je mag in geval van nood gebruik maken van het calamiteitenverlof. bijv.. zoon van een collega had afgelopen week zijn arm gebroken. Zij moest naar het ziekenhuis. Daar kreeg ze dus vrij voor! Of je op voorhand vrij kunt nemen omdat je misschien naar het zh moet weet ik niet.. maar vandaag heb je in ieder geval recht om vrij te zijn.. (zo staat het in ieder geval in onze cao) (ik ben planner.. vandaar dat ik dit weet..)
http://s441.photobucket.com/albums/qq13 ... V00491.flv Hier een kort filmpje van Tessa op de trap. Ik had het speeltje nog 1 tree hoger moeten leggen, dan was ze 2 treden op gegaan. Ze snapt helaas nog niet dat ze op een trap staat en gaat dus gerust op haar gat zitten als ze wil gaan zitten... Ik kon ze nog net opvangen. Maar zie je hoe makkelijk het gaat? Sta er zelf versteld van.
Dank je voor het meedenken. Nee, geen lid van de vakbond. Ik ga even lezen, even mijn bolletje een beetje leeg maken. Olaf ligt een tukkie te doen op de bank. Die was ook flink geschrokken.
Ja dat had ik ook gevonden Sizzel. De werkgever kost het ook nog eens niks volgens mij. Maar nergens staat er wat de rechten zijn bij reintegratie.
Ik had ook al even gegoogled Dees, maar verder dan het calamiteitenfonds kwam ik ook niet! Ga nu even het filmpje bekijken van Boney
hallo dames, Ga effe ego zijn: Gisteravond finn in bed gelegd: was stil dus ik naar benden. Hij kan altijd moeilijk in slaap komen, maar ik was niet van plan om hem nog jaren in slaap te sussen/ speen vast te houden terwijl ie dat zelf kan enz enz. We doen dit wel vaker en 9 van de 10 keer gaat het goed en slaapt hij redelijk snel. Maar gister: na 10 min begint hij te huilen... Ik dacht ik wacht gewoon effe hoor. Na 20 min nog steeds huilen. Marc naar boven speen erin. na 20 min nog steeds huilen. Ik naar boven, speen erin, wilde hij niet. Toch wel erg in paniek dus maar even op gepakt. Lachen... Ja daaaaaaaag dus niet he! Terug in bed. Krijsen! Ik ernaast gaan zitten op bed en niks gedaan. Krijsen! Na 20 min. speen erin. Finn gooit speen weg... Ok ik dacht ik ga liedjes zingen maar doe verder niks. Na een kwartier zingen pakt hij zelf z'n speen en is stil! Ik dacht dat gaat goed en verder gezongen. Maar dan pakt hij z'n speen en gooit hem weg. Krijsen! Ik speen gepakt en gegeven en ondertussen liedjes zingen... Nou dat gaat zo'n 20 minuten door.... Toen gooide hij z'n speen weg en belande op de grond. ik kon hem niet vinden dus hij bleef krijsen. Marc erbij... Na ik denk zeker 1 1/2 uur gekrijst te hebben was hij zo in paniek dat ik hem maar bij me heb gepakt en na 5 min sliep ie.... Ik had er gewoon buikpijn van... En vandaag dacht ik ga maar wandelen dan slaapt ie tenminste effe in de wagen: niet dus... En nu ligt ie al een uur in bed te spelen! Aaaargh! Hij is altijd vrolijk en ik heb weinig te klagen met hem maar ik begin te merken dat ie echt een strakke hand nodig heeft want hij heeft een sterk willetje en kan goed charmeren... Ben zo blij als we straks met z'n 3en zijn... Hopelijk krijgen we wat meer regelmaat. Sorry voor m'n lange verhaal! Ga nog even 2 foto's uploaden
effe terug gelezen: Luuk ook al dat virus... getsie! Beterschap! En Dees die baas van jou, das echt te erg..
Wat kan Tessa al goed klimmen! Uitkijken dus! Mooie fotos van Finn, wat een vrolijk mannetje! Mijn man is effe naar een tweedehands auto gaan kijken. Een Toyota Avensis Stationwagen, een echte familie wagen voor als de familie word uitgebreid (zijn woorden)
Balen Debora, dat Finn zo slecht zelf in slaap komt! Ik herken het helemaal hoor. Sofie gaat altijd in mijn armen slapen Als ze dan even slaapt, leg ik haar in haar bedje. Maar als ze dan wakker wordt, zeg ik streng: nee, nu ga je lekker slapen en dan ga ik ook weg. Dat pikt ze en na wat gehuil is het dan wel stil. Wat een leuke foto's van Finn in de stoel! Vloer ziet er ook mooi uit zeg! Wanneer gaan jullie er wonen? (volgens mij had je dat al een keer gezegd, maar dat weet ik niet meer)
Zozo Debora, een manneke met pit dus, net als hier. Luuk mikt zijn speen ook vaak weg als hij boos is en het gevolg is nog bozer. Leuke foto's en leuke vloer ook. Oeh, spannend SM, een andere tuut, leuk!
Supermummy, dus misschien een andere auto, spannend hoor! Is het zo'n hogere avensis of niet? (mijn zus heeft die nl. en die zijn echt mooi)
@meiske: dus ik ben niet de enige die de kleine nog in slaap sust! pfffieuw... Ik zie echt al van die horror beelden van de supernanny als ie dadelijk 3 is! haha We willen er halverwege januari in. Dan is het nog niet af hoor, maar dat komt wel @dees: het gekke is dat die pit pas iets is van de laatste paar weken! typisch en van ons heeft ie het niet! Raar vind ik dat met die speen hoor! Hij wil hem graag maar gooit hem zelf weg?! Hoe voel je je? zal wel zo slap als een vaatdoek zijn van zoveel bloed verliezen... @sm: leuk nieuwe auto! Oh enne Meneer het Monster slaapt! We hebben hem geleerd z'n handjes in de lucht te steken als we hoera roepen! haha alvast voor z'n verjaardag! Na 3 x voordoen deed hij het en telkens roept hij dan ook aaaa! Lachen joh! Ook ging hij gister in het nieuwe huis rondjes teigeren. Nog niet vooruit dus, maar er zit schot in! (heeft ie allemaal bewaard voor in het nieuwe huis natuurlijk )