Ik ben nog niet eens met Tess wezen wandelen. Dat hadden we elke keer voorgenomen, maar dan kwam er elke keer wat tussen. Maar a.s. weekend gaan we met z'n drietjes een stuk wandelen. Ben benieuwd wat ze daar van vindt. We moeten elkaar idd nog leren kennen. Jan voelt haar ook stukken beter aan dan ik. Dat komt omdat ik te ongeduldig ben en ook een hormonale tijdbom....daar heeft hij geen last van. Fijn dat Luuk nu lekker ligt te slapen. Tess is af en toe 10 min. stil en dan huilt ze weer voor 5 min.Ik snap niet dat ze niet omvalt van de slaap.
@sizzel wat een goed nieuws meid! hier een redelijke nacht gehad, om half 4 een felsvoeding toen om half 8 en toen weer om 11uur. en ja hoor mama mocht van dylan ook lekker slapen tot half 11 . hij is sinds gisteren avond flink aan het hoesten, ik vind het zo zielig ik wou dat ik het kon overnemen van hem ik heb echt met m'n manneke te doen. zo klein en dan al zo erg verkouden. hier komt vanavond schoonloeder op bezoek ik krijg nu alweer slecht zin. ik vind het echt super super moeilijk om dylan bij haar of bij haar man in de armen te zien liggen, ik krijg dan echt z'n rot gevoel van binnen echt onbeschrijfelijk. ik voel me ook iet wat schuldig tegenover mijn man dat ik z'n rot gevoel heb over zijn moeder maar ja....het is een gevoel wat ik niet kan onderdrukken dikke knuffel voor iedereen! en vooral de meiden die met een huilende baby zitten!
@ Joma; ik heb me de laatste dagen strikt aan die "rust en regelmaat" gehouden en daar wordt negatief over vermaken gesproken. Maar ik ben nu geneigd om het los te laten en idd dingen als wiebelen met de kinderwagen te proberen. Wippertje vond ze niets. Vaak is ze na een 10 min. weer onrustig, ze is niet snel tevreden.
meid is ze al in de kinderwagen geweest? laat er anders wennen in de kinderwagen of ga 10 min een blokje om ze vinden het heerlijk snap je helemaal ben ook een ongeduldig type en had net zo als jou gereageerd hoor....
wat voor draagzak heb je.. en hoe zwaar is tess nu? ik bedoelde niet te zeggen dat het makkelijk is hoor meis... helemaal en en ik ben er van overtuigt dat ook jij moederinstinct hebt ookal is dat niet makkelijk... ik heb een chico en net even gekeken of ze er wel al in mocht en ja.. vanaf 3.5 kilo mag je je kindje in een draagzak doen..nu ligt ze trouwens gewoon in bed voor het eerst sinds dagen gewoon rustig te slapen... heerlijk
He bah Kikkert, balen dat je er nu al tegenop ziet. Maar je kunt niets aan jouw gevoel veranderen, dat is er nu eenmaal. En Dylan laten slapen en zeggen dat je hem liever laat liggen is geen optie?
@suus het betekend niet dat je moet doen wat hun zeggen, het is een advies wat ze geven en dat is niet zo dat dat ook echt voor jou meissie goed is ...dus ik zou zeggen wat je op dat moment denk gewoon doen.... dat doe ik ook!
ik ga zomteen maar een ff strijken (geen zin ) maar het moet toch gebeuren. ik heb trouwens in maart een mri-scan van mijn rug om te kijken waardoor ik nou zoveel pijn had tijdens de zwangerschap, en nu is de pijn helaas nog niet weg (wel iets minder)
Oh Dwazie, ik hoop het zo! Maar nu moet ik nog leren om te luisteren naar mijn moederinstinct. Ik weet dat je het goed bedoeld hoor, had het ook niet anders opgevat. Ik weet niet wat voor draagzak het is, van mijn zus geleend. Het is een geheel, met 1 draagband over de rug/schouder. Voorkant is dan een zak.
helaas is dylan meestal tussen 7 en half 9 s 'avonds wakker en net rond die tijd komen hun en ze pakken hem gewoon op als hij ligt te slapen :x pfff het zijn gewoon vervelende mensen
Luuk slaapt in de wagen trouwens vrij snel als ik ga wandelen. Nadeel is dat ik zo'n last heb van mij bekken en schaambeen momenteel. Lopen gaat wel maar dan kan ik 's avonds niet meer van de pijn . Fijn dat ze een scan gaan maken Kikkert. Wie weet vinden ze iets en is het makkelijk te behandelen.
ach bale meid dat je kereltje zo verkouden is.... en nee ik heb met je te doen dat je schoonloeder op bezoek komt.. hoop voor je dat ze niet te lang blijven..en als dylan slaapt lekker in zijn bedje laten.. en niet in hun armen zeg je ja hij slaapt eindelijk na al dat hoesten enz....
suus probeer momentjes voor jezelf in te lassen.. waarbij je geen gehuil van je dochter hoort... ga even weg naar een vriendin een uurtje of iets... of lekker slapen ... en probeer echt bij jezelf te blijven... hoe egoistisch dat ook lijkt.. het is het beste voor jou... en een gelukkige mama zorgt voor een gelukkige beeb
dat zijn ook de beste volgens de kraam... die kan je meteen na de geboorte al gebruiken... ik zou het proberen