Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Morguh!

Hier ook net een lijst gemaakt met alle laatste kerstinkopen, maar hier gaat Vincent de boodschappen doen... hij weet dat ik er strontchagi van word als het zo druk is, dus hij is zo lief om het dan 'even' te doen... :D
    Wij gaan vanavond 'dobbelen' voor cadeautjes bij mijn moeder, we zijn dan met een man of 15 geloof ik... Fenne gaat daar dan rond half 8 slapen zodat we gezellig de hele avond kunnen blijven. 1ste kerstdag komt de moeder van Vincent bij ons eten en gaan we een lekker kerstdiner maken... (we= wederom Vincent hihi)

Nogmaals fijne dagen allemaal!

2. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Morning Angels!

Hier staat vandaag ook in het teken van kerstinkopen doen. Ik maak er maar het beste van door naar een grote Jumbo te gaan en vooral geen haast te hebben en met een tevreden, uitgeruste baby te gaan. Na haar middagslaapje moet ik ook nog naar een durp in de buurt om mijn wehkamppakketje op te pikken en mezelf te verwennen bij een juwelier. Iemand enig idee tot hoe laat de winkels vandaag open zijn?
    Kerst wordt hier niet echt gevierd, we hebben dit jaar niet eens een boom of andere versiering. Het is vandaag 11 jaar geleden dat mijn mama is overleden dus dat geeft altijd een grijs randje aan deze dagen. Daarbij werkt Koos zich nu een slag in de rondte en is hij met de kerstdagen niet echt uitgerust en gezellig. Morgen even naar mijn papa en 2e kd saampjes gourmetten.

Verder niet veel te melden. Gister ben ik met Juul en mijn zusje naar de Ikea geweest om een kastje voor speelgoed te kopen. Ik had thuis nog op de site gekeken of ze er nog hadden, maar eenmaal daar aangekomen was alles uitverkocht. Ik vind dat zo irritant!

Oh ja, ik had ook 2 tasjes een schortje besteld bij Stip en Bloem en ik ben verliefd! Voor Julia heb ik een rugzakje met verschillende voor- en achterkant en op de ene kant Julia en de andere kant Aimee. Voor mijn toekomstige neefje heb ik een rugzakje met Bart erop en voor Sanne dus een rood geblokt schort voor in de keuken. Zo leuk spul en zo goedkop (en snel klaar!).

3. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    goedemorgen lieverds...

wat heerlijk om wakker te worden en jullie weer te lezen....
    gezellig hoor dat iedereen nogsteeds hun dagdoorneemt haha

wat staat er hier op de planning...

niet veel denk ik want Elise is nogsteeds niet happy en mama ook niet... snot in de hersens zijn de boosdoener....

toch moet ik nog even 1 kadootje halen en verzinnen wat te eten vanavond.... voor de rest doe ik lekker niet zoveel heerlijk toch....

kusjes en fijne dagen he

4. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    grrrr... ff afreageren..

kon vandaag mijn album ophalen voor mijn moeder.. (bericht gehad via de mail dat ie klaar was)

Dus ik naar het dorp.. super mega druk.. gewoon niet leuk! dus overal met die kinderwagen tussendoor friemelen.. sta ik daar " oh maar mevr.. deze is vanmiddag pas klaar. Dan komt de post pas....." :evil: :evil: grrrrrrrrrrrrrrrrrrr.. aanvalluh.. was het eerste wat in me opkwam.. :evil: :evil:

kom ik net thuis.. telefoontje van de hema op het antwoordapparaat... mevr.. uw album is binnen.. (ben ik ook net 10 min weg daar... grrrrrrrrrrrr.)

dus vanmiddag maar weer de drukte in!

5. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ohhhh arggg ik begrijp je frustratie...

hier had ik een muismat besteld leuk met foto van de kleinkinderen.....bij kruitvat...

heb een mail van 10 dagen geleden dat het er over twee dagen bij de kruitvat zou liggen...

kom ik daar nu 10 dagen later hebben ze het gewoon niet in huis... argggg geen kerstkado dus....

nou dan maar iets anders verzinnen op het laatste moment en dus geen rustdag zoals gepland....

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Aaarrrrrghhhh Sizzel, ik zou ook pislink zijn zeg.
    Moet je vanmiddag nog een keer :(

Dwaas bij jou ook al. Lekker is dat.

Ik heb de laatste dingetjes binnen. Hoop ik dan. Bedenk me altijd nog van alles als ik al weer tthuis ben.
    Het was best druk, maar het schoot toch lekker op. Er was genoeg personeel in alle winkels om te helpen. En ik ging al met een positieve instelling (ja ja, dat ik mogelijk voor mij vandaag ;) ) er heen. Alles op het gemak en zeker niet naar de rij voor de kassa kijken die echt halverwege de wuper stond.
    Tessa was vrolijk, de mensen waren vriendelijk en dat scheelt een stuk.
    Nu ff eten, dan Tessa in bed leggen.

7. Cassie

Cassie Actief lid

5 jul 2007
    252
    0
    0
    Nederland
    Hallo allemaal,

Ff snel een berichtje, ga m'n best doen om alles bij te lezen, maar weet niet of dat vandaag nog lukt ;) , de kerst is hier al in volle gang en natuurlijk wil ik ff genieten van Dennis (die nu met een kater op bed ligt ....) nu hij ff thuis is.
    We waren erg blij om hem weer te zien, ik legde Zoë 's ochtends naast hem in bed en toen ze eenmaal zag wie er naast haar lag :confused: :D , zo mooi.

Voor iedereen hele fijne en hopelijk gezonde feestdagen!

Dikke knuffels!

8. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    geniet maar lekker cassie! Heerlijk zo de feestdagen doorbrengen!

9. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Zo, 2 opdrachten voor de studie zijn af. Straks nog even een beetje in een mooi sjabloontje proppen en opsturen maar.
    Ben blij dat het klaar is.....

Allemaal hele fijne feestdagen en ik hoop dat 2009 een topjaar voor jullie wordt!

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Whoehaaa, ik zie dat Dwaasje weer helemaal BACK is, wat fijn! Meid, we hebben je enorm gemist en ik ben blij om te lezen dat jouw bovenkamer weer wat meer op orde is.
    Dikke knuf.

Debie, ook iets beter te pas.....fijn hoor. Ik hoop dat we allebei ziektekiemen-vrij de feestdagen doorkomen.

Bones, gelukkig viel het allemaal mee achteraf met jouw moeder. Snap jouw reactie erg goed en helemaal daarna, als je hoort dat het iets anders gegaan is, dan je dacht.
    Maar super dat het uitgepraat is en dat het niet tussen jullie in komt te staan.

Siz, hoe gaat het met snotterende Nora?

En Dees, hoe is het met Luukje?

11. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    *snif snotter* lees net dat Lune "tess" zegt....agossie! Ik zal ook eens even gaan oefenen. Maar namens Tess: "lief dinnetje, wat goed dat je mijn naam al kunt uitspreken....dikke smakkerd op jouw bolletje".

12. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Volgens mij ben ik bijgelezen nu. Kan alleen niet op hyves, maar ik weet denk ik al welk goed nieuws ik daar zal lezen. Maar wil het uiteraard nog even lezen om erop te kunnen reageren. Maar ik denk dat ik de felicitaties vast mag reserveren....

13. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ben aan het werk dus even stiekem.

Luuk is sinds gisterenavond koortsvrij en ik vloei sinds vandaag minder.

Ik wil ook wel Hyves lezen maar heb het adres hier niet en ik weet mijn naam en wachtwoord even niet. Is het nieuw nieuws? Zo ja, kan iemand pb-en?

14. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    iedereen is er ook gewoon nog haha

alles blijft een beetje hetzelfde

dees leest stiekum mee... ben blij trouwens dat luuk koortsvrij is en en jij minder vloeit dat is altijd prettig

hier is elise nog niet koortsvrij en snottert er gewoon op los....
    Net zoals mama trouwens ik ben echt snipperdesnip...

suus goed bezig met je studie..... ! we gaan gauw weer bellen he....

15. supermummy

supermummy Niet meer actief

Deesje is oud nieuws jij weet het zeker al :)

16. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hallo lieverdjes

ik kom ook nog even langsvliegen, wou jullie allemaal een vrolijk kerstfeest wensen!
    geniet maar allemaal lekker van jullie kleintjes eerste kerst!

Hier geen plannen ik heb morgen wachtdienst dus ga er vanuit dat ik moet werken (kan meevallen) we gaan morgenavond even naar mijn ouders (hadden kadootje voor ons :) ) en 2e kerstdag sávonds gourmetten bij mijn schoonouders, heb dus bewust niets overdag gepland omdat ik niet weet of ik moet beginnen of niet, maar heb wel lekker oud en nieuw vrij

17. 40plusmama

De baas is naar huis en over 10 minuten mag ik ook

18. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    hihi dees weer met haar plaatjes hihi

19. 40plusmama