We kunnen ook met de hele club van hier daar wat bungalows kopen kosten geen drol daar) en dan met z'n alleen daar gaan wonen. Tis daar heerlijk rustig....
Boe Dwaasje ben jij nog op het werk? Ik duik zo de keuken in, ik maak een taart voor het dessert (kwark) en ik moet zo de lamsbout in de oven doen Laat het vreetfestijn maar beginnen
Dit mailde ze trouwens vandaag, lief he Ik ben trots op je ..... goed gedaan ! En zo zie je : je creeert je eigen leven. Door zelf rustiger te blijven (en _bewust_) heb je hem in zijn waarde gelaten en heb je respect afgedwongen (jij bent ook in je eigen waarde gebleven). Live is so easy ..... maar je moet het even door hebben (ha-ha). Ga zo door ! Warme groetjes en heeeeeele fijne kerstdagen Yvonne
oh das weer jammer dan.. ik zag mogelijkheden om jou alvast hierheen te krijgen hihi.... ben je al weer een beetje gekalmeerd....
Ik kom echt snel een keer als je wilt. Zeker om dan ook foto's van de kinders te maken. Ja, het hier van me af schrijven helpt al
nee niet op mijn werk....... gewoon lekker thuis in mijn trainingsbroek mijn duidelijk niet gezellige dochter aan het vermaken
Tessa ligt er net in. Eten staat in de oven. Peter en ik gaan gezellig samen eten. Daarna douchen en in jogging broek op de bank. Fijne kerstavond allemaal.
Samen douchen en samen in 1 joggingbroek? Gezellie Fijne avond Bottenvrouwtje en Petertjedropvetertje Ja Dwaasje, dit jaar had ik ook niet verwacht
Ja behoorlijk ja..... Het lijkt zo kort geleden dat ik wakker werd en dacht hm, volgens mij zijn mijn vliezen gebroken. We hebben nog gebeld met elkaar tijdens mijn weeen
ja en heel snel na je bevalling...jeetje wat een heftige tijd was dat lieverd.... voor jou zeker maar om jouw verdriet te horen terwijl ik zelf op het punt stond een little girl op de wereld te zetten...was heftig...mooi...zwaar....verdrietig...maar bovenalles BIJZONDER!