Hyves gelezen... Boney... ik snap je wel hoor, zou echt heel vreemd zijn als ze de laatste fles zomaar vergeten zouden zijn... maar aan de andere kant zou ze toch wel tegen Peter gezegd hebben dat ze de fles niet wilde als ze het geprobeerd zou hebben? Dan hadden jullie het geweten en haar alsnog de fles/borst kunnen geven als ze wakker was geworden ofzo... Verder ben ik 't alweer kwijt... Fijne dag allemaal!
he meiden... jullie zijn allemaal zo lief elise is ziekjes hoge koorts maar verder aardig levedig dus maak me maar nog even geen zorgen... Gelukkig dees valt he tmet Luuk mee en ja we hebben allemaal een hoop om dankbaar te zijn....en dat zijn we dan ook hier gaat het echt allemaal goed maak jullie om pons maar geen zorgen.... ik mis jullie heel erg maar merk dat ik gewoon de tijd niet kan vinden.... maar nu ga ik wel even mijn prachtige dochter showen.... kusjes
Fijn dat ze dan wel goed geslapen heeft. En zou ook wel echt balen hoor, maar ga er altijd vanuit dat ze het dan niet expres gedaan heeft. Je kan het iig niet terugdraaien. Weet je hoeveel tessa drinkt overdag? Heb namelijk het idee dat het opeens een stuk minder wordt wat ze drinken. Gewone melk drinkt ze hier wel alleen nog geen hele fles, steeds maar 60 ml of zo en alleen lauwwarm, maar vond het niet slecht, misschien dat ik geen nieuwe poeder meer hoef te kopen.
heb trouwens hyves gelezen.... heerlijk hoor.... ik ben nog wat fotos aan het uploaden....duurt altijd eventjes
wat doe je alsje je speelgoed niet snel genoeg uit de bak krijgt? Dan gooi je de bak om. haha (en redelijk zwaar gevuld)