Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ja of hij wordt 's nachts wakker van de honger of dorst. Ik neem het risico niet denk ik en zeker niet nu hij ziek is. Hij heeft het wel even nodig nu. We pakken hem er gewoon steeds uit als we zelf ook naar boven gaan. Hij drinkt dan de fles in ons bed, lekker tussen ons in.

2. 40plusmama

Gewone melk? Luuk krijgt nog 3 flessen Nutrilon 2 van 200cc en brood en warm, geen pap.

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meid je moet doen waar je je goed bij voelt, das altijd de juiste keuze hoor ;) hoeveel vocht heeft hij vandaag al op?

4. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zou hem ook wakker maken voor nog een fles hoor Dees. En drinkt hij die fles dan ook leeg? Want als dat niet zo is, dan heeft hij het kennelijk niet nodig.

En Piet gaat wel veel klussen in het huis, anders komt het nooit af :D Maar niet hele dagen heeft hij beloofd. Ik wil ook wel een beetje een vakantiegevoel krijgen nl. En na de kerst ga ik gezellig met mijn zus een dagje winkelen (Sofie en Eva gaan dan mee) Dan is hij ook thuis voor de andere kinderen.
    En Stijn is niet echt ziek, maar ook niet helemaal fit. Hij eet ook bijna niks, dus best wel zielig. En het is natuurlijk al een echte vent, dus aanstellen en zielig zijn kan hij als de beste :)

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja vanaf donderdag toen ik bij het cb ben geweest, ze mogen vanaf 11 a 12 maanden aan de gewone melk ;)

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    en schiet je huissie al een beetje op??

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Gwen zat alleen nog aan een papfles sochtends en smiddags een fles , totaal was dat 350 ml op een dag aan opvolgmelk

8. 40plusmama

Ik hou Luuk nog even op de Nutrilon, hij is net pas van de borst af :)

Hij heeft vandaag 1 fles water op voor 3 kwart en vanmorgen 100cc van de fles en vanmiddag 120cc. Hij drinkt momenteel niet 1 flesje leeg. Hij krijgt straks 200c maar dat gaat niet op denk ik.

Groot gelijk dat je er afspraken over maakt Meiske anders heb je nog niks aan de vakantie.

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Dees groot gelijk heb je ! en hier drinkt Gwen ook vaak nog tussendoor diksap(suikervrije) en water en of slappe thee!

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Bij het CB zeiden ze ook van drinken uit een beker leren ,en pap op een bordje ! maar die papfles lekker sochtend bij ons in bed geniet ik van en Gwen ook dus die wil ik er zo lang mogenlijk in houden hoor!

11. 40plusmama

Luuk drinkt water en soms wat biologisch diksap erdoor en heeeel soms kamillethee. Maar momenteel wil hij niet zo veel. Ik let wel goed op dat hij wat vocht binnenkrijgt maar als hij echt niet wil.... Ik ga het er niet in proppen

12. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nee Joma, het huis is nog lang niet af :( Ik hoop dat we er in de zomer kunnen gaan wonen! De badkamer is bijna af en hij is nu in de keuken bezig. Daarna moet echt alles in de rest van het huis nog gebeuren (inclusief een serre aanbouwen) Dus dat duurt nog wel even!
    Ach ja, ik woon hier ook nog naar mijn zin en het huis is nog steeds niet verkocht, dus haast hebben we niet!

Zou ik ook gewone melk kunnen proberen te geven aan Sofie? Opvolgmelk lust ze niet. Af en toe lijkt het me wel makkelijk, als ik weg moet bijvoorbeeld.

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nee precies Gwen heeft ook dagen dat ze niet veel drinkt ,maar zolang ze plasluiers hebben is het goed!

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    je zou het kunnen proberen zoveel kwaad zou het niet kunnen hoor voor een aantal keer als je weg moet!

15. 40plusmama

Hij drinkt melk ook uit de fles hoor. Uit een tuitbeker wil hij het niet. Hij drinkt water uit zo'n rietjesfles

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    vanmiddag heeft ze een paar slokjes uit een pakje fristi op en vondt ze wel lekker natuurlijk, :)

17. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Joma, lekker houden zo, die papfles. Ik ken een kindje en die is nu 3 en drinkt nog steeds voor ze naar bed gaat een papfles. Vindt ze heerlijk, ze zegt zelf altijd, mama, dan kan ik pas echt lekker slapen. Prima toch!

Dees, uit een rietjesfles drinken... Sarah wordt al boos als ze het ding ziet, ze krijgt er niks uit, snapt het niet zo goed. Wel een tuitbeker.

Drinkt Sarah zoveel dan? Ik sta ervan te kijken wat sommige kindejs drinekn. Sarah drinkt in de ochtend nog 200 cc, bij de boterham 150 cc (gaat bijna nooit helemaal op) en voor ze naar bed gaat 250 cc. En dan nog een beetje diksapp als ze in de middag uit bed komt. Nu ik het opschrijf vind ik het erg veel maar ze heeft er blijkbaar behoefte aan. Wat vinden jullie?

18. 40plusmama

Valt mee hoor Anoek. Luuk drinkt 3x 200cc melk (normaal dan, niet nu hij ziek is) en daarnaast nog water.

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Anouk valt mee hoor , is toch lekker dat ze genoeg vocht binnen krijgt! en ja die papfles sochtends vindt ik en ook Gwen echt heerlijk en die hou ik er nog wel lang in hoor!

20. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    groot gelijk, heerlijk toch!

Ik heb altijd het idee dat SArah zo ontzettend veel drinkt maar zo te lezen gaat het wel. Ik drink zelf ook heel veel dus ja, aangeleerd denk ik dan maar

Deel Deze Pagina