Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    das goed sizzel hou ons op de hoogte he.

2. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje zeg, zit net het bericht over Dees en Luuk met kippenvel te lezen! Ik hoop ook echt dat er niks bijzonders aan de hand is!

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Zwangerschapspagina lag er ff uit, maar had het buddynieuws al op msn gehoord.
    Jeetje wat naar. Ik hoop echt dat het allemaal meevalt en Luukje gewoon straks weer lekker mee naar huis kan.

4. supermummy

supermummy Niet meer actief

Zo zie je maar weer, bij twijfel altijd naar de HA gaan.Hoop dat het meevalt!

5. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Het is een virus en hij mag weer mee. We moeten hem goed in de gaten houden en bij twijfel meteen naar de seh. Hij moet 3x daags paracetamol hebben. Mijn batterij is bijna leeg dus straks thuis meer.

6. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    oh.. dees heeft het er zelf al neergezet!

Gelukkig mag Luuk mee naar huis! maar hou 'm goed in de gaten hoor dees!

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Wat een opluchting Dees... houd Luuk maar goed in de gaten, veel sterkte!

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oeh, gelukkig mag hij weer naar huis. Jakkes, wat schrikken zeg!
    Hopelijk knapt hij snel op. En jij had ook medicatie gekregen voor de ongi? Hopelijk voel jij je ook snel beter.
    Ik heb maar liefst een hele boterham kunnen binnen houden. Siz, dat kopje soep heb ik wel zin aan. Hengelo is dichtbij, toch?

Mrijn, nee herken het niet. Wel dat ze steeds meer in de gaten krijgt dat ik weg ga of weer kom. Maar dat gaat gelukkig niet gepaard met tranen. Lijkt me niet makkelijk....

9. 40plusmama

Zo, we hebben net gegeten en ik ga NIET meer werken vandaag :evil:

In eerste instantie kreeg ik begrip. Sterkte en hou me op de hoogte zei hij. Eenmaal onderweg naar huis zei ik dat ik Luuk vandaag in de gaten moest houden en naar de seh moet als het misgaat en hoppa, daar gingen we.

Marcel: ooh, en nu dan?
    Ik: nou, als er iets is moeten we naar de seh dus ik kom niet werken
    Marcel: ooh
    Ik: en morgen kan ik ook niet komen werken
    Marcel: heb je andere afspraken dan
    Ik: ja en woensdag kom ik al en donderdag is het kerst
    Marcel: ja maar nu zet je me wel voor het blok
    Ik: ja ik kan er niks aan doen
    Marcel: ja en ik kan nu ook niks
    Ik: nee en ik ook niet
    Marcel: nee jij ook niet. We hebben het er woensdag wel over
    Ik: bestaat er voor dit soort dingen geen zorgverlof?
    Marcel: ja maar jij werkt nog niet volledig (scheelt nog maar 1 uur per werkdag, mgoe)

En dat laatste wil ik weleens zeker weten.....

Ik heb voor mijn bloeding medicijnen (antroposofisch) gekregen. In het ziekenhuis had ik nog verschoond en net thuis doorgelekt door 3 lagen heen. Ik voel me ook flink slap :(

10. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijn te lezen dat Luuk mee naar huis mocht Dees! Houd hem idd maar goed in de gaten. Ook lekker dat je nu iets hebt gekregen voor je ongi.
    En laten we het over je baas maar niet hebben :evil: Sterkte met alles!

11. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    oeh.. dees.. die baas van jouw.. grrrr.. ik zou 'm de nek wel om kunnen draaien hoor.. verschrikkelijk..

12. 40plusmama

Dank jullie voor het meeleven en Sizzel voor het hier neerzetten. We waren wel geschrokken hoor. Ik zat mijn tranen weg te slikken bij de huisarts toen hij zei dat hij meningokokken vermoedde. Gelukkig waren we vrij snel aan de beurt en hadden we snel duidelijkheid.

Luuk ligt met een raketje in het kontje te slapen dus ik hoop dat hij nu wat opknapt.

Ja die baas dat is wat. Olaf zat erbij en die zat echt op zijn tong te bijten. Ik heb trouwens in de lounge gevraagd of het wel zo is dat ik geen zorgverlof kan krijgen, ik ben benieuwd.

13. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    dees fijn dat luuk thuis is en zorgverlof maakt naar mijn idee niet uit of je volledig werkt of niet, is zo dat je het alleen mag opnemen als jij de enige bent die op dit moment voor hem kunt zorgen, en dat ben je toch.

Hier echt mega pijn in mijn onderbuik, denk eisprong, maar dit heb ik nog nooit gehad dat ik zelfs met zitten en lopen pijn heb. Ook weer oorpijn, hoofdpijn en misselijk, gaat hier dus ook weer lekker. bah bah En dat hoesten, elke spier in mijn lichaam doet pijn

suus ook weer ziek, weet niet wat er heerst maar als je het hebt kom je er niet meer af volgens mij

14. 40plusmama

Knuffie voor de zieke Suus en zieke Debie :(

Nou, Olaf kan wel voor Luuk zorgen alleen kan die er niet mee naar het ziekenhuis als er wat aan de hand is. Ja met een taxi of ambulance maar anders niet.

15. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    dan ben jij toch de enige, dat zegt mijn werkgever altijd

16. 40plusmama

Oke, dan denkt die er misschien anders over. Weet je, bij Marcel is het maar net hoe zijn pet staat. Vanmorgen leek hij oprecht ook bezorgd tot hij dus hoorde dat het geen meningokokken was en toen was de bezorgdheid weg.

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dees, volgens mij werkt het met zorg verlof net als met vak.dagen. Hoe meer je werkt, hoe meer vak, uren je krijgt.
    Ik zou zeker in de cao gaan zoeken. Je hoeft hier volgens mij echt geen vrije dagen voor op te nemen.

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemiddag meiden

hier ook nog grieperig.bah en vanaf morgen nog 2 dagen en in die dagen ook bijna 20 uur dus pittig.

@Dees gelukkig valt het mee met Luuk hoop dat hij snel opknapt ,je kindje ziek is altijd zo zielig .
    dikke knuffel

19. 40plusmama

Ik kan het nergens vinden. Wel over zorgverlof maar niet in de combinatie met reintegreren.

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Je bent dan toch ook gewoon in dienst? Lijkt mij wel. Ik zou het zeker eens uitzoeken. Ben je lid van een vakbond? Anders kun je die bellen, die weten dat wel.
    Ik heb nu geen tijd om voor je te zoeken op inet, maar help me even herinneren.
    Ik moet vanavond gaan werken en moet nog een hoop doen.
    Maar bij ons mag je je idd ook niet ziek melden als je kindje ziek is (vind ik eigenlijk ook logisch). Wel mag je vrije dagen opnemen en als er echt serieus wat aan de hand is, dan mag je zorg verlof opnemen. Volgens mij staat er zelfs in de cao met welke reden je zorg verlof op mag nemen.

Nu snel verder. Geef Luuk maar een knuffel van me

Deel Deze Pagina