Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Fijn dat het steeds wat beter gaat met Erik zeg. Ahhh en Aaron ook ziek, Luuk ook al. Wel balen dat je geen rijbewijs hebt en zo dus een paar keer moet lopen.

Jij ook hele fijne dagen en een geweldig 2009!

Kraamverband heb ik trouwens niet meer. Ik gebruik Libresse super extra lang en ik lek aan de zijkanten, achterkant en overal door. Als ik opsta voel ik het zo lopen. Sorry voor de details maar het is echt erg. Dan zeggen ze dat vrouwen maar een kopje verliezen per menstruatie, nou ik zit al aan een mok denk ik :(

2. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    whahaha.. dees.. ik moet wel lachen om je "mok" ik zie je daar al staan... (sorry.. grote verbeelding ;) ) Ik hoop in ieder geval dat het in ieder geval snel minder wordt.. knuffie..
    ( en een hele dikke kus van Nora aan een snotterige Luuk)

Hier al 8x of zo ongi geweest.. best nette cyclus.. de laatste 4 x 26, 28, 27 en 26 dgn.

Thirza, wat fijn dat het beter gaat met Erik!
    Jullie ook hele fijne feestdagen meid en dat jullie vooral voor erik een heel gezond 2009 mogen hebben! kussie

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Jullie ook fijne kerstdagen Thirza! Dat Erik maar snel 2 stapjes vooruit mag doen zonder weer 1 achteruit :) En natuurlijk een heel gezond, gelukkig en liefdevol 2009!
    Dankje voor je felicitaties alvast voor Lune :D
    Oja, beterschap voor Aaron. En zorg je ook een beetje goed voor jezelf? ;)

Dees, sjonge das wel heel erg! Let je er wel een beetje op dat je straks geen ijzertekort hebt? Geen wonder dat je slapjes bent met zoveel bloedverlies. Ik heb geen idee hoe je het op je werk kan oplossen.. Maar misschien is het morgen al weer wat beter? Ik heb vaak maar 1 dag dat ik behoorlijk bloed, daarna valt het mee.

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Dees, en als je een extra large tampon in doet en dan nog eens een groot maandverband, dan moet je toch wel even vooruit kunnen... en dan ga je gewoon elke uur of half uur naar het toilet... moet kunnen toch?
    Wat een koppie trouwens van Luuk in de gootsteen... arm ding!

Maja, nogmaals... je mag me best komen helpen, ook mentaal... gezellig! ;)
    En Lune die tijgert... jeeeeeeeeeeej, COOL! :thumup:

Thirza, fijn dat Erik stapjes vooruit gaat, lekker om de feestdagen mee in te gaan... jij ook fijne dagen en alvast goede jaarwisseling, tot volgend jaar!!

trap klimmen? WOWWWW... wat knap! Weet niet eens of Fenne dat zou kunnen, deur naar boven zit altijd dicht ivm de poes...

Kikkert, jullie ook fijne dagen!

Hier leuk dagje gehad bij de familie... vanmiddag eerst naar mijn moeder voor koffie & vanavond alvast kerstdiner bij andere oma gedaan omdat zij er niet is met de feestdagen ivm vakantie... en nu plof ik bomvol op de bank met een kop thee, fijne avond allemaal!

5. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    oh Tessa is vandaag 10 mnd, gefeliciteerd meissie! :D

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik heb tussen beide zwangerschappen in een cyclus gehad van 32 dagen. Dus ik verwacht daar ook weer naar toe te gaan.
    Beetje regelmaal zou ook fijn zijn.
    Dees. Ik verwacht dat het morgen al wat minder is. En idd gewoon een groot maandverband in en een tampon.
    Wat ik ook wel eens doe (toen het zo er was) is over m'n oma onderbroek met maandverband een onderbroek met pijpjes aan. Dan blijft het allemaal net wat beter zitten.
    En gewoon vaak (elk uur of half uur) naar toilet gaan.
    En daar heb je misschien nu niks aan, maar het werkt allemaal nog... ;)

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Jaaaah! 10 maanden vandaag. Nog 2 maanden en dan mag ze een kaarsje uitblazen...
    Ik word nu al emo als ik er aan denk.

Gisteravond had ik een 'verplichting' van m'n werk. Even helpen met begeleiden van wat mensen die naar de volkskerstzang wilden.
    Er was daar ook een kinderkoor aan het zingen van ongeveel 10 kindertjes. Dat was zoooooo sweet. Zo puur en echt. Ik kreeg tranen in m'n ogen. Ik zou zooooo trots zijn als Tessa daar zou staan. Kan me het al helemaal voorstellen over een paar jaar. Tessa zingen en mama huilen...

Oh, wat lekker emo weer...
    Ik ga maar warme choco drinken met slagroom.

8. 40plusmama

Maja, ik zat net ook al te denken aan mijn ijzer. Ik ben ook duizelig dus even opletten. Ik heb nog tabletten in huis dus misschien uit voorzorg 1 nemen. Ik hoop dat het maar 1 dag is inderdaad maar meestal vloei ik 3 dagen hevig, dan 1 dag bijna niet en dan nog 3 dagen een beetje. Ik weet niet hoe dat nu is natuurlijk.

Wen, ja zielig he, die oogjes zo hangen. Hij kijkt ook zo duffig maar speelt wel gewoon en eten en drinken. Maar ik had begrepen dat ze niet meer dan 3 dagen koorts mogen hebben en je dan de ha moet bellen. Net had hij 38.7 en heeft hij morgen weer koorts dan bel ik hoor. Desnoods maar weg van mijn werk om naar de ha te gaan. Weer een nadeel van een man zonder rijbewijs.

Sizzel, lekker een tijdje vrij, zalig. Ik moet gewoon werken deze week en oudjaarsdag ook, blegh. En dat terwijl Olaf 2 weken vrij is.

Over tampons, ik heb alleen OB normaal in huis en daar ga ik het niet mee redden. Ik zie wel hoe ik het morgen ga doen. Desnoods de baas even voorbereiden of is dat raar?

9. 40plusmama

Haha en ik ben al emo door het lezen Boney :)

Gefeliciteerd met de 10 maanden van Tessa! Ook 10 maanden bv dus, goed hoor!

Luuk is over 5 dagen alweer 11 maanden, her gaat zo snel

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedenavond meiden!

kom jullie ff gedag zeggen , hier druk met de drukte voor de kerstdagen op het werk, ben ook nog eens strondverkouden en grieperig. morgen gelukkig vrij maar nog laatste boodschapjes doen voor de feestdagen en verder troep opruimen in de tuin met marcel voor de aanbouw , morgenochtend komen ze beton storten en woensdag beginnen met het metselen.

vanmorgen nog ff naar ikea geweest en ff die makkelijk meeneembare kinderstoel gekocht, dan kan ik die meenemen eerste kerstdag als we naar zijn tante gaan!

ik ga nu ff bankhangen en lekker op tijd naar mijn bedje, maar nu eerst ff de vaatwasser leeghalen,

DIKKE KNUFFEL ALLEMAAL!

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ONGI hier altijd heel erg altijd al gehad volgens mij altijd meer dan 10 mokken vol en dan een week lang pffff

KOORTS Gwen had vorige keer 5 dagen koorts en kwam toen echt van de tandjes en dan sochtend bijna niet en loop van de dag weer hoger, maar ze kreeg er toen ook 4 tegelijk door!

12. 40plusmama

Drukke Joma. Ik ben benieuwd hoe het straks is met de aanbouw.

Luuk krijgt 3 tanden ineens lijkt het. Hij heeft boven een paar wittel bobbels. Ik vind 3 dagen koorts toch wel de max hoor. Hij hoest er ook best wel bij en verkouden dus wie weet is het niet alleen tandjes.

13. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Dees, helaas heb ik geen tip voor je :( Wel balen dat het zo erg is. Ik kan me niet herinneren dat mijn eerste ongi na een jaar bv geven erger was dan normaal. Tampons pas ik trouwens niet meer. Die komen er zo weer uitzakken :oops:
    En beterschap voor Luukje. Wat een schatje toch in die gootsteen!

En Tessa al weer 10 maanden! Gaat veel te hard!
    Leuk he Boney, van die kinderkoortjes. Vorige week stond Eva op school te zingen in een koortje. Ook traantjes bij mij (en zij maar enthousiast naar me zwaaien :D )

Joma rustig aan meid! Zo te lezen gaat het nu aardig opschieten met de aanbouw. Fijn hoor!

Thirza, fijn dat het steeds beter gaat met Erik. En Aaron ziek, beterschap hoor! Fijne feestdagen ook voor jou :D

Stijn is nog steeds ziek. Hij spuugt nu al vanaf woensdagavond. Niet heel de dag, maar alleen 's ochtends en 's avonds. Echt zielig!
    En Sofie klimt sinds een paar dagen ook de trap steeds verder op. (onder begeleiding natuurlijk!) Ze vindt het geweldig!
    Piet moet morgen nog een haf dagje (hoop ik) werken en is dan 2 weken vrij, gezellig hoor. Kan hij eindelijk eens helpen met het avondritueel :D

Ik ga nog even wat drinken en dan een spelletje doen met Piet.
    Fijne avond allemaal!

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Dees ben ook benieuwd naar de aanbouw en de ruimte ineens! ja verkouden Gwen ook nog steeds de loopneus is al minder maar nu heeft ze veel slijm en hoesten zo zielig en als je het niet vertrouwd de HA bellen hoor!

@Meiske bah ook nog steeds zieke kiddies pff het is echt een rage nu!

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Gwen haar eerste echte staartje! :) ze kijkt naar beneden had een speeltje gegeven hihihi

16. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ahhh, wat schattig zeg, dat staartje :D

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    jaaa ik was er ook helemaal verliefd op :p ja ze is net schanulleke werd vandaag al gezegd hihihi

18. 40plusmama

Meiske, wat balen van Stijn zeg! Is het alleen spugen of is hij ook echt ziek al de hele week?

Piet ook lekker 2 weken vrij. Nu maar hopen dat hij dan niet hele dagen in het nieuwe huis zit want dan heb je er nog niks aan ;)

Speelze!

Ahhhh, lief staartje van Gwen!

Luuk is trouwens na zijn warme hap diep in slaap. We maken hem rond 22 uur maar wakker voor de laatste fles. Kan toch geen kwaad zo? Ik durf hem nog niet door te laten slapen want dan zit hij wel erg lang zonder drinken en eten. Hij krijgt rond 5 uur de warme hap en is daarna vaak moe en slaapt dan gewoon door tot we hem wakker maken.

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    en als je hem laat liggen slaapt hij misschien wel gewoon door hoor, Gwen slaapt soms 12 maar ook 14 uur achtereenvolgens en heeft dan ook genoeg blijkt!van de week ging gwen al om 17.30 naar bed en dan tot 7.30 geslapen

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Gwen is nu van de fles af en krijgt nu gewone melk, op advies van het cb , en het gaat goed gewoon 3 keer per dag eten, sochtends melk in de bambix en smiddags nog een tuitbeker melk, en wat fruit koekje en drinken!en mag nu echt alles met de pot meeeten , behalve te gekruid enz dat doe ik nog niet!

Deel Deze Pagina