Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ga zo Gwen maar ff wakker maken ze moet straks de fles , vindt zo zielig om der wakker te maken als ze niet uit der zelf wakker word!wie heeft dat ook?

2. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    hahah heb gereageerd alleen op het andere gedeelte hihi

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    heb het gezien thanx ;)

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hallo dames
    ook ik kom me hier melden, ik zal nog niet iedere dag hier zijn maar kom wel regelmatig kijken. dacht nu ff kijken voordat bryan zijn flesje krijgt mannetje ligt al lekker te slapen.

@dees en joma ja gisteren was onze dag he, ik had nooit verwacht voor die tijd te bevallen eigenlijk altijd erna maar wat hebben we het toch getroffen met onze kleintjes he

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik vind het toch wel heeeeel handig hoor die ervaren mama's hier. hihi. Ik heb weer ff een vraagje:

Heb ff vraagje over de kinderwagen. Er zat bij ons een dekentje bij. Maar doen jullie daar nog een lakentje onder? En wat krijgt beeb dan aan in de wagen als je naar buiten gaat? Een jasje of is een vestje/truitje genoeg?

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik heb een dekentje in de kinderwagen een grote en die 3 maal dubbel gevouwen en dan lakentje eronder!want is best koud nu voor zo,n kleintje en ze ligt stil ook, en van de week paar keer kinderwagen voorverwarmd met kruik, en ze krijgt jasje aan mutsje op en sjaaltje om! ;) vorige week paar keer majootje onder der broekje gedaan, dus mijn meissie zal het niet koud krijgen :)

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meid leuk dat je er bent en rustig aan ;)

ja raar he die uitgerekend datum :) maar ik en iedereen had wel verwacht dat mijn meissie eerder kwam :rolleyes:

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    :) nu ik een vraagje :) hoeveel uurtjes slaap jullie kleintje nu snachts na de laatste voeding?

9. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik verwarm de wagen voor met een kruik. Dan zit er een dekbedje in de wagen en daar overheen een dubbele deken. Luuk krijgt een jasje aan en een mutsje op.

Na de laatste avondvoeding slaapt Luuk een uurtje of 3-4 en soms 5.

10. liefje

liefje Actief lid

12 okt 2005
    404
    0
    0
    verpleegkundige
    willebroek
    hier nog een februari mama, voor de tweede keer op een rij, mijn eerste zoontje is vorig jaar in februari geboren.

geboortedatum: 08/02/2008
    naam: Maiko
    gewicht: 2830gram
    lengte: 49cm
    ter wereld gekomen met een keizersnede

We zijn sinds gisteren thuis uit het ziekenhuis en stellen het alletwee goed, onze eerste nacht is goed meegevallen, hoewel het een hele aanpassing was.

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Dees oja hier ook ongeveer 4 uur na de laatste voeding komt ze weer, probeer wel nu wat te rekken voor wat langer, maar is echt wel moeilijk.

@Liefje welkom!!!!!!!! Gefeliciteerd met je zoontje MAIKO vindt het een leuke en stoere naam!!!!

en klets gezellig mee! al is het net begonnen hier :)

12. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Haai dames...

ik heb dan nog nooit echr actief geklets bij het andere topic, kon het niet echt bijbenen daar... maar merk dat ik toch wel behoefte heb om te kletsen met andere verse mamma's

mag vast wel hier meekletsen toch?

ons meissie Kyana is 5,5 week te vroeg geboren, ze woog 2545 gr en was 44 cm lang...

afgelopen dinsdag bij het cb geweest en zeweegt nu gewoon al 3040 gram en is in totaal al 3,5 cm gegroeid!

oja en ik geef borstvoeding... ons meisje slaapt de nacht al 5 uur door en dan maak ik haar wakker

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hey Jollie :) gezellig dat je hier ook bent! hoe is het verder met jou?

14. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Met mij ales okidoki, ben weer helemaal de oude ik....

alleen wat weinig slaap, maar dat neem ik voor lief...

ben blij dat ik sinds deze week eindelijk geen last meer van mijn hechtingen heb

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    o das wel fijn dat je geen last meer heb en alles goed gaat!!! o das lekker dat ze al 5 uurtjes slaap hier ook af en toe al, maar ik maak er zoiezo niet wakker ze kan maar lekker doorslapen al doet ze dat nog niet :rolleyes:

16. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    ik moet zolang de nachtvoeding nog geven zolang ze drinkt zei het cb, mede doordat ze nog jong was... ach goed ik doe het wel, wil ook niet op me geweten hebben dat ze te lage bloedsuikers zal hebben..

het is dan wel iets van 10 min drinken en dan meteen doorslapen, dus denk niet dat ze die nachtvoeding nog lang wil..

om het hoeveel uur komt gwen voor de voeding en hoeveel voedingen geef jij dan op een dag.

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    uhm ze komt ook nog snacht ik had 11.15 de laatste gegeven en ze kwam om half 4 en heb er pas om 5 uur gegeven en ze krijgt 6 voedingen op een dag ;) en jou meissie?

en logisch zolang ze er om vraag gewoon geven doe ik ook maar probeer iets te rekken snachts..

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oja ik ben tussendoor de boel doen thuis :) vandaar online en af en toe trage reacties :)

@jollie gwen was trouwens 3 weken te vroeg, ben met gel ingeleid met 37 weken en een dag, en ze woog 3355 gr

19. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    lekker meissie zo te horen... kon je aan haar merken dat ze 3 weken te vroeg was?

kyana komt zo om de 4 a 5 uur en soms om de 3,5 ik kom op zo'n 5 a 6 voedingen uit op een dag. ligt er nogal een beetje aan.

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nee eigenlijk ik niet en ja omdat ze lui was zei de kraamzorg dat kwam omdat ze te vroeg was maar ze is nu nog lui :)

Deel Deze Pagina