Luuk heeft nog steeds koorts, net was het weer 39.1, nu al de 4de dag dat hij koorts heeft. Hij begon donderdagavond en hij is alleen de ochtenden koortsvrij geweest. Morgen moet ik werken en Olaf houdt het in de gaten. Heeft hij morgen nog steeds koorts dan bel ik de ha. Mijn ha heeft veel artikelen over koorts geschreven dus die weet er best veel van. Ik heb nog kamille zetpillen liggen van Weleda en die geef ik hem nu. Ik heb wel gelezen maar niks onthouden, ben een beetje bezorgd om mijn kleine man Mrijn, op jouw berichtje reageer ik even. Ik zou dus gewoon niet gaan. Jij kan kiezen, Julia niet. Ik snap best dat al dat commentaar niet leuk is voor Koos maar het is wel jullie kind en jullie bepalen hoe je haar op wilt voeden hoor.
Ooh, Olaf dweilt dus dan kan ik even reageren. Kijken wat er is blijven hangen. Boontje, Tessa gaat snel joh! Alweer een beetje in het normale ritme nu? Lijkt me wel wennen na een vakantie hoor. Maja, leuke kaart en balen van die 10 te weinig. Kunnen ze niet morgen snel 10 nasturen zodat jij ze nog een beetje op tijd weg hebt? Het is tenslotte hun fout dus moeten ze het ook snel oplossen als dat lukt. Nou Mrijn, die kruisraketten heb ik maar niet eens geprobeerd want ik heb alleen maar normale. Die zijn meteen vol tegen de tijd dat ik er ook nog een luier bij heb gedaan. Ik heb me vanmorgen al 2x moeten wassen en verschonen, zo lek ben ik. Hele stoel, ondergoed en badjas zaten onder. Lekker hoor (not dus). Maar ja, het is de eerste keer en misschien is het de volgende keer minder. Hoewel, als ik jullie zo lees verwacht ik dat niet. Voor de bevalling was het ook wel vrij heftig maar niet zo erg als nu. Ik was het gewoon maar eens in de 2-3 maanden dus dan was het meteen grote schoonmaak.... Mgoe, genoeg kutpraatjes , we gaan een bakkie leut nemen en Yahtzeën. Tenminste, als spookje gaat slapen want die is aan het keten in bed. Hij mikte net zijn speen weer uit bed en 9 van de 10 keer is het daarna huilen. Ooh ja, gisteren mezelf gruwelijk verwend. 2 nieuwe shirts, een vest en hoge leren laarzen gekocht en ik voel me er heerlijk bij.
mrijn; ik heb bij iedereen aangegeven dat het hun huis is maar dat als er gerookt word ik ervoor kies dan niet met ilse te komen, dan gaat paul alleen. Maar blijft lastig, laatst hadden ze zoiets van nu kan het weer, ze is al zo oud, maar ik wil het perse niet. Dus ze kunnen kiezen of ze willen dat ik wel of niet kom, verder even goede vrienden. boney; hier ook al twee keer gehad dat madam halverwege de trap staat als ik ff niet oplet of dacht dat de deur dicht was. dees lekker ff jezelf verwennen, moet kunnen toch. ik ga proberen wat te eten
Ik snap het heel goed want ik heb precies hetzelfde gehad deze week... de kans dat ik zwanger was was echt minimaal, maar ik voelde me wel zo, begon stiekem al een klein beetje te denken dat ik zwanger was... want licht misselijk (ook door luchtjes), meer honger, huilen om niets, moe etc... maar sinds vrijdag ineens super ongi, dus mijn lichaam (en hoofd) is gewoon in de war! Dus ik denk dat jij dat ook hebt, maar stiekem zou het natuurlijk wel errug leuk zijn als je zwanger zou zijn he? Zou ik echt leuk voor jullie vinden!
Cute dat kerstkaartje! En gewoon even naar de drukkerij bellen joh, moeten ze maar nasturen! En of je mag komen helpen?... tuurlijk, graag zelfs! Zou jij de keuken en de badkamer willen poetsen? En als je toch bezig bent, mijn nieuwe fiets moet in het tuinhuisje en die moet eerst nog uitgemest worden! Je bent een schat!
Whahaha! Ik wil best komen helpen, maar dan wel voor geestelijke ondersteuning, het wordt alleen maar bevestigd dat je dat hard nodig hebt.. 8)
hey meiden, ik heb niks terug gelezen. ben druk met opruimen, wassen, strijken, en tassen in pakken aangezien we morgen 1 week opvakantie gaan . ik zal als ik terug kom wat foto's plaatsen van de vakantie. knuffie
meiden ik wil jullie alvast hele fijne feestdagen wensen en veel geluk, gezondheid en voorspoed voor 2009. knuffel van ons drieën
haha Dees, in de gootsteen, kan ook natuurlijk. En beterschap voor Luuk JEUJ, Sarah kan zelf de trap op, tenminste tot halverwege en dan is ze moe. Zo fijn voor mijn schouder. Ik lees verhalen over ongie zijn, ik heb er minder last van as voor de zwangerschap. minder heftig en korter. Ook dat kan dus. Wel met een dag hevige buikpijn, dat had ik eerst niet Liefs
De trap al op? Woow wat goed en inderdaad beter voor je schouder. Nou, ik loop echt leeg, net weer alles onder. Ik ben benieuwd hoe ik dat morgen op het werk moet doen want ik ben vandaag al 3x helemaal doorgelekt, ook op de stoel. En op het werk hebben we van die luxe stoelen met stoffen bekleding
Dat leeglopen lijkt me ook echt supervervelend Ik ben altijd bang dat ik doorlek terwijl ik dat nog nooit heb gehad. Ik bloed wel meer als voor de zwangerschap maar niet mega. Lune heeft ineens het tijgeren uitgevogeld Ze komt ineens kleine stukjes vooruit. Gister nog niet Volgens mij weet ze alleen of ze wil kruipen of tijgeren want tussendoor gaat ze steeds op handen en knieen zitten hihi..
Haha, speedy Lune ineens in de bocht Nou, ik heb alweer alles kunnen verschonen. Het is echt heel erg
goedemiddag.. ongi-praat! Gezellige vrouwenpraatjes dus! balen dat je zo heftig ongi bent dees. Hier gelukkig alleen de eerste keer flink wat meer dan normaal, maar volgens mij niets aparts.. nu weer precies hetzelfde als voorheen! ik heb vandaag weer gewerkt en ben nu vrij tot kerst! Moet alleen eerste kerstdag werken! dan nog de 27e en dan vrij tot 8 jan!
Dees lekker dan... Ik had het de 1e keer ook zo erg. Bah... Duurde ook heel lang. Hier ongi ook veel erger dan voor m'n zwangerschappen. Ik was jaren aan de pil en had nooit ergens last van. Toen zwanger, MK, ongi en weer zwanger, dus ik was al jaren niet meer normaal ongsteld geweest. Nu heeft de BV ook nog invloed en het zal dus echt wel ff duren voor ik weer een beetje regelmaat heb. Ik ga es ff zoeken in m'n tel (daar hou ik dat bij) wanneer ik ongesteld was en hoeveel dagen. 1e cyclus 37 dagen 2e cyclus 36 dagen Dus nogmaar 3x ongi geweest. Als ik nu weer 36 dagen aanhou dan zou ik woe ongesteld moeten worden (dat hopen we dan maar) Nu eten
Dees, dat is wel heel vervelend, ik weet niet of er iets tegen te doen is maar ik zou dan even je ha bellen om het tevragen. Dit is niet prettig zo, je durft niet eens ergens naar toe
Ik durf inderdaad niet eens te gaan werken morgen want ik lek echt steeds door. Ik trek wel een zwarte broek aan maar wat als het daar ook doorheen gaat en de stoel onder zit? En op een handdoek zitten is ook weer zo lullig. Maar ja, hoe leg ik het uit mocht ik niet gaan werken? Ik ben verder niet ziek ofzo alleen wat buikpijn, slapjes en erg lekken dus. Lange cyclus ook Boney. Ik heb een lange door de pco. Ik moet het nu wel bij gaan houden i.v.m ons gesprek voor een brusje in februari.
Dees ik zou zeggen: Kraamverband! Heb je dat nog? Dan kan je tenminste gewoon naar je werk! Leuke kerstkaart Maja! Balen van die 10 te weinig! Hoe is het verder met jullie? Heb lang niet alles gelezen en onthouden! *snorrie* Hier gaat het wel lekker. Erik knapt aardig op! 2 stapjes vooruit, 1 stapje achteruit! Maar ik ben tevreden! Aaron is ziekjes! Hele vervelende roggelende hoest en koortsig en hangerig enzo.. Morgen maar even kijken hoe het dan met hem gaat en anders ga ik ff met hem naar de ha. Met mij gaat het ook wel aardig. Wel erg moe de laatste dagen. Een zieke Aaron en een zieke Erik... Dus tja, dan komt zustertje Thirza om de hoek kijken. En helaas is het voor mijn nu een 24/7 baantje! Maar goed, ik kan het aardig volhouden! Sorry dat ik hier de laatste tijd wat weinig ben, maar ja, zoals je leest.... druk, druk, druk! En ook de kerst komt eraan, dus dat betekend boodschappen halen! En waarschijnlijk 3 of 4 of zelfs 5 keer. Want moet lopent met de kinderwagen, want Erik mag een half jaar lang niet autorijden en ik kan het niet! Maar ja, gelukkig is de supermarkt hier neit ver vandaan! Meiden! Ik zal er de komende week niet zijn, dus bij deze wens ik iedereen echt super feestdagen! En een spetterende oudjaarsavond! En natuurlijk een vooral GEZOND 2009! (En lune alvast gefeliciteerd met je eerste verjaardag! x) Bye bye liefjes! xxxxxxxxxxxxxxxxx