ff vraagje.. (ik kom ff tussendoor) hoe fijn maken jullie het eten van jullie kids? Nora eet namelijk wel prutjes met kleine stukjes. (zoals de structuur van de 8 maanden potjes) maar grotere stukken hoeft ze echt nog niet. bijv halve boontjes of zo.. ja die wil ze wel.. in haar hand, dan eet ze ze wel op. Maar snij ik ze in kleine stukjes dan eet ze ze dus niet van de lepel. Was even benieuwd hoe jullie dat doen? en of jullie al grotere stukken geven. (buiten rapley om dan he! )
He lieverds... Its me dwaas... Dwazie stuurd nooit kerstkaarten maar wil jullie bij deze allemaal hele fijne dagen wensen en een super mooi lief gezond bijzonder 2009 Hoe gaat het met dwaas: Best ok eigenlijk heel heel druk maar ook dat went... maurice en ik hebben allerlei afspraken gemaakt waar ik eigenlijk hier niet over wil uitwijden...maar loopt prima... Mijn vader leeft nog maar daar is alles mee gezegd... Ik heb de afgelopen 30 paginas net zitten lezen op werk en zie prachtige kinderen.... emo verhalen leuke verhalen.. er veranderd maar weinig hier... ELISE is echt een plaatje aan het worden zo vreslijk mooi en lief is ze.. Loopt nog wel onstabiel.... aan 1 hand loopt ze hard hahah Kruipt de trap op echt gevaarlijk het is een enorme dramaqueen maar zoooo leuk... Nick is een geweldig persoon.. ben trots op mijn kinderen... Nou Lieve meiden.. denk echt aan jullie.... kusjes
Sara is ook een mooie meid zeg Schattig met die kerstmuts op! En dat fimpje, leuk! Dwaas, sterkte met alles en een grote knuf voor jou!
Haai meiden, Kom ff hoi zeggen Het ging best goed bij het gezin. Was wel een gigantische puinhoop en de communicatie tussen ouders en kinderen en de kinderen onderling was soms echt vreselijk maar met een hoop positieve feedback komen ze al een heel eind! Echt super om te zien hoe een dwarse puber die op verlof thuis was omdat hij eigenlijk onder toezicht staat en uit huis is geplaatst met een beetje humor en een hoop complimenten eigenlijk alles wel wil doen en hoe een jongen met ADHD met dezelfde methode veranderd in een schatje. Ik was best tevreden over vandaag en ik heb volgens mij een hele leuke baan De troep was wel echt vreselijk maar ook dat komt helemaal goed. Dees, ik schrok me rot van het buddynieuws maar gelukkig is het ws alleen griep.. Hoop dat Luukje snel opknapt en jij trouwens ook.. Enne, schijt aan je baas. Suus en Debie allebei in de lappenmand. Gatsiedarrie Er gaat idd zo ontzettend veel rond op het moment, heb het gevoel alsof het nog nooit zo erg is geweest dat zoveel mensen ziek zijn en moeilijk beter worden. Wen, dat is zeker een emo verhaal Kan me voorstellen dat het voor jou even slikken was. Wat voel je je dan gezegend he? Leuke foto's gezien van Sofie en Sara Dwaas, take care meis. Knuf! Sizzel, Lune eet ook nog steeds niet echt stukjes. Brood enzo gaat prima en stukken banaan en mandarijn ook maar echt grof gepureerd krijgt ze dan weer niet weg. Als ze een potje krijgt is het ook nog steeds een 6 maanden potje. Zo, ik ben kapot dus ik ga even op de bank. kussss!