Jullie kindjes drinken veel in vergelijking met Lune zeg! Ze krijgt 's ochtends pap van 180cc water en 6 scheppen pepti + pap en 's middags een fles van 180cc + 6 scheppen pepti (die drinkt ze niet eens altijd op) en tussendoor drinkt ze bijna niks. Ze wil geen rietjesbeker en tuitbeker dus alleen een paar slokjes uit een gewone beker, dat zal maximaal 20cc zijn. Ik doe daarom vaak wat extra vocht in de groentehap. Aan (zichtbaar) vocht krijgt ze dus maar zo'n 400-450cc op een dag.
ff goed nieuws delen! Een vriendin van mij belde net dat ze is bevallen van een zoon Pim! alles helemaal goed! heb ik weer een excuus om een kraamcadeautje te gaan kopen en dus te gaan shoppen!
Gwen drinkt zegmaar 200 cc papfles en dan smiddags 150 cc melk en dan nog 2 soms 3 keer 125 ml (klein flesje per keer)diksap dus dat is zo 600 ml vocht op een dag soms minder soms meer!
Heerlijk Maja, dussuh, jullie zijn wel even zoet haha. He wat leuk Sizzel, van harte! Leuke naam ook.
maja, klinkt goed maar op dit tijdstip? haha, geniet ervan Sizzel, gefeliciteerd, en altijd een goede reden om te shoppen en laat je nu net ook dat ene dingetje tegenkomen wat je zelf niet kon laten liggen
Ik wil even niks, ja, een warm bed en een kruik. We gaan ook zo naar boven. Even een was in de droger mikken, 1 in de machine, fles maken, weer verschonen en dan slapen
meiden ik ga mijn bedje opzoeken! morgen om 7.30 staan ze voor de deur voor het beton te storten bah erg als je dan al zo vroeg gereed moet staan en niet ff kan na liggen in bed met gwen maar ja voor een goed doel! trusten meiden! en kom morgen wel weer ff kijken als ik tijd te veel heb Kuzzz
hoop dat je een lekker nachtje hebt en dat je er niet elk uur ook daadwerkelijk uit moet! Knuffie meid
Hoi meiden ik lees morgen terug vanaf het werk Alleen effe nieuws delen dat mijn vriendin vandaag bevallen is van haar dochter ROBYN! tot morgen!