo lang op bed gelegen, dat ik er de hele dag duf van was.

Ongi:
    Ik hoop dat ik het snel word... De planning is deze week.
    Afgelopen week op Terschelling was ik heel de week beetje misselijk. Voornamelijk 's morgens. En van schoonmaakluchtjes werd ik nog misselijker. Zou ik zwanger zijn? De kans is echt heeeeeel klein en ik heb gisteren een test gedaan en die was negatief. Dus we wachten gewoon m'n ongi af. Ik denk dat m'n lichaam me voor de gek houd en ik gewoon ongi ga worden. Ben de afgelopen 2 dagen ook wat rillerig en duizelig. Beetje grieperig. Dus de combi van alles maakt denk ik dat ik denk dat ik zwanger ben. (snappen jullie het nog?)

Dees. Volgens mij mogen ze 3 tot 4 paracetamol hebben. Maar ik zou bij koorts niet altijd 1 geven. Koorst is een afweer mechanisme en heeft het lichaam dus nodig. Als hij er echt ziek van is zou ik het zeker wel doen. Ze voelen zich vaak stukken lekkerder met een pcm. Maar 39 of hoger is echt normaal bij kindjes en geen uitzondering.
    Tessa had laatst 39.4. Ze was hartstikke vrolijk. Heb ze ook geen pcm gegeven. De volgende morgen was de temp gewoon weer normaal.

Tessa heeft haar crackers inmiddels op en ik ook.

Ga ze wassen en aankleden.

Bye

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh!

Mom, werkze vandaag! Heb je dan een ochtenddienst na een avonddienst? Lijkt me ook niet lekker :(

Dees, hoest met Luukje vandaag? Al weer een beetje beter? En met jezelf? Nog zo'n last van je ongi?

En Wen dus ook nog steeds last. Je kan je ook zo beroerd voelen dan. Ik zie ook best een beetje op tegen de combi werken/ongi zijn. Ik ben dan echt een of twee dagen uitgeschakeld dus ik hoop dan maar dat dat zoveel mogelijk in het weekend valt..
    Maar zo lang jij nog tegen jezelf kan praten.. :rolleyes: Als ik ook bij jou moet komen om hulp te verlenen hoor ik het wel he? 8)
    Oja foto kerstkaartje:

Hij is in het echt wel mooier hoor hihi..
    Ik baal alleen zooo! We hebben 50 kaartjes besteld, kregen we ze in pakketjes van 10. Hebben we alleen 4 pakketjes gekregen, dus 40 kaartjes :( :evil: En we hebben dus te weinig. Naar een aantal mensen sturen we dus een ander kaartje. Is toch k*t? En als ze ze nu nog toesturen (denk dat ze trouwens bij TNT zijn kwijtgeraakt) dan zijn ze veeel te laat. Lekker dan.

Lune heeft geen koorts meer. Heb vannacht nog even gevoeld en ze voelde normaal. Jeroen heeft vanochtend gedaan en hij zei dat ze prima te pas was en gewoon haar bordje pap heeft gegeten dus het zal wel goed zijn. Ze zal zo wel weer wakker worden, gelukkig is ze weer even gaan pitten na haar ontbijt.

Boney, ik heb ook regelmatig het gevoel gehad en klachten gevoeld waarvan ik dacht dat ik zwanger was. Kan je mijn zere tietjes en misselijkheid nog herinneren? Ik weet inmiddels dat mijn lijf onder invloed van hormonen rare dingen doet. Ik voel van alles rond mijn eisprong, een week voor mn ongi enz. Irritant :( En er gaat ook zoveel rond dat je misschien ook wel een virusje kan hebben. Maar goed, als je niet ongi wordt zou ik over een paar dagen gewoon nog een testje doen.
    (als je trouwens denkt dat je misschien zwanger zou kunnen zijn ga je nog meer voelen ;) )

Ik zit aan de chocopops met melk, jammie.

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hello ladies...

ten eerste.. WENS IK JULLIE HEEEELE FIJNE FEEESTDAGEN EN EEN SUPER GELUKKIG 2009!

kaartjes sturen is niet echt mijn ding.. koop ze elk jaar... schrijf ze ook netjes en op 3 januarie denk ik dna.. oh ja.. die had ik ook nog moeten versturen.. dus ik heb t maar afgeschaft....

op de e-cards na dan.....hihihi...

Hier een drukke dag.. straks naar delft voor de nodige verjaarsvisite....gezellig hoor alleen zo'n takke eind rijden..

Verder.. gezonde kindjes hier... geen bijzonderheden verder... Marijn tijgert de hele kamer door (had ik al verteld) en vermaakt zich prima... eet..zeg maar vreet.. alles wat ie maar in zijn mond kan stoppen.. klei, knikkers, lego... (en nu dus zorgen dat er geen klein prut op de grond blijft liggen...zodra er een lage kast opengaat spurt ie er op af en is heel geergerd als ie dicht is als ie eindelijk aankomt...whahahaha.. leuk om te zien.. kan je dan ook echt zo aankijken van "wat flik je me nou?"

Kids vakantie en op naar de kers... veel repeteren voor zingen, maar das altijd leuk en ontspannend..

euh euh....@dees.. ik ga je zo een pb-tje sturen.. dus dan weet je dat vast....

@bones.. spannend zeg.. kan heel goed griepje zijn natuurlijk, maar zw-schap zou ook kunnen.. zou je t erg vinden?

@debora.. mooi huuis zeg.. en idd een lik verf doet wonderen.. hoofdzaak is dat je lekker je eigen stekkie hebt... het eigen maken komt vanzelf..

@Mrijn.. lekker bekkie heeft Juul toch..fijn dat alles zo goed gaat..

@Ongi's hier over het algmeen sinds ik kids heb een stuk beter... voor jur.. lag ik altijd krom van de pijn.. sinds hij geboren is voel ik weinig tot niets...ideaal....alleen dat humeur.. das niet beter geworden die dagen...grrrr

@Meiske Gefeliciteerd met je Zus meis.. super nieuws....

verder niet alles bijgelezen en ben ook niet zoveel hier, maar kom regelmatig spieken hoor dames.... ;)

Love ya all.. en tot later weer...

KNUFFF

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    goedemorgen

Heb niet alles helemaal bijgelezen.

Maja; leuke kaart

ongi hier een stuk erger na de bevalling. :( hoop dat dat nog bijtrekt.

Hier gisteravond echt vanuit het niets overgeven en overgeven, bah, nu net wat op en zit er nog in. Word er niet goed van, normaal echt nooit ziek en nu constant.

Moet echt ff wat doen, is hier een grote klerezooi.

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hé ichtus: Leuk je weer ff te lezen. Marijn klinkt lekker ondernemend zeg. En ja, die kleine lego steentjes is idd niet zo'n goed idee. En van die kastjes herken ik
    Zodra en een keukenkastje of koelkast open gaat dan is ze er als de kippen bij. Om vervolgens heel beteuterd te kijken als hij net voor dr neus weer dicht gaat.
    En over een zwangerschap... Het zit nog niet echt in de planning, maar ik zou er wel blij mee zijn.
    (maar ik ben echt niet zwanger.... denk ik voor 80%)

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ow ja..!
    Tessa gaat de trap op! :confused:
    Ze gaat 1 of 2 treden en laat zich dan vallen :rolleyes: Zal het eens proberen te filmen.
    Tijd voor een traphekje beneden (of gewoon de deur naar de gang dicht houden...)

Balen debie van je spugen. Nu jij dat zo schrijft ga ik steeds mee geloven dat ik een virusje bij me heb ;)
    Nu ook echt weer ff wat doen.

20. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Super leuke kaart Maja! Zou je het bedrijf waar je ze hebt laten maken niet gewoon bellen om te zeggen dat er maar 40 zijn verstuurd? Grote kans dat ze je nog 10 kaartjes nasturen.

Wij doen niet aan kerstkaarten, nooit gedaan ook. Ik vind het een beetje zonde van het geld en de bomen. Wij krijgen dan ook bijna geen kaarten. Juul heeft dit jaar van mijn vader een heel lieve persoonlijke kerstkaart gekregen.

Ongi: hier ook echt drama! Ik heb er nooit last van gehad en nu loop ik echt leeg! Gelukkig geen buikpijn, maar doe max een uur met een maxi-plug (voor degenen die het perse wilden weten :) )

Juul ligt weer lekker te slapen, Ze was vanochtend om kwart voor 8 wakker en al heel snel weer moe. Ze krijgt nu ook haar tweede kies door en hoewel ze er niet echt veel last van lijkt et hebben (de bikkel) moet dat wel energie kosten. Daarbij is ze ook het tijgeren hard aan het oefenen. Zo grappig, ze doet echt 0 minuten over een meter, maar het lukt haar wel! Een paar dagen geleden had ik het idee dat ze het nooit zou gaan doen omdat ze heel snel achteruit kan kruipen en zo ook komt waar ze zijn wil en gisterochtend brak ineens het licht door!

Ik moet me nog douchen en als Juul dan wakker is, gaan we even op verjaardagsvisite van mijn zwager en schoonzus. Ik baal ervan dat zij met z'n 3en roken thuis. Ik wil mijn kind niet in hun rook hebben, maar ben dan toch weer te schijterig of beleefd om te vragen of ze niet willen roken. Niet eens echt naar hun toe, maar Koos krijgt al redelijk wat commentaar van zijn familie over hoe we met Juul omgaan, dat wil hem niet aandoen. Hoe gaan jullie daarmee om?

Deel Deze Pagina