Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Whahahaha SM heeft de kerstham verkocht :) Geweldig!

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Sinds Lune dus ineens vooruitkomt (sinds eergister :) ) kruipt ze ook haar hele bed door.. We hebben bovenin haar bedje een aantal spenen liggen, ze smijt namelijk regelmatig eentje weg en dan kan je 's nachts op je knieen de kamer door.. Daarom dus spenen in haar bed. Maar nu kruipt ze dus naar boven en ik vond haar vanochtend met een speen in de mond en 3 in dr handjes :)

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    whahahaha.. SM haar kerstham verkocht.. wat goed...

MAJA.. agoss wat lief.. en vooral.. HANDIG!..whahahaha...

4. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen,

Hyves gelezen :D

Boney, ik zou ook erg pissig zijn hoor. Ben benieuwd hoe dit afloopt...

Ichtus, zo Marijn gaat ineens hard zeg, leuk hoor!

Haha, Supermummy ziet overal een handeltje in. De kerstham verkocht, je moet er maar opkomen :)

Maja, niet te geloven hoor dat Lune Tess zegt :confused: Goed hoor! En nu al een echte verzamelaar. Nu zijn het nog speentjes, wat volgt?

Moet nu gaan haasten, om 10 uur moet Eva in het zwembad liggen. In de kerstvakantie is het 's ochtends zwemles. Ik even mazzel dat ze afgelopen vrijdag een badje verder is gekomen, anders was het vanochtend om 8.15 al zwemles!

5. supermummy

supermummy Niet meer actief

Wat goed dat Lune ook al zo snel vooruit gaat.

Sara kopieert nu alles wat wij voordoen,
    in de handjes klappen, met het vingertje omhoog oei oei zeggen, hoera, zwaaien :) soms is ze in de war en doet ze alles doorelkaar.

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Zwemles.. ja daar moet ik ook aan gaan geloven.. het zwembad hier gaat dicht (komt een nieuwe dus moet m inschrijven bij een ander zwembad, andere plaats.. lange wachtlijsten nu.. pfff) ik ga maar voor een spoedcursus denk ik.. vind t zo'n heen en weer gerace na schooltijd 2x per week een half uurtje.. die tijden zijn zo onhandig vind ik.. nou ja.. zal in januari s kijken wat de mogelijkheden zijn...

7. supermummy

tijd voor mijn 4e kopje koffie :)

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    marijn begint nu ook met naapen.. dat blazen doet ie dus nu ook.. zo lief.. en als ik m in bed leg en m een kusje geef dan pakt ie mijn hoofd alsof ie me en jaar niet gezien heeft en lebbert me helemaal af...

as ik aaaah zeg geeft ie me ook een knuffel en een lebber.. zo grappig.. jammer is wel dat ie vervolgens mijn wang beet pakt en er heel hard in bijt.. is lief bedoelt hoor.. weet hij veel dat die tandjes scherp zijn..whahahhaa....hij heeft er wel veel lol in...

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    oh koffie.. dat is wel een goed idee ja...

Jur heeft een vriendje te logeren en ze zijn nu met z'n allen aan het verfen.. leuk hoor.. en vooral lekker rustig.. echte picasso's zijn t...

verder dus een rustig dagje in petto.. straks met de hele bubs naar de super.. eten kopen voor vanavond...en verder wat opruimen en was doen enzo.. verder niet veel bijzonders....

10. supermummy

Leuk dat ze lekker aan het kliederen zijn.

11. supermummy

Lunes krijgen we als het goed is de nieuwe (tweedehands)auto. Mijn man was gisteren gaan kijken, en had een lager bod gedaan, de verkoper wilde niet lager gaan, dus hield mijn man de poot stijf en zei dat hij dan niet wilde kopen. Om 21uur belde de verkoper op dat hij toch akkoord was met ons bod :)

12. supermummy

Lunes = maandag ;)

13. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Morgen

hyves gezien :)

Maja je baan klinkt super leuk.

suus hoe is het? Hier voel ik me ietsje beter.

boney; zal het eerst ff rustig vragen (of heb je inmiddels al gebeld) ;) Misschien een logische verklaring voor maar leuk is natuurlijk anders. Hier vind mijn ma ook dingen vreemd maar ze houdt zich wel aan onze regels ook al vind ze sommige overdreven. Das dan wel fijn en houd altijd in mijn achterhoofd dat ze ook al denkt ze ergens anders over dan dat ik doe ze wel het beste met mijn kind voor heeft, dat maakt voor mij al een hoop goed. Nou ben benieuwd wat ze zegt.

volgens mij vergeet ik weer de helft.

Volgens mij ben ik trouwens elke maand rond mijn eisprong zo ziek, heb daar echt veel last van na de bevalling, schiet natuurlijk niet op zo 8)

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ze neemt niet op...

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik ben er weer vandoor.. tot later ladies..

16. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    o ja, geweldig sm die haar ham verkoopt whahahah

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    bey ichtus, enne heb je nu nieuwe schilderijen voor aan de muur?

18. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    mmm das balen boney, heeft ze geen mobiel?
    En hoe heeft tessa geslapen zonder de fles?

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Tessa heeft tot 6u geslapen vanmorgen... :oops:
    Toen was wel duidelijk dat ze honger had als een paard. Ze ging gelijk hard huilen en eenmaal bij mij in bed viel ze me zowat aan!

Ik ga even kijken hoe m'n ma reageerd. Als zij zo eerlijk is, dan ga ik natuurlijk ook vertellen dat ze gewoon lekker heeft geslapen tot 6u.
    Maar baal er gewoon van. Tessa drinkt al heel weinig en kan dan juist als ik ben werken die laatste fles zo goed gebruiken. Nu heeft ze dus waarschijnlijk na gistermiddag 14.30u niets meer gedronken...
    Maar we blijven bellen. Het is markt op dinsdag en daar zal ze wel heen zijn.

Tessa ga ik zo op het kdv brengen. Ik moet werken vanavond.

Ik hou jullie op de hoogte.

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0

:D

Deel Deze Pagina