hahaah sizzel ook dat ken ik zoo goed.... ben aldoor druk maar waarmee gewoon met druk zijn en dat is alheel druk
hahaha.. verschrikkelijk toch! als iemand me vraagt hoe mijn dag is geweest antwoord ik druk.. als ze dan vragen waarmee sta ik met mijn mond vol tanden! ach.. zal er allemaal wel bij horen! Nora is ook bijna e hele dag voortaan op.. dus ja.. ook dat is weer even anders plannen!
ja maar met een baby dat de hele dag op is ben je ook wel druk.... gelukkig slaapt elise nog 2 keer per dag..... wat is er met suusjeuhhh toch niets ernstigs hoop ik...
nee niets ernstigs.. suus is ziek, en dacht dat ze er weer bovenop was.. maar niet dus.. want het weekend is ze weer ziek geworden. meen voorhoofdholte ontsteking. (ze is al uitgespoten ) Kuurtje en alles gehad. Maar ze is dus nooit ziek! En nu al 2 weken!
ik zie nou net de foto van je avatar.. wat is elise daar nog klein he.. ongelooflijk als je die foto van nu zag.. pff. het gaat echt snel! Is maurice zijn longontsteking wel weer helemaal weg?
Nou ik heb contact gehad. Ze begon er zelf al over, want ze merkte waarschijnlijk aan me dat er wat was, terwijl ik toch zo vriendelijk mogelijk probeerde te doen. Ze hadden lekker zitten eten met z'n 3jes. Een beetje later dan anders. Om half 7 of zo gingen ze eten. Toen naar boven, in bad enzo, was allemaal goed gegaan. Toen in het schemerdonker op haar kamer de fles gegeven in de schommeldstoel zoals Peter ook altijd doet, maar Tessa wilde dus echt niet... Ze had wel heel veel gegeten zei m'n moeder. Ze duwde steeds de fles weg. Hihi... Ik schaam me toch wel een beetje dat ik gelijk zo slecht dacht. Natuurlijk vergeet je zoiets niet. Ow ow ow, wat vind ik mezelf erg zeg... Heb maar gelijk gezegt dat ze heerlijk tot 6u heeft geslapen en dat als ik ze nog een keer oppas nodig heb ik het graag nog een keer aan hun vraag. Ze was duidelijk blij om dat te horen. Tessa is op het kdv en ik ga wat te eten opzoeken.
toch een opluchting of niet bones? maar toch logisch dat je zo denkt.. vooral als er verder niets gezegd is over hoe en wat. Als ze het ff hadden doorgegeven was er niets aan de hand geweest! Gelukkig nu ook niet.
ach jeetje arme suus.... beterschap suusje.... ja maurice zijn longontsteking is zo goed als weg... ja wat gaat het toch snel het met de kinderen ongelovelijk ik weet nog zo goed dat we dag in dag uit zaten te forummen te wachten totdat ze kwamen en nu moeten we ons bijna gaan bezig houden met hun 1e verjaardag.....snif....wat gaat de tijd toch snel.... en wat zijn jullie waardevol geworden...niet dat ikk dat vaak laat blijken maar de meesten kennen mij nu wel zo onderhand en weten wel hoe ik in elkaar steek.... ik ben gek op jullie
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0 Dit moeten jullie ff lezen. Is goed voor je humeur. Ik lig helemaal in de deuk.... Whahaha...
Hé dwazelientje, Ik zag je al een poosje hier, maar ik was weer eens te druk met mezelf... Ben blij je weer eens te lezen. Je klinkt redelijk opgewekt of heb ik dat mis. Wat een heerlijk meisje is Elize. Die 2e foto kan ik alleen niet zien.
he botje... nee meis je hebt het goed gelezen... ik voel me heel goed.... er komt nu eindelijk rust in mijn bovenkamer....ben weer een beetje mezelf aan eht worden...hahah en natuurlijk was jij even met jezelf bezig dat begrijp ik goed... ik snap je reactie helemaal ook die achteraf trouwens hahah....
ohhh wat heerlijk toch weer even hier te kunnen zijn.... elise haar koorts is weer iets gezakt en zit gewoon lekker te eten zoals altijd.... dus nee ik maak me geen zorgen hahah als ik dat maar vaak genoeg tegen mezelf zeg dan ga ik het vanzelf geloven hahah
wanneer ze levendig genoeg is meis hoef je je echt niet druk te maken. Nora loopt ook al een poos rond met 38,5 maar is levendig en heeft pret voor 10 (in haar eentje! hihi) Niets aan de hand dus!
nee ik weet het ook wel hoor... sizzel... maak me ook niet echt druk maar vind het vooral zielig... en vannacht vond ik het echt niet leuk... 39.7 en huilen en huilen maar goed nu is ze weer goed gemutst....alleen heel snotterig....zielig hoor...
he bah.. 39,7 is ook echt hoog.. zielig is het zeker! vind het verschrikkelijk om te zien als nora moeite heeft met ademhalen door al het vastzittende snot! vanmorgen was hier alles groen.. ieeeeeeeeks! (wasmachine staat al aan... hihi)
ik vind het zo sneu.. gelukkig hier ook goed te pas verder! Super goed gestemd en gewoon heerlijk vrolijk aanwezig (*lees: mevrouw is nu bezig met haar 2e boterham*) soms komt er zelfs wat bloed met het snot mee.. toch zielig!