Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    hihi.... Lekker knus toch?

Dwaasje, ik heb idd heerlijk eten.

Nu echt weg

2. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    DAAAAAAAAAG BOTJE

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Heel bijzonder ja. Ik was toen nog zo rustig, besefte niet wat er allemaal was gebeurd.

Haha, dag dag Botje

4. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36

ja je hebt het toen fantastisch gedaan....je was en bent enorm sterk!

5. 40plusmama

Dank je. Maar soms is het ook fijn dat ik dat even niet hoef te zijn. Mijn omgeving en dan vooral het werk, verwacht gewoon dat je weer normaal verder leeft maar normaal verder leven zal het nooit meer zijn. Ik zal Thijsje* altijd gruwelijk missen. Maar ik heb af en toe enorme huilbuien en verzet me er niet meer tegen.

Wat de verwerking ook goed heeft gedaan is het ritueeltje wat Yvonne en ik hebben gedaan. Er viel toen zo'n last van me af....

6. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    nee natuurlijk niet je hoeft niet altijd sterk te zijn... jezelf vrliezen en laten gaan hoort er ook bij...
    En Thijs* zal er altijd bij horen

7. 40plusmama

Thijs* hoort er inderdaad gewoon bij. Ik praat met Luuk ook vaak over Thijs* en die zegt Tssss en kijkt dan naar de foto van hun samen. Voor mij, en ik denk ook voor Luuk, is het zo de beste manier. Ik probeer niet meer zo wanhopig Thijs* vast te houden. Hij was er, ik heb hem mogen dragen en daar ben ik enorm blij om.

8. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    wauw dat klinkt enorm goed lieverd.......

9. 40plusmama

Zo voelt het ook, ik heb mijn rust erin gevonden.

Ik wilde eerst erg vasthouden en voelde hem soms gewoon bijna bewegen in mijn buik. Bij Yvon kwam dat eruit. Ik heb toen op papier gezet dat ik van hem hou en dat ik hem los wil laten, dat hij mocht gaan. Dat papiertje hebben we samen verbrand en daarna voelde ik zo'n rust over me heen komen.

10. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    als je het zo schrijft lijkt het zo makkelijk...

maar jezus het is het moeilijkste wat een moeder of welk levend wezen moet doormaken....

respect hoor.....

11. 40plusmama

Ooh nee, makkelijk is het absoluut niet en er zijn echt dagen dat ik hem weer bij me wil hebben en hem weer wil voelen. Het lukt me alleen niet meer zoals ik dat eerst deed en dat is maar goed ook. Ik voelde me schuldig als ik een dag niet aan hem dacht en probeerde dat zo vast te houden.

Nu kan ik ook tegen hem praten en af en toe lijk ik zijn aanwezigheid gewoon te voelen. Alleen dat hele scherpe en intense verdriet is minder geworden. Ik heb me erbij neergelegd dat hij gewoon niet kon leven, alleen in mijn buik.

12. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ben trots op je wijffie.... je hebt blijkbaar een enorme ontwikkeling meegemaakt.....

trots op jullie!

zo ver weg maar altijd dichtbij!

13. 40plusmama

Dank je

Sinds ik bij Yvonne loop gaat het ook gewoon een heel stuk beter met me. Ik leer dingen in mezelf ontdekken waar ik niet van wist dat ik ze had....

Ja, dat was de onze he.....Zo ver weg en toch dichtbij

14. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    dat was.... mag hopen dat dat hemnog is!

15. 40plusmama

Dat is hem nog steeds.....

Bedenk me net dat jullie nog steeds nooit hier zijn geweest. Toen jullie zouden komen stond mijn hoofd er niet naar en nu is bij jullie de situatie niet ideaal.....

16. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    wel waar lieverd... ik ben wel bij je geweest hoor....

en ik/we gaan zeker nog meer komen... net zoals ik nog naar JOMA ga en naar Sizzel....

17. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    had je trouwens nog gekeken op mijn hyves

18. 40plusmama

Ja bij de meeting maar niet gewoon zonder anderen....

Jaaaa, lieve foto's op je Hyves!

19. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @dees het bevalt me ontzettend goed heb er nog geen seconde spijt van :) en ja met deze dagen vind ik het helemaal een eer dat ik naar die mooie kleine beebjes mag is voor hun toch ook bijzonder zon eerste kerst, ik ga straks genieten van oud en nieuw en de kerstavonden :) dus ga nu ook lekker op de bank ligen
    doei allemaal en heel veel plezier

20. 40plusmama

Fijne avond Viv

Deel Deze Pagina