Sofie is ook op 16 februari geboren Dees, dus je had het goed gezien. Siz gefeliciteerd met de geboorte van het zoontje van je vriendin en Supermummy gefeliciteerd met de geboorte van de dochter van je vriendin!
meiden ik kom me ff afmelden voor een weekje, dus ik zie jullie hopenlijk in het nieuwe desing van zwangerschapspagina (als ik jullie dan nog vind) knuffie en tot snel
Mogguh meiden. Als eerste SM, van harte met de kleine van je vriendin, ook een leuke naam. Nou Luuk had net 38,6 dus ik ga zo naar de huisarts. Ik moet mijn werk zo bellen en zie er als een berg tegenop want ik ga commentaar krijgen. Maar Luuk gaat voor alles dus ze bekijken het maar even hoor. Olaf is wel thuis maar die kan niet rijden dus ik zal wel moeten. Daarna ga ik gewoon nog wel werken hoor maar ik ga niks inhalen. Anderen hoeven het ook niet dus ik doe het ook niet. Ik heb al besloten straks geen discussie aan te gaan maar het mee te delen. Ik ben benieuwd. Wat mijzelf betreft, ik zal dat ook meteen met de huisarts overleggen. Vannacht is echt een bloedbad geworden, alles zat onder . Het zal dan misschien wel normaal zijn maar ik ga me steeds slapper voelen dus lijkt me niet normaal. Het zal toch ook eens een keertje 'normaal' gaan hier. Ik mis Suzepuusje al een paar dagen, klopt dat?
Mogguh, Balen Dees dat Luuk nog steeds koorts heeft.. Groot gelijk dat je het even laat checken door de ha. En idd ook voor jezelf, dat leeglopen is ontzettend vervelend en lijkt me ook niet gezond voor je lijf. Knuf meid! En idd niks aantrekken van je werk, er zijn belangrijkere dingen Siz en SM gefeliciteerd met jullie vriendin-kindjes! Leuk Joma, nog een kwartier en de betonstorters staan voor je neus Succes! Verder iedereen haaai en fijne dag! Ik was om 6u wakker. Lune om 6.45u. Mijn mama is hier zo om Lune op te halen en dan rij ik door naar het gezin waar ik vandaag ga werken. Tot later dames! xxx
goedemorgenmeiden! @kikkert fijne vakantie! @SM gefeliciteerd met de geboorte van de dochter van je vriendin! @Maja succes meid! @Dees succes bij de HA zo hier zit het beton er bijna in
Gwen was om 5.30 al wakker maar kunnen rekken tot 6.30 tot de eerste papfles, en ze wilde niet meer slapen dus is druk aan het spelen,en heeft ook al een hele mandarijn op , zo ff lekker optijd boodschappen doen..
Dees succes bij de ha.. met luuk en met jezelf! Ben benieuwd.. je zult wel bloed moeten laten prikken! Joma.. soooo.. beton zit er al bijna in! Geweldig! Gaat lekker snel zo! Maja werk ze puinruimertje! hihi.. Sm jij ook gefeliciteerd met Robyn! suuuuuuuuuuuuuuus... we miss you! kikkert fijne vakantie
Zo Gwen maar weer ff in bed gelegd want ze was natuurlijk nog niet uitgeslapen dan maar wachten tot ze weer wakker wordt met boodschappen doen...
Goeiemoggul, suuussssuuupuuus is wederom ZIEK! Vrijdagavond uitgeweest en werd later in de avond superberoerd en nee.....niet van de alcohol. Ik heb weer 2 dagen alleen maar op bed gelegen, spugen en koorts. Nu nog, maar kan tenminste weer zitten, da's al heel wat. Ik weet niet wat dit is,maar 2 weken ziek zijn ken ik echt niet. Ik bekijk het vandaag nog even en anders toch even de HA bellen. Zou alleen niet weten wat die voor me kan doen, maar toch.... Hoe is alles hier? Ik heb niet veel teruggelezen. Zag alleen dat Luukje nog steeds ziek is en Dees die zich nu al klaarmaakt voor een strijd op het werk. No way Dees, dit hoort nu eenmaal bij moeder zijn en daar heeft je werkgever het maar mee te doen. En je bent zelf ook al niet lekker te pas....jakkes. Heel veel beterschap voor jullie!
hmm... suus.. weer ziek... maar ja.. echt goed UITZIEKEN doe je ook niet.. (eigenwijs ding.. ) maar wel super vervelend zeg.. buikgriep heerst echt.. niet normaal hoeveel mensen dit nu hebben.. verschrikkelijk.. ik wil je wel een heerlijk verse kop met groentesoep aanbieden.. net met het hakmes in de weer geweest om alles fijn te hakken.. maar het staat nu lekker te pruttelen op het fornuis.. heerlijk! alleen die geur al... (hmm.. of zou je daar nu dan weer niet tegen kunnen) in ieder geval beterschap meissie! En joma? beton gestort?
oja.. joma en bones.. bedankt voor jullie lieve reactie op de foto van nora op mijn hyves! (moest ik ff zeggen...heb jullie wel al "getikt" )
*buddynieuws* Net een telefoontje van Dees gehad. Ze is door de huisarts meteen doorgestuurd naar de eerste hulp. Luuk kan zijn kinnetje niet op zijn borst leggen, hij begint dan hard te huilen, waardoor ze hem verdenken van meningokokken! Hij reageerde ook niet zoals hij hoorde te doen. Vanmorgen had hij al 38,6C. Het is maar voor de zekerheid en de kinderarts kijkt hem na. Dees laat het weten zodra er duidelijkheid is! zelf heeft ze medicatie gekregen voor haar mega-ongi *Einde buddynieuw
Wat een angstig bericht van Dees! Ik hoop toch zo dat er helemaal niets bijzonders aan de hand is :sad: Voor degenenen die hun kindje naar het kdv brengen, herkennen jullie het volgende? Julia is sinds vorige week steeds erg verdrietig al ik haar bij de gastouder achterlaat. Het begon dinsdag dat ze ging brullen toen ik echt weg ging. Toen was het zo erg dat de gastouder haar even in bed heeft gelegd om uit te razen en na 10 min was er niets meer aan de hand. Donderdag begon ze al te huilen toen ik haar op de bank neer zette om haar jasje aan te doen. Het verdriet was snel over toen ik eenmaal wegwas. En net bracht Koos haar en toen begon ze al te huilen toen hij de kamer instapte... Geen idee of ze nu rustig is, maar het zit me niet lekker! Zou het bij de leeftijd horen? We merken verder niets aan haar, ze is vrolijk en eet en slaapt als de beste.
Jeetje... ik kwam hier even spieken, maar lees het buddynieuws... ik schrik er echt van, hoop natuurlijk dat er niks aan de hand is...
hopelijk heeft luuk gewoon een griepje.. in ieder geval wordt het nu onderzocht.. mrijn.. sorry.. kan je niet verder helpen.. herken het niet..
jezus denk kom ff spieken lees ik het buddynieuws van dees, Lieve meid ik hoop dat het gewoon een griepje is en dat luke gewoon naar huis mag
ik ben even bij een vrienin op de koffie.. mocht ik iets horen dan zet ik het zsm op het forum ok? Ben denk ik een 1,5 uurtje weg.. kussie allemaal