Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

I'm the best!

Vandaag kan toch al niet meer stuk. Khad het gesprek met de baas en die begon meteen te zeiken. Ik wilde de aanval maar heb in plaats daarvan diep ademgehaald, hem zijn verhaal laten doen en daarna duidelijk mijn grenzen aangegeven. Hij is al de hele dag poeslief tegen me en van Yvonne kreeg ik een mail dat ze trots op me is. Ik is goehoedddddd!

2. 40plusmama

Kga naar Belgie toe.

Bye bye

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hmm geloof niet dat iemand me ziet

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik heb net voor het eerst sinds maanden m'n dochter de fles gegeven.
    Ze hadden een 'foutje' gemaakt op het kdv gisteren dus er bleef 1 fles over.
    Beetje ingewikkeld verhaal, dat zal ik jullie besparen ;)
    Ze heeft hem bijna helemaal op en ik hoopte dat ze even zou gaan slapen. Maar ik hoor ze alweer miepen in bed :(
    Ze is duidelijk (net als mama) niet in haar hum vandaag. Ik vond ze net ook behoorlijk warm. Ga ze er nu uithalen en dan zal ik ze eens tempen.

Nou, wilde ff kletsen hier, maar dat mag niet van Tessa.
    Doei

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    He jakkes, Elise en Dwaasje ziek. We wisselen elkaar mooi af hier. Van harte beterschap lieverd! En we gaan zeker snel weer bellen....ik heb je echt gemist skattie.

Dees, fijn dat Luuk weer beter is en hopelijk stopt het bloeden snel. En ik ben ook trots op jou! Dat heb je prima afgehandeld.

Hyves gelezen (ik dacht het al) en wat een supernieuws zo voor de feestdagen!

Bones, jullie zijn dus niet echt gezwellie vandaag? Nouja, in ieder geval hoop ik dat jullie morgen dan met een ander been (het goede) uit bed stappen.
    Hoop niet dat Tessa niet lekker te pas is.

Vivi, even teruglezen dan.....

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Jullie ook een hele fijne kerst en ik hoop dat je niet opgeroepen wordt. Dat gourmetten klinkt in ieder geval al erg gezellig.

7. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hallo allemaal ,

even vanuit het beetje sombere maar oooooow zo gezellige limburg

we hebben het gigantisch naar ons zin , wil het liefst niet meer weg , maar goed!

iemand update ?

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hier even een berichtje van mamanorah:

Kaylee kan een paar stapjes los lopen :confused:
    Ze hebben een lastige tijd achter de rug waarin Kaylee heel veel moeite had met in slaap vallen
    Ze geeft nog steeds volledige BV en dat gaat erg goed.
    Met haar zelf gaat het ietsje beter. Ze wil geen antidepressiva slikken ivm de BV.
    Jullie hebben allemaal de groeten van haar en ze komt binnenkort wel eens ff buurten.

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik wil iedereen nog even een fijne kerstavond toewensen (lekker janken straks bij All You Need is Love :) ) en ook alvast hele fijne kerstdagen!
    Bij deze :)

Weet niet of ik er vanavond/morgen nog ben namelijk ;)

Dikke smok!

10. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    Deesje wat ben ik trots op je....geweldig

viv natuurlijk lezen we niet over je heen.... fijne dagen he lieverd... trouwens goed te lezen dat je het zo naar je zin hebt....

SUUS wijffie tsja had even tijd nodig maar ben er weer helemaal hoor..... a life and kicking...

botje eet smakelijk hihi is altijd van toepassing toch?

11. 40plusmama

Nou de goede bui was thuis snel over. Luuk zat bij papa op schoot en hij zat steeds te miepen. Ja duhuh, hij had honger en Olaf had hem gewoon nog geen eten gegeven. Ook had hij hem niet getempt zoals afgesproken, ons eten niet voorbereid, de stoelverkleiner los en ondersteboven in de kinderstoel gedaan en ga zo maar door. Ik was dus pislink en ben flink nijdig geworden.

Meiden, sorry dat ik even niet reageer (Vivian o.a.) maar op het werk kan het niet en nu heb ik de puf niet. Vandaag moest ik weer een uur langer werken en ik ben kapot.....

12. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ohhh deesje daar moet je inderdaad al een volleerd ademhalingstherapeute voor zijn om deze ellende met ademhalen te moeten kalmeren arggg...

13. 40plusmama

Ja dat lukte dus ook echt niet.

Nare is dat ik hem dus wel vertrouwde en dat is nu compleet de grond in geboord. En volgende week moet hij 3 hele dagen oppassen. Ik hou mijn hart vast.

Ik heb het ook meteen bij Yvon in de mailbox gedumpt zodat ik de eerste frustratie meteen kwijt was....

14. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    heel goed van je... hopelijk kan zij iets tegen je zeggen waardoor je wat gerustgesteld raakt

15. 40plusmama

Jaaaa, straks zegt ze: kom maar hier wonen joh :)

16. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    dat zou toch niet erg zijn hihi

17. 40plusmama

Leuk dat je er weer bent trouwens Dwaasje.

Ennuh, Mys, heb je heimwee of is het niet leuk?

Vivi, bevalt het nog steeds? Ook als je met dit soort dagen moet werken?

De rest ben ik alweer vergeten :oops:

18. 40plusmama

Neeeee, die heeft een leuk huis joh en het is echt een schat van een mens! Ik zou toch even nadenken als ze het zou vragen :)

19. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    haha deesje deesje toch.... ik denk ook dat je dan even moet nadenken....

waar wootnze trouwens toevallig hier vlakbij? hihi dat zou pas geweldig zijn

20. 40plusmama

Nee, vlakbij mij, 10 minuutjes rijden in een vrijstaand huis in het bos. Heel mooi ingericht en warm. Als je binnenkomt voelt het gewoon al heel fijn aan daar. Het is niet overdreven ruim maar enorm gezellig en leuk ingericht.

Deel Deze Pagina