Leuk jurkje Anoek... en Noppies valt wel klein hoor, Fenne heeft ook maat 80 van shirtjes, maar van Noppies kan ze nu al 86 aan... dus ik zou zeker 86 bestellen als je wil dat ze over 2 mnd aan kan... schattig hoor voor haar verjaardag! Maja... dat is vreemd zeg... dat is precies wat Vincent een paar weken geleden had, blaasjes op de voeten, handen en in zijn mond... was echt een mystery en hij had er behoorlijk last van! Hij was er alleen ook erg duizelig bij, zijn jullie dat ook? En hebben jullie er nu iets voor gekregen ofzo? Gelukkig hebben Fenne en ik nergens last van gehad en is het nu bij hem ook weg... Beterschap allemaal! En ja... dat banaantje vond ik ook prima voor een keertje, normaal eet ze zo'n 200 tot 300 gram avondeten dus ik maak me geen zorgen hoor!
goedenmorgen meiden kom jullie een fijne dag wensen! ga zo weer richting de drukte op het werk en zijn tot 16 uur open vandaag dus dat scheelt wel weer! en dan lekker 6 dagen vrij kan ik een beetje bijkomen en uitzieken heb nu echt een schore keel bah maar ja ben niet de enige denk ik dan maar weer vandaag gaat mijn stiefpa de binnen muren metselen, gister zijn de tuinmuurtjes weggehakt het is nu echt een grote ravage buiten maar ja het is buiten , maar dat komt binnenkort ook binnen... nou ga nu echt hihihi niet echt boeiende info nou Toedeloe! en fijne dag! en voor diegene die ik niet meer spreek! HELE FIJNE FEESTDAGEN EN EEN GOED EN GEZOND UITEINDE!!! EN EEN MOOI 2009
Mogguh! Lekker nachtje hier. Ben er niet eens uit geweest voor Lune. Gisteravond nog wel een paar keer geweest. Ze kruipt dus steeds helemaal naar boven en is daar zelf nog een beetje van in de war ofzo.. hihi.. Ze heeft net pap gehad en zit te spelen in de box. Straks weer naar bedje. Joma, haai! Fijne dagen toe joe toe! En werkze nog even vandaag! Lekker vakantie straks! Anoek, als ik Wen zo hoor zou ik ook maat 86 bestellen. En een jurkje past al gauw, ook als het een beetje te groot is nog. Hoewel.. als het echt te groot is.. Maar het valt dus klein. Haha dilemma! Wen, je vertelde toen idd van Vincent zijn klachten. We zijn niet duizelig, wel af en toe misselijk. Maar volgens mij uit het zich bij iedereen weer anders. Symptomen zijn wel misselijkheid, blaasjes, koorts enz. Wie weet heeft hij het ook gehad.. Ik las gisteren weer dat volwassenen er ook flink ziek van kunnen worden. Had Vincent ook zo'n last van zijn tong en mond? Suus ben je nog steeds ziek? Gaat wel lekker dan Hoop dat je met de feestdagen een beetje opgeknapt bent. Knuf meid! Ik ga vandaag tiramisu, monchou taart en een quiche maken voor kerst. Jammie Ik weet nog niet wat ik in de quiche zal doen. Ik dacht in stukjes gesneden uitgebakken ontbijtspek, champignons en kaas. En dan ook een klein beetje gorgonzola. Zou knoflook er ook lekker door zijn? Hmm, even over nadenken nog.. Fijne dag iedereen! xxx
Goeiemorgen, ik heb nog niet terug gelezen, hopelijk vandaag tussen de studie door. Ik ben weer redelijk opgeknapt, nog wel strontverkouden, maar daar is goed mee te leven...ha ha ha. Tess is ook goed te pas, dus we gaan een gezonde kerst tegemoet. Gisteren naar een kersthow geweest met mijn ouders, was gezellig. Vandaag ABSOLUUT besteden aan mijn studie.....maarja, dan moet Jan toch echt eerst uit bed komen anders kan ik nog niets doen....
wat kunnen mannen toch lui zijn he. Mijn man slaapt de week dat hij pas s'middags hoeft te beginnen minimaal uit tot 10uur. En dat met een baby?!
mijn manlief is op zijn vrije dag al weer aan het klussen bij een goede vriend van ons.. wel maar een halve dag! Ik ga zo nog ff wat laatste dingentjes kopen.. (zal wel een drama worden in de winkels........)
nou ik zit nog in mijn ochtendjas.. ga me eens ff omkleden.. nora zal zo ook wel wakker worden en dan gaan we meteen op pad!
GAAP! Tjonge zeg. Ik hoop niet dat dit wat nieuws is. Maar Tessa was om half 6 vanmorgen al helemaal uitgeslapen... Ze slaapt eigenlijk altijd nog wel ff door na de 1e voeding tot minimaal 8u. En het is ook nog zo vreselijk donker hier dat ik dacht dat m'n horloge niet goed stond. Vandaag ook nog de laatste kerstinkopen doen. Zin in joh! Vandaag 1 dag vrij en dan weer 3 werken. Ook al zo'n zin in Nou, jullie kunnen wel raden hoe mijn humeur is op dit moment.
OOh boney nee hoop idd dat het niks nieuws is. Moet je 3 weken achterelkaar werken of hoe moet ik dit begrijpen?
Ik ben nu 1 dag vrij en dan weer 3 dagen werken. Geen 3 weken dus Ik ben aankleden en boven opruimen.
goedemorgen hier de laatste boodschappen al gedaan en was nu al drama in de winkels. Bah zo'n hekel aan. Suus weer wat beter las ik. Fijn. sizzel veel plezier straks met de boodschappies boney; goedemorgen dan toch maar?
Ik moet straks ook nog effe wat dingetjes kopen bah geen zin in. Wij eten een lamsbout uit de oven en daarbij moet ik nog iets verzinnen,,,, ik wil een lekker dineetje maken
Pfff, ik moet straks nog naar de slager Ik was er net al langs gereden en de mensen stonden nog net niet buiten te wachten. Gelukkig heb ik het vlees besteld, dus kan ook net voor sluitingstijd nog gaan. Ik ben al naar de markt geweest. Daar was het gelukkig nog niet zo druk. Gisteren heb ik alle boodschappen voor de kerstdagen al gehaald. Morgen gaan we lekker burgelijk gourmetten met mijn zus en zwager. Tweede kerstdag gaan we naar mijn andere zus en nemen we allemaal wat gerechten mee. Lekkere belangrijke informatie Fijn Suus, dat je je weer wat beter voelt! Boney, werken met de kerst Balen zeg. Ben je dan met oud en nieuw vrij?
Hi, ja... hij had dus ook echt pijn aan zijn tong en mond, vooral met eten. En misselijk was hij ook, heeft ook echt een aantal keer flink moeten spugen... het is vanzelf weg gegaan gelukkig. Maar wat zei de ha dan? Hebben jullie medicijnen of gaat vanzelf weg? En oh wat klinkt dat lekker zeg wat je allemaal gaat maken! Ik zou geen knoflook door een quiche doen omdat ik denk dat de smaak te bitter wordt als je het zo lang verhit, maar das mijn gevoel hoor! Ik vind de quiche lorraine van life&cooking ook altijd lekker trouwens...